Gå til innhold

Har datet en mann en stund

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han sier at jeg er så pen og sexy, mener at det er det dummeste jeg kan gjøre er å velge han. Vi har det veldig godt sammen. Nå har han gått ut av alle dating apper, jeg ville gjøre det samme. Da sa han at det trenger jeg ikke. Jeg kan jo bare bli kjent med andre. Jeg syns dette er sårende. Hva skal jeg tenke om dette?

Anonymkode: 15d98...a62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som han har lav selvtillit og tenker at du er ute av hans liga. Kanskje du er det, men vær stolt av det. Prøv å berolige denne mannen å si at han er typen du synes er kjekk, pen og alt i mellom! :hjerte: 

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke kjærlighet han driver med, heller ikke usikkerhet. Han drar deg inn i spillet sitt, og har antakelig en personlighetsforstyrrelse. Før du går videre: sjekk opp i fortida hans med noen som vet. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Høres ut som en fyr med issues.

Anonymkode: 9f022...129

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (5 minutter siden):

Virker som han har lav selvtillit og tenker at du er ute av hans liga. Kanskje du er det, men vær stolt av det. Prøv å berolige denne mannen å si at han er typen du synes er kjekk, pen og alt i mellom! :hjerte: 

Jeg gjør det. Han har gjort det slutt med meg også en gang pga jeg fortjener bedre. Men han ville heldigvis ha meg tilbake. Jeg tror at han egentlig ikke vil ha meg 💔

Skrevet
Natu skrev (2 minutter siden):

Det er ikke kjærlighet han driver med, heller ikke usikkerhet. Han drar deg inn i spillet sitt, og har antakelig en personlighetsforstyrrelse. Før du går videre: sjekk opp i fortida hans med noen som vet. 

Er det jeg og føler. Magefølelsen sier at noe skurrer. Han er mest opptatt av sex 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gjør det. Han har gjort det slutt med meg også en gang pga jeg fortjener bedre. Men han ville heldigvis ha meg tilbake. Jeg tror at han egentlig ikke vil ha meg 💔

Altså han har gjort det slutt med deg, det oser lav selvtillit hos han vil jeg si! Dette handler ikke om deg, men om han! :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det jeg og føler. Magefølelsen sier at noe skurrer. Han er mest opptatt av sex 

Hvis han er det skulle du sagt det i innlegget, da ville jeg dumpet han hvis magefølelsen sier at han bare vil ha deg for samleie :) 

• Nyttig 1
Skrevet

Han har det ikke så greit og ser ikke ut til å være en å satse på i nær fremtid, med mindre han tar seg sammen.

Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (11 minutter siden):

Hvis han er det skulle du sagt det i innlegget, da ville jeg dumpet han hvis magefølelsen sier at han bare vil ha deg for samleie :) 

Jeg er egentlig enig med deg, men ville ikke farge dere. Kan jo være magefølelsen er feil. 

Skrevet

Han virker manipulerende og som et vandrende rødt flagg, virker ikke stabil, virker ikke oppriktig, ikke ærlig.

Jeg er enig med Natu over her, han forsøker å dra deg inn i sitt spill. Og der vil du bli ødelagt. 

Stol på magefølelsen din - kom deg ut av dette "forholdet" og kutt all kontakt med ham. Blokker ham på sosiale medier, og ikke slipp ham innpå deg igjen!

Anonymkode: ca176...de4

• Nyttig 5
Skrevet

Han er kun interessert i å leke med deg. 

Run, girl!

Anonymkode: 99482...3a8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han er kun interessert i å leke med deg. 

Run, girl!

Anonymkode: 99482...3a8

Hvorfor? Får tusen spørsmål 💔

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han virker manipulerende og som et vandrende rødt flagg, virker ikke stabil, virker ikke oppriktig, ikke ærlig.

Jeg er enig med Natu over her, han forsøker å dra deg inn i sitt spill. Og der vil du bli ødelagt. 

Stol på magefølelsen din - kom deg ut av dette "forholdet" og kutt all kontakt med ham. Blokker ham på sosiale medier, og ikke slipp ham innpå deg igjen!

Anonymkode: ca176...de4

Tusen takk for gode råd ❤️ jeg forstår ikke hvorfor han er sånn og hva som er galt med meg 💔

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tusen takk for gode råd ❤️ jeg forstår ikke hvorfor han er sånn og hva som er galt med meg 💔

Hvor gammel er du?

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 7f227...21a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det som er «galt» med deg er bare at du har valgt feil mann. En forelsket mann snakker ikke sånn. Han manipulerer deg, han vil ha deg usikker.

Du må ha en solid og tydelig mann, en som vet hva han vil og som er trygg på seg selv.

Anonymkode: 1ea67...fab

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han sier at jeg er så pen og sexy, mener at det er det dummeste jeg kan gjøre er å velge han. Vi har det veldig godt sammen. Nå har han gått ut av alle dating apper, jeg ville gjøre det samme. Da sa han at det trenger jeg ikke. Jeg kan jo bare bli kjent med andre. Jeg syns dette er sårende. Hva skal jeg tenke om dette?

Ooooofffff var sammen med en som sa dette også, en kort stund. Helt forferdelig forhold. Du kan ikke overbevise noen om at de er en grei nok person, og det ødelegger deg å prøve. Han vil alltid skyve deg vekk men dra deg tilbake hvis du faktisk prøver å gå videre. 

Anonymkode: f8b7c...834

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ham. Det er noe feil med ham. Men da jeg var i et slikt forhold trodde jeg også at det var meg. 

Mitt problem var at jeg hadde lav selvtillit og ikke sterke nok grenser, men han var ødelagt. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ham. Det er noe feil med ham. Men da jeg var i et slikt forhold trodde jeg også at det var meg. 

Mitt problem var at jeg hadde lav selvtillit og ikke sterke nok grenser, men han var ødelagt. 

Takk for at du deler ❤️ sånn er det med meg og. Lav selvtillit og nesten grenseløs. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ooooofffff var sammen med en som sa dette også, en kort stund. Helt forferdelig forhold. Du kan ikke overbevise noen om at de er en grei nok person, og det ødelegger deg å prøve. Han vil alltid skyve deg vekk men dra deg tilbake hvis du faktisk prøver å gå videre. 

Lurer på om han gjør det bevisst..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...