Gå til innhold

Programleder du ikke takler

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Pia Haraldsen

Dorthe Skappel

Elin Tvedt

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet
Kjetil Tefke kan du få billig av meg....

Han kan du få gratis av meg - det er den verste proglamlederen jeg NOENGANG har sett!!

Skrevet

Uten å se hva andre har svart....

PIA HARALDSEN

Gjest Gjest
Skrevet

mange programledere jeg ikke liker. Men mange av dem leder jo programmer som er helt uinteressante for meg, så da lar jeg bare være å se på disse programmene. Generelt liker jeg ikke disse programmene hvor programlederen er så i fokus (eks Tommy Steine, Harald&Thomas osv).

Problemet er jo heller når udugelige programledere skal lede programmer jeg i utgangspunktet kunne vært interessert i, slik som debattprogrammer osv. Viggo Johansen er i så måte en av de verste: han snakker så langsomt for å virke mer seriøs, men det går jo bare hakk i plata hans, og det han spør om er bare tull.

Nei, takke meg til radio. Der er som regel ikke prgramlederen i forgrunnen (iallefall på den radiokanalen jeg hører på)

Skrevet

Jeg kunne laget en meget lang liste, men jeg skal si de fire verste i tilfeldig rekkefølge.

* Vidar stønn barnesen (Vidar Lønn Arnesen)

* Dorthe Skappel

* Stenstrøm

*Tande P

Jeg kunne laget en liste på sikkert 20-30, om ikke fler, folk som jeg kunne tenkt meg aldri dukket opp på tv. Bare ta alle disse chat-vertene i de ulike "få folk til å bruke mest mulig penger"-"programmene. Tenker ta på mess og zonen osv eller heter det sonen? samma det... irriterende så det holder i alle fall

Gjest Gjest
Skrevet

Dorthe Skappel :sprettoy:

Tande P

er lei Fritjolf Nilsen eller hva han heter

Gjest Gjest
Skrevet
Dorthe Skappel  :sprettoy:

Tande P

er lei Fritjolf Nilsen eller hva han heter

Jeg mener Fritjoff Vilborn

Skrevet

Espen Graff.

Kathrine Moholt

Elin Tvedt

Gaute Grøtta Grav

Pia Haraldsen

Skrevet

Pia H. Pga stemmen; den skjærer gjennom marg og ben.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg tror bare det er en, han i Beat for Beat, Ivar Dyrhaug? Ikke det at jeg ikke klarer han, men har ikke helt sansen for han. Det er sikkert ikke noe galt med han alikevel :)

Skrevet (endret)
Dan Børge Akerø irriterer meg...

Veldig enig. Sammen med Knut Borge, Fredrik Skavlan, Elin Tvedt, Pia Haraldsen, Tande P og Dorthe Skappel

Endret av Useless
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg glemte en Gaute Grøtta Grav. Synd at det er han som skal være programleder i Farmen i år.

Gjest Gjest
Skrevet

Knut Borge, Fredrik Skavlan, Elin Tvedt, Tande P og Dorthe Skappel

Gjest Gjest
Skrevet
Ramlet tilfeldig inn på reprisen på Nrk`s Frokost-TV imorges og ble rimelig irritert på den mest oppblåste og selvgode programlederen som finnes på norsk TV - Petter Nome  :forvirret:  Skrekk og gru for en mann. Ikke en gang i Frokost TV klarer han å holde sitt forkvaklede kommunist-syn borte. Få ham av skjermen fortere enn svint  :sur:

Hva med å slå av tv'n å gjøre noe konstruktivit???

Gjest Narnia
Skrevet

Tommy Steine - klarer ikke se på hvis han er på TV'n, den elendige humoren irriterer vettet av meg.

Mari Midtstigen - mildt sagt unaturlig språk og holdning.

Pia Haraldsen - blæææ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...