AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #61 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS. Har bestemt meg for å ikke treffe han mer ! Jeg må være sterk. Skal avvise han fremover! Anonymkode: 15d98...a62 Så bra! Blokker blokker blokker! Husk at han lyver og tar han kontakt så sier du høyt æsj, ikke han igjen!! Det er lettere om du fokuserer på hvor lusent han har behandlet deg, så blir det lettere etter hvert. Jeg fant kjæresten min i forbindelse med jobb. Jeg er også super usosial ellers, med både barn og hobbyer hvor man ikke vanligvis treffer menn😄 man kan finne seg kjæreste likevel! Du må bare velge kvalitet over kvantitet. Si butt nei til alle som ikke behandler deg fint fra starten av. Anonymkode: 38455...ad3 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #62 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Så bra! Blokker blokker blokker! Husk at han lyver og tar han kontakt så sier du høyt æsj, ikke han igjen!! Det er lettere om du fokuserer på hvor lusent han har behandlet deg, så blir det lettere etter hvert. Jeg fant kjæresten min i forbindelse med jobb. Jeg er også super usosial ellers, med både barn og hobbyer hvor man ikke vanligvis treffer menn😄 man kan finne seg kjæreste likevel! Du må bare velge kvalitet over kvantitet. Si butt nei til alle som ikke behandler deg fint fra starten av. Anonymkode: 38455...ad3 Jeg har allerede blokkert han i 6 mnd, men han klarte å få meg tilbake! Nå angrer jeg ! Men nå er det faktisk NOK ! TS Anonymkode: 15d98...a62
TLR Skrevet 24. november 2025 #63 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): TS. Har bestemt meg for å ikke treffe han mer ! Jeg må være sterk. Skal avvise han fremover! Anonymkode: 15d98...a62 Tror nok at det er best. Han virker for ivrig etter en ting og hvis du vil ha noe seriøst så ttor jeg ikke at han er den rette.
TLR Skrevet 24. november 2025 #64 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har allerede blokkert han i 6 mnd, men han klarte å få meg tilbake! Nå angrer jeg ! Men nå er det faktisk NOK ! TS Anonymkode: 15d98...a62 Møter du noen ny så test han ut
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #65 Skrevet 24. november 2025 Takk for tips 🙏❤️🙏❤️ Anonymkode: 15d98...a62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå