Gå til innhold

Sønn med Mullet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mine gutter har lært alltid at deres kropp er det bare de som bestemmer over. I utgangspunktet lærte jeg de det for å beskytte de mot upassende voksne, og å lære de at andre også bestemmer over deres kropp, så nei betyr nei. Noe jeg synes barn virkelig burde lære.

Det negative med det er at håret er også endel av kroppen. Så jeg har fått passet påskrevet av de når jeg har forsøkt å trumfet igjennom en hårklipp. 

Så mine ser ut som hippier. Og jeg er stolt av de at de står på krava, for tross alt, det er deres kropp.

Anonymkode: e189d...8be

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Haha. Er du seriøs? "Ånei Bitten! Hold på perlene dine. De har hockeysveis i lavere samfunnslag!"

Anonymkode: bbbdf...129

😂 Uff, nå følte jeg meg truffet! Alenemor, lav lønn, lavere samfunnslag (bor i Groruddalen) og sønn med hockeysveis. Men vi har det artig, da - her i de udannedes lag.

Anonymkode: 57a9b...a11

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ser det ikke hos barn her jeg bor. Jeg hadde heller ikke tillatt dette. Min oppfatning er at det er i lavere samfunnslag man lar ungene se sånn ut. Ikke sosialt akseptert generelt sett, men noen foreldre synes sikkert det er rasende spennende at ungene ser helt annerledes enn andre. 

Anonymkode: 4a9c0...7a8

De ser jo virkelig ikke annerledes ut. "Alle" har hockeysveis nå,  da.

Skrevet

Kjenner jeg er så glad denne forferdelige sveisen er trendy nå, da er den forhåpentligvis ute av sortimentet og gammeldags når mine gutter blir tenåringer 😂

Med det sagt, ungdommene må få ha håret hvordan de vil. Trenden går nok snart over 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...