Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #101 Skrevet 19. august 2006 pia haraldsen (nasal, slitsom, uten noe som helst tyngde) tommy steine(versting!) katrine moholt (too happy) oddvar stensstrøm (er mannen gal? eller bare dum?) ← Enig! Og hun Katrine Moholt er så positiv og overblid at jeg blir kvalm. Snakk om naivitet.
Cuba Skrevet 19. august 2006 #102 Skrevet 19. august 2006 Pia Haraldsen!! Grøss.. Og så er det en eller annen til, som er på Zonen eller noe. En blond kjærring.. Tror ho fløy rundt når de filma fra Norway-cup.. Ho og en eller annen fyr.. Og Barbro!!
Gjest hjertesukka i.i. Skrevet 21. august 2006 #104 Skrevet 21. august 2006 Dan Børge Akerø irriterer meg... ← Tande P. ← Thank heaven for radio, radio, radio!!!!! (Da slipper man hvertfall å henge seg opp i "dypvannstorsk-tryner", stygge tenner og store mager etc......)
Gjest teerex Skrevet 31. mai 2008 #105 Skrevet 31. mai 2008 Signe Tynning i TV2s morgensending. Hun er virkelig ille. Hun er bare rålekker... beste dama å se på :gjeiper:
Mirabella76 Skrevet 1. juni 2008 #107 Skrevet 1. juni 2008 (endret) Eg er enig med det mange av dåke skriver. Desse personane er bant dei eg iriterar meg over: Per Sundnes .(Kvalm fyr, rett og slett. Og måten han snakkar på, grøss og gru...). Tande-P. (Likte han då eg var liten, men han har jo aldri vett til å gi seg. Alltid same typen program, og har elendig humor). "Kan du teksten-fyren". (For ein irriterande type, og for eit lavmåls amatørprogram. Han og medprogramledaren driter seg loddrett ut). Ivar Dyrhaug. (Likar ein del program han ledar, som "Beat for beat" - men kvifor kunne ikkje NRK ha funne ein bedre programledar? Han oppfører seg rett og slett barnslig, og ser ut til å digga seg sjølv litt for mykje). Dan Børge Akerø. (Er "oppbrukt" for lenge sidan, og eg blir heilt stressa berre av å sjå han). Tore Strømøy. ( Synst "Tore på sporet" er eit dørgande kjedeleg program, og Tore Strømøy er minst like kjedeleg....). Marion Ravn. (Overlegen, og virkar stein dum - samtidig som ho ser ut til å tru at ho er verdens deiligaste). Faren min får heilt fnatt og skiftar kanal kvar gang han ser Hilde Hummelvoll og Toppen Beck. Det er dei aller verste, i følge han. Endret 1. juni 2008 av Mirabella76
Gjest Gjest -M- Skrevet 1. juni 2008 #108 Skrevet 1. juni 2008 Sturla Berg Johansen... Næhhh.....han digger jeg. Syns han er sexy:) Makter ikke Ivar Dyrhaug og Oddvar Stenstrøm.
Kitsune Skrevet 1. juni 2008 #109 Skrevet 1. juni 2008 Hvis de ikke må være norske, så holder jeg en knapp på det der søskenparet som var verter i Americas Funniest Homevideos. Dere husker dem? Hun med langt, sort hår med et stort smil som så ut som om det var klippet ut av et blad og limt på!!! Av norske så vil jeg helst slippe hun derre Idol-programlederen. Jeg klarer aldri å huske navnet hennes fordi hun fenger meg så vanvitti lite. Men hun er overalt! Hun virker tilgjort, barnslig og dum.
mia83 Skrevet 1. juni 2008 #110 Skrevet 1. juni 2008 Sarah Natasha Melby er skikkelig dårlig! Men det er tydeligvis mange som liker henne, i og med at hun dukker opp i det ene programmet etter det andre... Signerer definitivt denne!!!
Fun Light Skrevet 1. juni 2008 #111 Skrevet 1. juni 2008 Cille Biermann er ikke favoritten for å si det sånn.. Veldig stotrete og virker lite forberedt, både på rutiner og research.. I tillegg til dååårlig engelskuttale!! Det verste er at hun imponerer meg i 20 spørsmål, så dum er hun ikke likevel.. Bare en utrolig dårlig programleder.. Nekter å se alt som har med Tommy Steine å gjøre. Han har fått et slags image, som var morsomt de to første gangene han var på TV, men som er avleggs for hauger av år siden. Slitsomt!!! Min kjære får utslett av Solveig Kloppen og Stian Barsnes Simonsen.
Bloodless Skrevet 3. juni 2008 #113 Skrevet 3. juni 2008 Wig Wam-fyren i Singing Bee. Har sett det ca. en halv gang, og fyyy for en PR-kåt skapning. Han virker i grunn sympatisk og ok som person, men er ikke programledermateriale. Mona B. Riise i Lydverket. Vet ikke helt hvorfor, me tåler ikke trynet dama. Men nå tar Ingerid Stenvold over, så da blir det bra. Forøvrig har jeg sansen for både Petter Nome og Ivar Dyrhaug.
Flaggermusa Skrevet 3. juni 2008 #114 Skrevet 3. juni 2008 Hvis de ikke må være norske, så holder jeg en knapp på det der søskenparet som var verter i Americas Funniest Homevideos. Dere husker dem? Hun med langt, sort hår med et stort smil som så ut som om det var klippet ut av et blad og limt på!!! Signerer denne!! Skifter kanal med en gang!! Ellers så klarer eg ikkje Dorthe Skappel.. Og synst heller ikke de to madcon typane har noe på tv å gjere!!
Riona Skrevet 3. juni 2008 #115 Skrevet 3. juni 2008 Dan Børge Akerø han lar jo aldri gjestene sine svare på det han spør de om IRRITERENDE
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #116 Skrevet 4. juni 2008 HVORFOR er det så mange som nevner Marion Ravn? Hun er da for f ingen programleder? Kanskje vært gjesteprogramleder 1 gang, men hallo? Klart hun ikke er verdens beste da. Jeg kan ikke fordra sånne oversmilende, barnslige folk som: - Solveig Kloppen - Marte Stokstad - Katrine Moholdt
Gjest Gjest_Madam_* Skrevet 4. juni 2008 #117 Skrevet 4. juni 2008 Enig! Og hun Katrine Moholt er så positiv og overblid at jeg blir kvalm. Snakk om naivitet. Er det naivt å være positiv og blid? Eller er det naivitet når du blir kvalm.....? Jeg er ikke helt fan av Dorthe Skappe, men synes at hun passer i den settingen som "God kveld Norge" er. Katrine Moholt synes jeg er riktig for "Bonderomantikk" - hun får deltakerne i programmet til å slappe av foran kamera og klarer å formidle det programmet handler om. At man ikke liker en programleder betyr ikke at personen ikke er god i jobben sin. Dan Børge Akerø har vært programleder for noen av de programmene som har hatt best seeroppslutning på NRK. Han er en god programleder - men liker jeg ham? Nei....
Marikke Skrevet 4. juni 2008 #118 Skrevet 4. juni 2008 Fridtjof Vilborn og Dorte Skappel klarer jeg meg fint uten. Og så skrur jeg av radioen når Merete Vikre leser nyhetene *grøss* Og kan noen være så snille og fjerne Nils Johan Semb fra kommentatorboksen? Jeg blir gaaaal!! På forhånd takk!!
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #120 Skrevet 4. juni 2008 - Hilde Hummelvoll. Var på en innspilling med henne med skolen, og makan til bitchy primadonne som kjefter på assistentene, skal du lete lenge etter!!! Hadde ikke trodd det, men kan ikke fordra kjerringa etter den innspillingen! - Sarah Natascha Melby. Hun er bare fæl... *grøss* - Pia Haraldsen. HVA har dama egentlig, siden hun dukker opp overalt? Jeg ser ingenting... - Dan Børge Akerø. Grusom, hylende, irriterende, sjenerende, slitsom, utrangert taper med en hårsveis som er nok til å få meg til å bytte kanal etter å ha sett på den i 15 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå