Gå til innhold

Programleder du ikke takler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tommy Steine.

Syns det virker som han diiigger seg selv. Dårlig humor har han også!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Tommy Steine.

Syns det virker som han diiigger seg selv. Dårlig humor har han også!

Enig! :enig_anim:

Gjest Gjest
Skrevet

Sara N. Melby, hun i Oslo-TV, Elin Tvedt (Frokosttv!), Nils-Gunnar Lie, Oddvar Stenstrøm (Holmgang), De to rare i NRK debasttprogrammer (en mann og en dame sammen), Fridjof Wilborn (lei ham), alle samtlige på TV Norges chat-programmer og vinne/ringe inn-konkurranser der vl.a. Farmen-Barbro og monarki-Pia er med.

Skrevet

Jeg kan ikke fordra alle programlederne i "zonen" og "mess-tv" og sånn program.. De er så teite og grusomme..

Ellers så kunne godt tv2 sporten byttet ut MANGE av sine folk for min del. Davy og Mini aner ikke hva de snakker om av og til og De derre teite kommentarene til Davy på slutten av programmet er til å spy av.

Jeg har ei laaaang liste, men det holder kanskje med dem jeg har så langt ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kan ikke fordra alle programlederne i "zonen" og "mess-tv" og sånn program.. De er så teite og grusomme..

Ellers så kunne godt tv2 sporten byttet ut MANGE av sine folk for min del. Davy og Mini aner ikke hva de snakker om av og til og De derre teite kommentarene til Davy på slutten av programmet er til å spy av.

Jeg har ei laaaang liste, men det holder kanskje med dem jeg har så langt ;)

:klappe: Enig med alle forslagene i hele tråden så langt! :Nikke:

Gjest Gjesta
Skrevet
Fredrik Skavlan! Har bare aldri hatt sansen for han, selv om alle tydligvis elsker denne fyren...

*signerer*

Gjest Sille
Skrevet

Jeg HATER Thomas og Harald!! De er de desidert verste programlederne jeg noensinne har vært borti. Makan til dårlig og platt humor skal man lete lenge etter.

Derimot synes jeg Petter Nome og Fredrik Skavlan er kjempedyktige.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg HATER Thomas og Harald!! De er de desidert verste programlederne jeg noensinne har vært borti. Makan til dårlig og platt humor skal man lete lenge etter.

Derimot synes jeg Petter Nome og Fredrik Skavlan er kjempedyktige.

Helt enig med deg ang. Thomas og Harald!

Ikke så fullt enig med deg i de to sistnevnte..spesielt ikke Petter Nome.

Skrevet

Brita Engseth eller hva hun heter. Programlederen i Big Brother. Johannes i mess tv. Og resten av programlederne i mess tv

Gjest Gjest
Skrevet

Signe Tynning i TV2s morgensending.

Hun er virkelig ille.

Gjest Gjest
Skrevet
Signe Tynning i TV2s morgensending.

Hun er virkelig ille.

Ja, forferdelig....bondetuppe de luxe. Hun og niesen Åse-Linda går under samme betegnelse, mildt sagt.

Vår Staude er kul.

Gjest LoisLane
Skrevet

Liker egenltig ikke denne typen tråder, men jeg er så lett å lede...

* Dorthe Skappel

* Pia Haraldsen

* Christian Borch - makan til innstudert og selvdiggende type!

* Egil Svartdahl - kvasi-empatisk

* Signe Tynning (men digger Åse Linda!)

* frokost-Elin

Har vært veldig lei Skavlan, men har kommet over det. Liker Brita Møystad Engseth, men synes Sarah Natasha Mellbye gjør seg best på radio.

Gjest TV-kvalm
Skrevet

Tore Strømøy

Oddvar Stenstrøm

Vår Staude

Dorthe Skappel

Cille Biermann

Pia Haraldsen

...og sikkert en del til!

Skrevet

Ivar Dyrhaug - for en pinlig person!

Gjest gjest1
Skrevet

Hun Mari ett eller annet i Shopaholic. Hun gjentar jo alltid det dommerne sier - akkurat som om ikke deltakerne hørte det første gangen.

Skrevet

Dorthe Skappel, hun i scopoholic, Pia Haraldsen,

Gjest Virvel
Skrevet (endret)

Ivar Dyrhaug (Jeg sier bare: Dansingen... :hår: )

Tore Strømøy

Dorthe Skappel (Når skal hun lære seg å sitte pent?!)

Fredrik Skavlan

Kathrine Moholt

Oddvar Stenstrøm (eller, han er sikkert flink til det han driver med, det er bare at jeg ikke kan fordra debattprogrammer)

Edit: Uææ, glemte Henriette Lien og Kjetil Tefke!

Endret av Virvel
Gjest Aloha
Skrevet
Sarah Natasha Melby er skikkelig dårlig! Men det er tydeligvis mange som liker henne, i og med at hun dukker opp i det ene programmet etter det andre... :frustrert:

Ja, hun syns jeg også er bittelitt irriterende å se på skjermen. Men jeg vet ikke helt hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...