Gå til innhold

Bryllupsdagbok : 20.04.07

marsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ble litt bryllupsprat på lørdag.. så etter å ha vært i dvale har bryllupsplanleggeren inni meg våknet igjen :ler:

har også hørt rykter om at 6 nye personer har begynt å lete etter billige flybilletter, så da får vi kanskje noen nye "JA" snart. Har et vennepar som er midt i en adopsjonsprosess og som ikke kunne si ja eller nei til oss nå, men det skjønner vi jo kjempegodt, så da er de også på "kanskje-lista" vår.

tror jeg skal kjøpe strømpebånd på nettet i dag...

forresten noen som vet holdbarhetsdato på love hearts?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, love heartsene jeg kjøpte på butikken på lørdag har holdbarhetsdato "SEP 07".

Det skulle vel bety at de varer en stund.

(Har du lurt på å bestille en haug med sånne der det står "Just Married" på alle? Det tenkte jeg lenge på.... Glad jeg ikke gjorde det. Det hadde vært helt unødvendig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, love heartsene jeg kjøpte på butikken på lørdag har holdbarhetsdato "SEP 07".

Det skulle vel bety at de varer en stund.

(Har du lurt på å bestille en haug med sånne der det står "Just Married" på alle? Det tenkte jeg lenge på.... Glad jeg ikke gjorde det. Det hadde vært helt unødvendig!)

har bare så forferdelig lyst til å kjøpe inn et eller annet til bryllupet.... :ler:

har ikke sett på prisen på "just married" love hearts, men hvis de er veldig dyre gidder jeg ikke å kjøpe dem, men satser heller på vanlige love hearts

de er tydeligvis utsolgt for strømpebånd hos lilly.dk også :sur:

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare så forferdelig lyst til å kjøpe inn et eller annet til bryllupet....  :ler:

know the feeling.. Hvis ikke jeg har gjort/kjøpt noe bryllupsrelatert på en stund får jeg nesten abstinenser. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

know the feeling.. Hvis ikke jeg har gjort/kjøpt noe bryllupsrelatert på en stund får jeg nesten abstinenser. :ler:

ja, det er delvis for å "komme i gang" med innkjøp og ordentlig planlegging, og delvis også fordi jeg vet at det er lurt å kjøpe inn det man kan nå, slik at ikke alle utgifter kommer like før bryllupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så bra at det muligens kommer 6 personer til i bryllupet!:)

Du finner nok Kjolen (med stor K, altså ) snart:)

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom å lese litt hos en fellow "utenlands-brud" ;)

Så mange gjester dere får da!! WOW! Så morsomt da :hoppe:

Ang kjole og vektnedgang så vil jeg si det kommer ann på hvor målbeviist du er med slankingen din. Jeg gikk ned fra 75kg til 59kg i fjor sommer i løpet av 2.5 mnd. (Dvs fra ca str 40/42 til 36) Det var slettes ikke noe problem men man må jo virkelig ville det...og det kan ikke være sånn "jo jeg skal kanskje gå ned noen kg...også tror man det går av seg selv ;) SÅ hvis du virkelig SKAL slanke deg ville jeg kjøpt kjole som var litt for trang.....men hvis det er sånn "kanskje det hadde vært fint å gå ned noen kg" så tror jeg ikkejeg hadde turt annet enn en som kan sys inn litt...om du skjønner....

Lykke til i kjole jakten forresten!! Det er så moro!!! Jegh ar ikke prøvd min siden februar og det føles som en evighet. Har lyst til å dra å prøve den igjen NÅ men jeg skal vente til etter jul altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang kjole og vektnedgang så vil jeg si det kommer ann på hvor målbeviist du er med slankingen din. Jeg gikk ned fra 75kg til 59kg i fjor sommer i løpet av 2.5 mnd. (Dvs fra ca str 40/42 til 36)

Oi, nå ble jeg kjempeimponert Emma! Hva gjorde du for å gå ned så mye? Hva og hvor mye trente du?

Det blir veldig koselig med så mange gjester ja! Er virkelig imponert over at så mange vil bli med. Tror det blir kjempekoselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svart på PM'en din.

Jeg trente forresten ca 3 ganger i uken. Mest Aerobic, men siden jeg var hjemme med dattern min gikk vi også masse tur - sikkert 1.5-2 timer om dagen..minst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt at det er fleire som vil feira dagen med dykk, ein er jo ikkje garantert at alle kjem, og vertfall ikkje når ein feriar i utlandet. Vi og kjøper inn litt etterkvart (eller eg, rettare sagt.. :ler: )då vert utgiftene fordelt utover året, men trur eg brukar vel så mykje pengar likevel... :sjenert:

Ha ien fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt at det er fleire som vil feira dagen med dykk, ein er jo ikkje garantert at alle kjem, og vertfall ikkje når ein feriar i utlandet. Vi og kjøper inn litt etterkvart (eller eg, rettare sagt.. :ler: )då vert utgiftene fordelt utover året, men trur eg brukar vel så mykje pengar likevel... :sjenert:

huff ja... budsjettet er veldig stort ja... :sjenert:

men hvis vi får spredt det litt utover året blir det ikke så voldsomt likevel..

foreløpig svarliste fra gjestene:

JA: 31

NEI: 6

KANSKJE: 4

IKKE SVART: 5

+ oss to da :)

mangler altså bare klart svar fra 9 stk.. synes ikke det er ille. Er utrolig glad for at så mange kommer!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint sted dere skal ha bryllupet, og veldig spennende bryllupsreise :) Bor du i england eller er du fra england? Veldig fint sted å ha vielsen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint sted dere skal ha bryllupet, og veldig spennende bryllupsreise :) Bor du i england eller er du fra england? Veldig fint sted å ha vielsen altså!

takk for besøk :)

ingen av oss er engelske, men vi har reist veldig mye rundt i england, elsker landet og har fått venner der. Så det var et ganske naturlig valg.

når vi fortalte det til venner og familie lo alle sammen fordi det var så typisk oss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er jo helt utrolig at så mange har sagt ja. Det er jo tross alt et lite stykke dit. Heldige er dere :)

ja du kan bare glede deg til å sende ut invitasjoner, det er jaggu meg nervepirrende!! :ler: utrolig spennende å høre hvem som kommer. Det var nesten enda mer nervepirrende å skrive gjestelista, for det er mange meninger om hvem man bør be og ikke!

men oi så gøy.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje løsningen blir å kjøpe en kjole som er akkurat litt for trang....

hvis jeg finner kjole da!  :forvirret:

Det har jeg gjort. Den går igjen, men er ikke komfortabel ennå. Det er målet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å ha bryllupet i England! Det høres veldig fint ut, selv om jeg aldri har vær der ... :sjenert:

Heldig med at det kommer så mange gjester iogmed at dere har bryllupet så langt unna:)

Du må ha en kjempefin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å ha bryllupet i England! Det høres veldig fint ut, selv om jeg aldri har vær der ... :sjenert:

Heldig med at det kommer så mange gjester iogmed at dere har bryllupet så langt unna:)

Du må ha en kjempefin mandag! :klem:

:klem: kjempefint mandag til deg (og dere andre som titter innom :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...