Gå til innhold

Programleder du ikke takler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Christine Koth... jeg får grøssninger nedover ryggen bare jeg tenker på henne..

Videoannonse
Annonse
Gjest blææh
Skrevet
- Dan Børge Akerø. Grusom, hylende, irriterende, sjenerende, slitsom, utrangert taper med en hårsveis som er nok til å få meg til å bytte kanal etter å ha sett på den i 15 år.

Mr. Muppet - han minner meg om en av karakterene i Muppet Show - rundt hode, krøllete hår og en strek til munn, ingen lepper. :fnise:

Jeg er lei av de gamle som kommer med det samme hele tiden, Tande P., Tore Strømøy, Mr. Muppet...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker ikke Thomas og Harald, de har altfor mye fokus på seg selv, noe som naturlig nok blir fullstendig uinteressant i lengden. De fungerte nok bra i Idol og passer godt og har absolutt sin plass som slike sidekicks - de er flinke til å virke naturlige og antagelig få intervjuobjekter til føle seg vel. Det er ikke mange som har fylt tilsvarende roller like bra på norsk tv. Men som programledere for et helt talkshow over lang tid - gjeeeeesp! Det blir i grunn ikke bedre av at programmet nesten utelukkende har fokus på tv2s egenskapte idiotiske realitykjendiser...

Gjest Lilleulv
Skrevet
Pia Haraldsen og Dorthe Skappel

enig!

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Vendela Kirsebom (Er det det hun heter?). Er det virkelig bare meg, kan ikke se hun er nevnt? Jeg synes hun virker svært utilpass foran kamera, hun har en helt merkelig stemme, osv osv.

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Gjest Evine
Skrevet

De verste programlederne jeg ser er følgende:

Petter Nome (så alldeles usympatisk)

Katrine Moholt (overblid, kunstig og altfor selvgod)

Jan Åge Fjørtoft (bare selvgod)

Thomas og Harald (altfor selvsentrerte)

Skrevet

Disse har ingenting- nada!- på tv å gjøre:

- Dorthe Skappel

- Cathrine Moholt

- Tommy Steine

- Oddvar Stenstrøm

- Jan Erik "Autofil" Larsen

:filer: ...............

Skrevet

Det jeg irriterer meg mest over akkurat nå er Vår Staude og han fyren på frokosttv.

De virker jo regelrett sure på hverandre. Kanskje de tror det er humor. Men det gir i allefall meg en dårlig start på dagen, og det er vel ikke derfor de er der.

Synes også at de ofte prøver å stille "provoserende" og morsomt frekke spørsmål til gjestene, som bare blir grusomt pinlig, med den surmaga frekkheten igjen,

De to andre programlederne derimot synes jeg er kjempesøte.

Skrevet

han wig-wam fyren i "singing bee" - han er så hyperaktiv at det blir slitsomt

Mia Gundersen - grusom dame, rett og slett...

Helen Vikstvedt- hun er bare... rar

Pia Haraldsen - sier seg kanskje selv?

Mina Hadjian- takler henne jo, men hun er litt... spesiell?

Anne-Cath Hærland - :hår:

Else Kåss Furuseth - hun er ikke morsom, virker bare teit og prøver å være morsom, og så ser hun tilbakestående ut... :roll:

Gjest locolo
Skrevet

Noen av de verste er nevnt her fra før, med god grunn! her er hvertfall min liste over de verste og mest irriterende.

Kathrine Moholt - veldig upersonlig, blir litt ukomfortabelt å se på noen ganger.

Marthe Stokstad - mer personlighet enn Moholt, men har samme ansiktsuttrykk hele tiden (masse tenner og et stivt desperat blikk)

Johanna Grønneberg (Snutter-dama) - noe av de dårligste og lite morsomme programmet jeg har sett, og grusomt tåpelige kommentarer fra denne oppmerksomhetssyke dama hjelper ikke.

Vendela Kirsebom - kvalmende dame

Kathrine Sørland(norges styggeste rom) - hva kan hun om interiør? hun er jo bare der, til pynt og prøver å være morsom.

Skrevet

Vår Staude - frekk og avbryter intervjuobjektene. Uvitende, spesielt da hun intervjuet Pachauri fra FNs klimapanel... pinlig. Gneldrete enerverende stemme...

"De vanlige", Dorte(som snakker om kjendisnyheter som om det skulle vært det viktigste i verden), Pia, Vendela....

Ellers ser jeg ganske lite på tv, så mange av navna her over var ukjente for meg.

Ser på ungkaren da, og synes det er artig at etter x antall sesonger, så har programlederen akkurat samme replikker... "Take a moment, say goodbye..." hehe....

Gjest Gjest
Skrevet

Helen Vikstvedt

Solveig Gloppen

Dorthe Skappel

Vår Staude

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg takler ikke Anne Grosvold!

Skrevet (endret)

Hadde ikke gjort meg noe om Tommy Steine hadde blitt arbeidsløs nei.. :sjenert:

Edit: etter å ha lest gjennom tråden etter jeg hadde svart ble jeg påminnet det forferdelige vesenet som er programleder for Singing Bee. Jeg rødmer faktisk når han skriker: "rock and roooooll!", fordi jeg blir så jævlig flau på hans vegne.

Og Tande P :spy:

Endret av Snorkefrøken
Skrevet (endret)

- Line Victoria i Frokostquiz! Egentlig de fleste programlederne som har vært i forkostquiz. Hva er det som feiler de?

- Sara Natascha Melbye

- Madcon

- Kathrine Moholt

Edit: Og virkelig hun der Brita (?). Hun som var programleder for BigBrother en gang, og som fikk sitt eget talkshow etterhvert.

Endret av venus_
Gjest AnneShirley
Skrevet

- Anne Grosvold

- Tande P

- Dan Børge Akerø

- Dorte Skappel

- Vendela Kirsebom

Skrevet

Jeg syns at hun som er programleder på "Ylvis møter veggen" er ganske sjarmløs.. Husker ikke hva hun heter heller, så hun har ikke akkurat satt dype spor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...