Fluffystuff Skrevet 1. april 2006 #21 Skrevet 1. april 2006 Tommy Steine. Syns det virker som han diiigger seg selv. Dårlig humor har han også!
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #22 Skrevet 2. april 2006 Tommy Steine. Syns det virker som han diiigger seg selv. Dårlig humor har han også! ← Enig! :enig_anim:
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #23 Skrevet 2. april 2006 Sara N. Melby, hun i Oslo-TV, Elin Tvedt (Frokosttv!), Nils-Gunnar Lie, Oddvar Stenstrøm (Holmgang), De to rare i NRK debasttprogrammer (en mann og en dame sammen), Fridjof Wilborn (lei ham), alle samtlige på TV Norges chat-programmer og vinne/ringe inn-konkurranser der vl.a. Farmen-Barbro og monarki-Pia er med.
mixci Skrevet 2. april 2006 #24 Skrevet 2. april 2006 Jeg kan ikke fordra alle programlederne i "zonen" og "mess-tv" og sånn program.. De er så teite og grusomme.. Ellers så kunne godt tv2 sporten byttet ut MANGE av sine folk for min del. Davy og Mini aner ikke hva de snakker om av og til og De derre teite kommentarene til Davy på slutten av programmet er til å spy av. Jeg har ei laaaang liste, men det holder kanskje med dem jeg har så langt
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #25 Skrevet 2. april 2006 Jeg kan ikke fordra alle programlederne i "zonen" og "mess-tv" og sånn program.. De er så teite og grusomme.. Ellers så kunne godt tv2 sporten byttet ut MANGE av sine folk for min del. Davy og Mini aner ikke hva de snakker om av og til og De derre teite kommentarene til Davy på slutten av programmet er til å spy av. Jeg har ei laaaang liste, men det holder kanskje med dem jeg har så langt ← Enig med alle forslagene i hele tråden så langt!
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2006 #26 Skrevet 2. april 2006 Fredrik Skavlan! Har bare aldri hatt sansen for han, selv om alle tydligvis elsker denne fyren... ← *signerer*
Gjest Sille Skrevet 2. april 2006 #27 Skrevet 2. april 2006 Jeg HATER Thomas og Harald!! De er de desidert verste programlederne jeg noensinne har vært borti. Makan til dårlig og platt humor skal man lete lenge etter. Derimot synes jeg Petter Nome og Fredrik Skavlan er kjempedyktige.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #28 Skrevet 2. april 2006 Jeg HATER Thomas og Harald!! De er de desidert verste programlederne jeg noensinne har vært borti. Makan til dårlig og platt humor skal man lete lenge etter. Derimot synes jeg Petter Nome og Fredrik Skavlan er kjempedyktige. ← Helt enig med deg ang. Thomas og Harald! Ikke så fullt enig med deg i de to sistnevnte..spesielt ikke Petter Nome.
fiesta Skrevet 2. april 2006 #29 Skrevet 2. april 2006 Brita Engseth eller hva hun heter. Programlederen i Big Brother. Johannes i mess tv. Og resten av programlederne i mess tv
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #30 Skrevet 2. april 2006 Signe Tynning i TV2s morgensending. Hun er virkelig ille.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #31 Skrevet 2. april 2006 Signe Tynning i TV2s morgensending. Hun er virkelig ille. ← Ja, forferdelig....bondetuppe de luxe. Hun og niesen Åse-Linda går under samme betegnelse, mildt sagt. Vår Staude er kul.
Gjest LoisLane Skrevet 2. april 2006 #32 Skrevet 2. april 2006 Liker egenltig ikke denne typen tråder, men jeg er så lett å lede... * Dorthe Skappel * Pia Haraldsen * Christian Borch - makan til innstudert og selvdiggende type! * Egil Svartdahl - kvasi-empatisk * Signe Tynning (men digger Åse Linda!) * frokost-Elin Har vært veldig lei Skavlan, men har kommet over det. Liker Brita Møystad Engseth, men synes Sarah Natasha Mellbye gjør seg best på radio.
Gjest TV-kvalm Skrevet 2. april 2006 #33 Skrevet 2. april 2006 Tore Strømøy Oddvar Stenstrøm Vår Staude Dorthe Skappel Cille Biermann Pia Haraldsen ...og sikkert en del til!
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #36 Skrevet 2. april 2006 Hun Mari ett eller annet i Shopaholic. Hun gjentar jo alltid det dommerne sier - akkurat som om ikke deltakerne hørte det første gangen.
fiesta Skrevet 2. april 2006 #37 Skrevet 2. april 2006 Dorthe Skappel, hun i scopoholic, Pia Haraldsen,
Gjest Virvel Skrevet 2. april 2006 #38 Skrevet 2. april 2006 (endret) Ivar Dyrhaug (Jeg sier bare: Dansingen... :hår: ) Tore Strømøy Dorthe Skappel (Når skal hun lære seg å sitte pent?!) Fredrik Skavlan Kathrine Moholt Oddvar Stenstrøm (eller, han er sikkert flink til det han driver med, det er bare at jeg ikke kan fordra debattprogrammer) Edit: Uææ, glemte Henriette Lien og Kjetil Tefke! Endret 2. april 2006 av Virvel
Gjest Aloha Skrevet 2. april 2006 #39 Skrevet 2. april 2006 Sarah Natasha Melby er skikkelig dårlig! Men det er tydeligvis mange som liker henne, i og med at hun dukker opp i det ene programmet etter det andre... ← Ja, hun syns jeg også er bittelitt irriterende å se på skjermen. Men jeg vet ikke helt hvorfor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå