Gå til innhold

Har datet en mann en stund

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det som er «galt» med deg er bare at du har valgt feil mann. En forelsket mann snakker ikke sånn. Han manipulerer deg, han vil ha deg usikker.

Du må ha en solid og tydelig mann, en som vet hva han vil og som er trygg på seg selv.

Anonymkode: 1ea67...fab

Takk for råd ❤️

Anonymkode: 15d98...a62

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lurer på om han gjør det bevisst..?

Det er ingen vits i å bruke tid og energi på å spekulere i dette. Faktum er at det er slik han oppfører seg, det er svar nok. Om han gjør det bevisst eller ubevisst endrer ingenting. Ikke engang gidd å tenke tanke om at du kan fikse ham. Lykke til!

Anonymkode: 9f022...129

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ingen vits i å bruke tid og energi på å spekulere i dette. Faktum er at det er slik han oppfører seg, det er svar nok. Om han gjør det bevisst eller ubevisst endrer ingenting. Ikke engang gidd å tenke tanke om at du kan fikse ham. Lykke til!

Anonymkode: 9f022...129

Takk for svar 💔

Skrevet

TS her.

Han har VIRKELIG endret seg! Vi snapper og skriver hele dagen lang. Han er så kjærlig og oppriktig intressert I meg og mine barn. Er det virkelig mulig ? Skal jeg tørre å slippe følelsene løs?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS her.

Han har VIRKELIG endret seg! Vi snapper og skriver hele dagen lang. Han er så kjærlig og oppriktig intressert I meg og mine barn. Er det virkelig mulig ? Skal jeg tørre å slippe følelsene løs?

Nei. Når folk viser deg hvem de er, tro dem første gangen. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Du mører opp bare han lovebomber deg i to dager, og kaller det endring når det ikke har forekommet over mye lengre tid?

Anonymkode: 99482...3a8

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Nei,nei,nei, dette er manipulering og spill, har gått rett på en slik jævel, først sier han masse pent til og så gjør han det slutt fordi han ikke er go nok, og så kryper du for det og da blir han lykkelig over å ha fått kontrollen, og slik fortsetter det til du lar deg utslette, banner på at han er veeeldig hyggelig nå, for å grave ut alt om deg, og så blir det dessverre brukt mot deg!

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

😭😭 da kan jeg ikke ha kontakt med han 

Skrevet

Trådstarter her.

Vil bare si at jeg blokkerte han over alt for 7 mnd siden! Ga beskjed om at han ikke måtte ta kontakt igjen!  Men han har tydeligvis jobbet hardt for nå har vi jo kontakt igjen!  Jeg trodde han hadde endret seg! Så dum i hodet er jeg ! 

Skrevet

Trådstarter her.

Vil bare si at jeg blokkerte han over alt for 7 mnd siden! Ga beskjed om at han ikke måtte ta kontakt igjen!  Men han har tydeligvis jobbet hardt for nå har vi jo kontakt igjen!  Jeg trodde han hadde endret seg! Så dum i hodet er jeg ! 

De forandrer seg aldri dessverre!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
makkapakka skrev (1 time siden):

De forandrer seg aldri dessverre!

Skjønner dette. Sa til han at han IKKE må såre meg mer ! Han svarte: JEG såre DEG !

Nå er det rett før jeg blokkerer han igjen 

Skrevet

Like før!? Det burde allerede blitt gjort!

• Nyttig 4
Skrevet

Like før!? Det burde allerede blitt gjort!

Ja 💔😭

Skrevet

Slutt å jag luftslott. Den mannen er ikke genuin. Its fake

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Slutt å jag luftslott. Den mannen er ikke genuin. Its fake

😭💔😭💔😭

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Skjønner dette. Sa til han at han IKKE må såre meg mer ! Han svarte: JEG såre DEG !

Nå er det rett før jeg blokkerer han igjen 

Men det er ikke hans ansvar! Du kan ikke legge dine grenser over på andre, om det er normalt for deg er det HELT forståelig at du blir behandlet slik. Du er voksen- skjerp deg.

Anonymkode: 175d0...4b9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2025 den 22.16):

TS her.

Må du spørre vilt fremmede om dette vet du svaret selv, det er helt på jordet. Og hvor mye noen tekster og snapper (hvor gammel er du, seriøst) er ikke et mål på kjærlighet. Dette har du vært igjennom før, hvorfor skader du deg selv på denne måten? Har du så lave tanker om deg selv?

Anonymkode: 175d0...4b9

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

AnonymBruker skrev (På 19.11.2025 den 8.38):

Takk for at du deler ❤️ sånn er det med meg og. Lav selvtillit og nesten grenseløs. 

Da bør du jobbe med det før du dater. Hvis ikke er du veldig sårbar for å havne borti skadelige relasjoner.

Anonymkode: f4024...9b6

• Liker 2
Skrevet

Ts her.

Skjønner jo nå hvor dum jeg er! Har helt vondt i magen! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da bør du jobbe med det før du dater. Hvis ikke er du veldig sårbar for å havne borti skadelige relasjoner.

Anonymkode: f4024...9b6

Ja, det er sant ❤️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...