Sirah Skrevet 23. juli #121 Skrevet 23. juli Hatsumomo skrev (13 timer siden): Havnet på Shehed sin snap pga stor gul skrift på utforsk, hun er forbanna idag, gitt ... bruker plutselig ikke Ivorie sine bikini fordi da må hun reklamere i dem -men det har hun da gjort mange ganger før, men nå er det en ting hun plutselig ikke gjør lenger? Likte ikke at en dame påpekte ett eller annet om at hun ikke var takknemlig (?) for at Isabel har skaffet henne snap, banner i vei og kjefter.. hm, tydeligvis en sårbart punkt det der. Ja havnet på det jeg også. Hun virket svært bitter i dag. Det var lissom en voldsom overreaksjon på den kommentaren. Altså, jeg forstår hva dama ville frem til. Det hadde jo ikke krevd 1000 snapper med japp å svare på. 1 1
Johanne Regine Skrevet 23. juli #122 Skrevet 23. juli Sheheds snap er vel noe av tregeste som finnes der ute. At hun tjener penger på dette er kun pga Isabel. At legger til all den derre jalla musikken til alt gjør det bare verre…. Hva noen av disse Raad folka egentlig bidrar mer er for meg ett mysterie.
Johanne Regine Skrevet 26. juli #123 Skrevet 26. juli Sheheds snap er vel noe av tregeste som finnes der ute. At hun tjener penger på dette er kun pga Isabel. At legger til all den derre jalla musikken til alt gjør det bare verre…. Hva noen av disse Raad folka egentlig bidrar mer er for meg ett mysterie.
Johanne Regine Skrevet 26. juli #124 Skrevet 26. juli Er forresten Shehed transkvinne? Noe så som vet, 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå