Gjest lilletroll Skrevet 9. juli 2006 #62 Skrevet 9. juli 2006 Kjetil Tefke kan du få billig av meg.... ← Han kan du få gratis av meg - det er den verste proglamlederen jeg NOENGANG har sett!!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #66 Skrevet 9. juli 2006 mange programledere jeg ikke liker. Men mange av dem leder jo programmer som er helt uinteressante for meg, så da lar jeg bare være å se på disse programmene. Generelt liker jeg ikke disse programmene hvor programlederen er så i fokus (eks Tommy Steine, Harald&Thomas osv). Problemet er jo heller når udugelige programledere skal lede programmer jeg i utgangspunktet kunne vært interessert i, slik som debattprogrammer osv. Viggo Johansen er i så måte en av de verste: han snakker så langsomt for å virke mer seriøs, men det går jo bare hakk i plata hans, og det han spør om er bare tull. Nei, takke meg til radio. Der er som regel ikke prgramlederen i forgrunnen (iallefall på den radiokanalen jeg hører på)
Cherie Skrevet 9. juli 2006 #67 Skrevet 9. juli 2006 Jeg kunne laget en meget lang liste, men jeg skal si de fire verste i tilfeldig rekkefølge. * Vidar stønn barnesen (Vidar Lønn Arnesen) * Dorthe Skappel * Stenstrøm *Tande P Jeg kunne laget en liste på sikkert 20-30, om ikke fler, folk som jeg kunne tenkt meg aldri dukket opp på tv. Bare ta alle disse chat-vertene i de ulike "få folk til å bruke mest mulig penger"-"programmene. Tenker ta på mess og zonen osv eller heter det sonen? samma det... irriterende så det holder i alle fall
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #69 Skrevet 10. juli 2006 Dorthe Skappel Tande P er lei Fritjolf Nilsen eller hva han heter
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #70 Skrevet 10. juli 2006 Dorthe Skappel Tande P er lei Fritjolf Nilsen eller hva han heter ← Jeg mener Fritjoff Vilborn
Pilar Skrevet 10. juli 2006 #71 Skrevet 10. juli 2006 Espen Graff. Kathrine Moholt Elin Tvedt Gaute Grøtta Grav Pia Haraldsen
T.S Skrevet 10. juli 2006 #72 Skrevet 10. juli 2006 Pia H. Pga stemmen; den skjærer gjennom marg og ben.
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juli 2006 #73 Skrevet 10. juli 2006 Jeg tror bare det er en, han i Beat for Beat, Ivar Dyrhaug? Ikke det at jeg ikke klarer han, men har ikke helt sansen for han. Det er sikkert ikke noe galt med han alikevel
Duchess Skrevet 11. juli 2006 #74 Skrevet 11. juli 2006 (endret) Dan Børge Akerø irriterer meg... ← Veldig enig. Sammen med Knut Borge, Fredrik Skavlan, Elin Tvedt, Pia Haraldsen, Tande P og Dorthe Skappel Endret 11. juli 2006 av Useless
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #75 Skrevet 11. juli 2006 Jeg glemte en Gaute Grøtta Grav. Synd at det er han som skal være programleder i Farmen i år.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #77 Skrevet 11. juli 2006 Knut Borge, Fredrik Skavlan, Elin Tvedt, Tande P og Dorthe Skappel
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #78 Skrevet 11. juli 2006 Ramlet tilfeldig inn på reprisen på Nrk`s Frokost-TV imorges og ble rimelig irritert på den mest oppblåste og selvgode programlederen som finnes på norsk TV - Petter Nome Skrekk og gru for en mann. Ikke en gang i Frokost TV klarer han å holde sitt forkvaklede kommunist-syn borte. Få ham av skjermen fortere enn svint ← Hva med å slå av tv'n å gjøre noe konstruktivit???
Gjest Narnia Skrevet 11. juli 2006 #79 Skrevet 11. juli 2006 Tommy Steine - klarer ikke se på hvis han er på TV'n, den elendige humoren irriterer vettet av meg. Mari Midtstigen - mildt sagt unaturlig språk og holdning. Pia Haraldsen - blæææ
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå