Gå til innhold

Programleder du ikke takler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ivar Dyrhaug!! Han er ikke verdt sokka han har på seg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

* Oddvar Stensstrøm - orker ikke all den pekinga og forenklinga (men det er kanskje mer programkonseptets feil, enn hans...)

* Pia Haraldsen - hun er bare ekkel - stemmen, klærne, håret, måten hun snakker til folk som om de er dumme og ikke har annet å tenke på enn om de kan feste for 3000 i helga

* Tommy Steine - usedvanlig masete, rett og slett slitsom

* Kathrine Moholt - alt for blid... (ja, jeg er kresen)

* Fritjof Wilborn - har begynt å irritere meg litt, uvisst av hvilken grunn

* Hun i Absolutt underholdning - har bare sett henne én gang, men da virka hun litt hyperaktiv

Ser for tiden egentlig sjelden på program som krever programledere, så jeg mister ikke nattesøvnen av disse menneskene. Men har et problem med ekstremt ernergiske og smilende programledere. Liker de litt mer seriøse og med beina planta i jorda. Sånn som f.eks. Anne Grosvold og Petter Nome. Syns også at Knut Borge er søt.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes Tore Strømøy er en pine å se på....

Skrevet

Tande P,Pia Haraldsen og Alle programlederne i mess-tv,sonen og andre slike type programmer!

Gjest seroxata
Skrevet

jeg er helt NØDT til å bytte kanal når ho der norske nyhetsoppleseren i mtv kommer på skjermen! jeg takler bare ikke stemmen hennes!

Skrevet (endret)

BBC FOOD James can cook

Australier som er sinnsykt rastløs og flakkete å se på, søler i øst og vest, kjeften går i ett set, hiver seg forover i tv ruten, hiver ting oppi, å bommer litt...sjonglerer med alt mulig, kaster glassboller hit og dit

huff og huff, blir helt stressa jeg...

Endret av M.P
Skrevet

espen i sonen garantert - han er noe merkelig?

Gjest Gjest
Skrevet
espen i sonen garantert - han er noe merkelig?

Hun der overenergiske blonde har jeg mer problemer med. Hun er riktignok litt søt ettersom jeg vet at jeg nårsomhelst kan slå av tv'n (noe jeg gjør etter to minutter), men ikke søtere enn at jeg er glad for at jeg slipper å omgås henne, for jeg blir stressa nok bare av å se henne på tv.

Gjest Gjest
Skrevet

Tande P, Tande P, Tande P, Tande P og Tande P. Brøler av latter over egne vitser mens digre ting kjøres inn i studio til taktfast applaus. Og så bør han straffes for å ha gjort det pop med små barnehjelpere i studio. :sur:

Skrevet

Tommy Steine- dårlig humor, selvdigger

Tore Strømøy-lager underholdning av folks privatliv, virker til å være glad i å være i kameras søkelys

Pia Haraldsen-Bimbo blottet for humor, hvis jeg hører f.eks "skjole" en gang til drar jeg meg i håret

og til en viss grad-

Hilde Hummelvold

Nadia Hasnoui

Ingvar Dyrhaug

Tande-P

Gjest ikke innlogget
Skrevet

pia haraldsen (nasal, slitsom, uten noe som helst tyngde)

tommy steine(versting!)

katrine moholt (too happy)

oddvar stensstrøm (er mannen gal? eller bare dum?)

Skrevet

Cille Biermann får jeg helt noia av!!

Det er sikkert flere jeg ikke har så veldig sansen for, men henne klarer jeg ikke et minutt av...

Skrevet
BBC FOOD  James can cook

Australier som er sinnsykt rastløs og flakkete å se på, søler i øst og vest, kjeften går i ett set, hiver seg forover i tv ruten, hiver ting oppi, å bommer litt...sjonglerer med alt mulig, kaster glassboller hit og dit

huff og huff, blir helt stressa jeg...

:legrine: :enig_anim:

Gjest Gjest
Skrevet

Anne Grosvold - grøss og gru

Synnøve Svabø - til en viss grad

• 4 uker senere...
Skrevet

Anne Lindmo - skravla går og går og går og går og går...zzz

Per Sundnes - æ så trændy

Skrevet

- Barne TV programlederne på NRK (alle, inkludert Asgeir): amatøraktig, lav kvalitet og elendig

- Natasja Melbye (lavmål)

- Toppen Bech (altfor selvhøytidelig)

- Alle i Mess TV (unge, uintelligente, og lavmåls, inkludert Frk. Haraldsen i et liknende program)

- Hun i Oslo-TV (overfladisk, uproff med mennesker)

- Alle andre som er typisk norske der de skal være overkule på en liksom Osloaktig måte... :roll:

Skrevet

Tande-p, og Tore Strømøy :sur: Hvorfor kan ikke NRK finne på noe bedre å sende på lørdagskveldene ? :frustrert:

Skrevet
* Oddvar Stensstrøm - orker ikke all den pekinga og forenklinga (men det er  kanskje mer programkonseptets feil, enn hans...)

* Pia Haraldsen - hun er bare ekkel - stemmen, klærne, håret, måten hun snakker til folk som om de er dumme og ikke har annet å tenke på enn om de kan feste for 3000 i helga

* Tommy Steine - usedvanlig masete, rett og slett slitsom

* Kathrine Moholt - alt for blid... (ja, jeg er kresen)

* Fritjof Wilborn - har begynt å irritere meg litt, uvisst av hvilken grunn

* Hun i Absolutt underholdning - har bare sett henne én gang, men da virka hun litt hyperaktiv

Ser for tiden egentlig sjelden på program som krever programledere, så jeg mister ikke nattesøvnen av disse menneskene. Men har et problem med ekstremt ernergiske og smilende programledere. Liker de litt mer seriøse og med beina planta i jorda. Sånn som f.eks. Anne Grosvold og Petter Nome. Syns også at Knut Borge er søt.

Enig med deg. Jeg tenker "støy" når jeg ser dem.

Skrevet
Tande-p, og Tore Strømøy  :sur:  Hvorfor kan ikke NRK finne på noe bedre å sende på lørdagskveldene ?  :frustrert:

I tillegg Tommy Steine, han er fullstendig krisetilfelle. Og hun programlederen som var nå sist i "Skal vi danse"...er hun robot?

Norge har ingen eller svært få bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...