Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #41 Del Skrevet 2. april 2006 ..og Tommy Steine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. april 2006 #42 Del Skrevet 2. april 2006 Oddvar Stenstrøm Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 2. april 2006 #43 Del Skrevet 2. april 2006 Pia Haraldsen, troner 1. plassen. Samtlige i Mess-tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 2. april 2006 #44 Del Skrevet 2. april 2006 ...og Brita Engseth.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. april 2006 #45 Del Skrevet 2. april 2006 Liker egenltig ikke denne typen tråder, men jeg er så lett å lede... ← Samme her... I hvertfall akkurat nå... Jeg har problemer med å takle Frithjof Wilborn. Han har noe sleskt over seg, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 3. april 2006 #46 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg klarer ikke å se på Egil Svartdahl, men han er vel ikke akkruat programleder. Ivar Dyrhaug er kjempeteit og dødsirriterende. Jeg er ikke fan av Oddvar Stenststrøm heller, men Holmgang har jeg vel nesten aldri sett på så det er egentlieg ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #47 Del Skrevet 3. april 2006 Husker ikke hva han heter, han der pastoren som er på tv2.. han klarer jeg ikke, syns han oppførere seg til tide dirkte fjollete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 3. april 2006 #48 Del Skrevet 3. april 2006 Nadia Hasnaoui Synnøve Svabø Kjerst Bergersen Synnøve Svabø Oddvar Stenstrøm Dan Børge Akerø Elin Tvedt (Frokost TV) Dorthe Skappel Sarah Natasha Melby Pia Haraldsen Fridjof Wilborn Thomas og Harald Brita M. Engseth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padme Skrevet 3. april 2006 #49 Del Skrevet 3. april 2006 Liker IKKE Halvar Flatland og Tommy Steine! Liker derimot han programlederen i Alle mot en, han virker så rolig og snill og grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #50 Del Skrevet 3. april 2006 Han sleske dusten i Dansefeber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #51 Del Skrevet 4. april 2006 Synnøve Svabø tåler jeg ikke trynet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekko Skrevet 4. april 2006 #52 Del Skrevet 4. april 2006 Brita Engseth og Pia Haraldsen gjør meg irriterende flau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 4. april 2006 #53 Del Skrevet 4. april 2006 Marion Ravn! Ellers er ikke jeg noen stor fan av Fredrik Skavlan heller. ← Kan skrive under på mange nevnt i tråden, men Marion Ravn som programleder i Idol var bare helt hjelpeløst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna B. Skrevet 4. april 2006 #54 Del Skrevet 4. april 2006 Elin Tvedt i Frokokst TV (Hun passet bedre inn i i 71 grader vest/nord konseptet...) Synnøve Svabø (altfor frekk) Synnøve Skarbø (altfor overfladisk og uinteressert) Oddvar Stenstrøm ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. april 2006 #55 Del Skrevet 4. april 2006 Får håpe ingen av disse er her inne, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #56 Del Skrevet 4. april 2006 Jo, da kan de lære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. april 2006 #57 Del Skrevet 4. april 2006 Hva da? Hvordan få folk til å tåle trynet mitt? Hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #58 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg er fjollete i dag, må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 9. juli 2006 #59 Del Skrevet 9. juli 2006 Dorthe Skappel irriterer meg voldsomt. Sitter med beina en meter ifra hverandre og har alltid godt utringet topp som formelig slenger puppene inn i stua til folk. Programmet gir sikkert noe å se på for noen, men lite å høre på for de fleste. Stønn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #60 Del Skrevet 9. juli 2006 Liker IKKE Halvar Flatland og Tommy Steine! Liker derimot han programlederen i Alle mot en, han virker så rolig og snill og grei! ← Øyvind Mund du tenker på? Ja han er flink. Pia og Barbro. Barbro ble verre etter at Pia kom inn i bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå