Gå til innhold

Sønn med Mullet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange lar guttene få spare hår ? Kidden har fått seg Mullet og sparer forsatt, når snart skuldrene .. 

Anonymkode: 5c34a...03c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange? La ungen få gjøre det hen vil. Vår gutt har hår til midt på ryggen.

Anonymkode: 0228c...468

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ungene får bestemme selv hva slags hår de vil ha ja. 

Anonymkode: bbbdf...129

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke noe problem med langt hår på gutter, men hockeysveis synes jeg man burde fraråde dem å ha. Det er jo tidenes trasigste frisyre, og passer best sammen med grilldress og sko med borrelås. 

Anonymkode: 87e96...084

• Liker 1
Skrevet

Sønnen har hockeysveis. Aller mest fordi vi foreldre syns det er rasende festlig.

Anonymkode: 57a9b...a11

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg får frysninger av hockeysveis, og ikke noe mindre av at det blir kalt mullet nå🙈 Det er seriøst den styggeste hårsveisen jeg vet om fra min ungdomstid! Når det er sagt, så kunne det ikke falt meg inn å nekte sønnene mine å ha det om de ville. Det er jo bare hår😉

Anonymkode: d3a32...124

• Liker 7
Skrevet

Ungene får velge selv hvordan de vil være på håret, men de må vaske og gre det. Ellers ingen føringer (selv om det er mye jeg syns har vært ganske stygt opp gjennom)

Anonymkode: 1d0fa...82a

• Nyttig 2
Skrevet

Kiden?

Anonymkode: 58bc5...6bd

• Liker 1
Skrevet

Min brydde seg svært lite om både klær og hår så jeg fikk gjøre som jeg ville inntil han ble 12, da ble han opptatt av klær og hår så etter det så har han styrt det selv så jeg tenker at når de faktisk har en mening om det så  kan de bestemme selv.

Må innrømme at jeg hadde fått grøsninger av en mullet men hvis det er det de vil ha så tenker jeg de selv kan bestemme det enten de er 8 eller 14.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor mange lar guttene få spare hår ? Kidden har fått seg Mullet og sparer forsatt, når snart skuldrene .. 

Hvorfor skriver du på engelsk? Og med stor m midt i? 

Anonymkode: b1de4...ff3

• Liker 2
Skrevet

Hockeysveis heter det. 

Anonymkode: b1de4...ff3

• Liker 2
Skrevet

Hårfrisyrer kommer og går. De siste årene så har jo den sveisen kommet skikkelig på moten igjen. Jeg syntes faktisk at det er litt kult på noen jeg da, enkelte kler det veldig godt. Den som de skal ha nå er også litt anerledes enn den de hadde på 80 tallet. Venninna mi er frisør og de arrangerer mullet mesterskap årlig, så det sier litt om hvor in det har blitt.

Anonymkode: 4543f...79f

• Hjerte 1
Skrevet

Ser det ikke hos barn her jeg bor. Jeg hadde heller ikke tillatt dette. Min oppfatning er at det er i lavere samfunnslag man lar ungene se sånn ut. Ikke sosialt akseptert generelt sett, men noen foreldre synes sikkert det er rasende spennende at ungene ser helt annerledes enn andre. 

Anonymkode: 4a9c0...7a8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Såkalt «mullet» er jo det hotteste for gutter/unge menn i dag. 

Bølgen nå med denne mullet-trenden. Startet faktisk i Bærum med alle disse ulike musikkonstellasjonene siste årene fra Bærum (Rocboyz, Golfklubb etc).

Anonymkode: ef3e4...e8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg får frysninger av hockeysveis, og ikke noe mindre av at det blir kalt mullet nå🙈 Det er seriøst den styggeste hårsveisen jeg vet om fra min ungdomstid! Når det er sagt, så kunne det ikke falt meg inn å nekte sønnene mine å ha det om de ville. Det er jo bare hår😉

Anonymkode: d3a32...124

Jeg kjenner en dame i 60 årene som har permanent og hockeysveis. Veldig lite pent. Jeg blir like fascinert av sveisen hver gang jeg ser henne.

Anonymkode: 5bb16...a2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har du så stor respekt for hockeysveisen at du må bruke en engelsk betegnelse og beære den med stor forbokstav? 

Ellers kan vel ungene ha håret som de vil, bare de vasket det.

Anonymkode: 1845a...8ec

• Liker 1
Skrevet

Asch...la de ha den sveisen de vil..bare morsomt å få grøsninger om 25 år når de ser barndomsbilder av seg selv😂😂 husk rottehalen som var populær, ikke noe bedre den😅

Anonymkode: 959ba...def

Skrevet

De får ha den sveisen de vil selv om jeg personlig ikke synes langt hår er noe fint på gutter.

Anonymkode: b6844...66a

Skrevet

Håret bestemmer man over helt selv 😉

Anonymkode: 26705...936

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser det ikke hos barn her jeg bor. Jeg hadde heller ikke tillatt dette. Min oppfatning er at det er i lavere samfunnslag man lar ungene se sånn ut. Ikke sosialt akseptert generelt sett, men noen foreldre synes sikkert det er rasende spennende at ungene ser helt annerledes enn andre. 

Anonymkode: 4a9c0...7a8

Haha. Er du seriøs? "Ånei Bitten! Hold på perlene dine. De har hockeysveis i lavere samfunnslag!"

Anonymkode: bbbdf...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...