Korpsnerden Skrevet 17. juni #101 Skrevet 17. juni Kanskje hun bør vurdere norsk fotballdrakt fremover, fremfor Irakisk? 1
Eyr Skrevet 17. juni #102 Skrevet 17. juni Korpsnerden skrev (11 minutter siden): Kanskje hun bør vurdere norsk fotballdrakt fremover, fremfor Irakisk? Tror nok dette var den eneste kampen Norge vinner. Elendig spill. Tapte ballen på egen banehalvdel gjentatte ganger. Det blir man hardt straffet av bedre lag… 1
Korpsnerden Skrevet 17. juni #103 Skrevet 17. juni Eyr skrev (3 timer siden): Tror nok dette var den eneste kampen Norge vinner. Elendig spill. Tapte ballen på egen banehalvdel gjentatte ganger. Det blir man hardt straffet av bedre lag… Jeg tror hverken Irak eller Norge vinner VM, men synd at man ikke velger å heie på landet som har gitt deg trygghet, utdannelse, sykepenger og helsetjenester. 4 2 5
Gjest tante_grusom Skrevet 22. juni #104 Skrevet 22. juni (endret) Rami går rundt og viser de dyre sandalene og beltene han får av moren og faren. Søsken får sikkert gaver på samme nivå. Mens til seg selv går det i gift willage. Vond nakke taper for elendige flipflops… Stakkars Pimpen verdsetter seg selv lavt 💔. Så dette soverommet hun må gå trappene til. Hva brukes det ene soverommet nede til? Pappesker og uåpnede pakker? Endret 22. juni av tante_grusom
Ellenn Skrevet 22. juni #105 Skrevet 22. juni tante_grusom skrev (1 time siden): Rami går rundt og viser de dyre sandalene og beltene han får av moren og faren. Søsken får sikkert gaver på samme nivå. Mens til seg selv går det i gift willage. Vond nakke taper for elendige flipflops… Stakkars Pimpen verdsetter seg selv lavt 💔. Så dette soverommet hun må gå trappene til. Hva brukes det ene soverommet nede til? Pappesker og uåpnede pakker? Det nede er vel pimpen sitt? Det var i hvert fall et planen
Gjest tante_grusom Skrevet 22. juni #106 Skrevet 22. juni Ellenn skrev (1 time siden): Det nede er vel pimpen sitt? Det var i hvert fall et planen Ok. Håper det ♥️
Neket Skrevet 23. juni #107 Skrevet 23. juni Jeg antar sprøytene hun tok i dag eller noe var for å løse opp fillers hun tok for lenge siden. Rart at hun da tror hun kan se den er borte allerede, og en merkelig måte å forklare ting på…! 1
elskersommer Skrevet 23. juni #108 Skrevet 23. juni Eyr skrev (På 17.6.2026 den 8.09): Tror nok dette var den eneste kampen Norge vinner. Elendig spill. Tapte ballen på egen banehalvdel gjentatte ganger. Det blir man hardt straffet av bedre lag… Du synes vel det er synd at vi vant i går🙈 2
Eyr Skrevet 24. juni #109 Skrevet 24. juni elskersommer skrev (10 timer siden): Du synes vel det er synd at vi vant i går🙈 Nei så klart ikke. Heier på Norge jeg. Tippa faktisk 3-2 på VM-profeten til VG. Men er fortsatt meget skeptisk til forsvarspillet vårt og evnen til å spille oss ut fra egen banehalvdel. Elsker VMstemningen🥳❤️ Kan faktisk stå for at jeg tok feil, det skjer i blant😉 1
Gjest Heike m72 Skrevet 25. juni #110 Skrevet 25. juni Fikk skikkelig vondt av Shehed for måten Isabel og moren behandlet henne på da Isabel fikk moren til å si at hun er morens favoritt blant barna og i tillegg poste alt offentlig. Isabel er jo helt bak mål og moren er stein stokk dum som sier hun har en favoritt. I. er hennes favoritt fordi I. gir henne penger og betaler for henne. Ingen oppegående mødre er slik. Moren sviktet dem da de var barn. Hun kunne tatt de vekk fra alt det vonde, men det gjorde hun ikke. Nå er hun bare opptatt av penger, penger, penger og den som gir mest er favoritten. Tenk å såre en storesøster og en datter på denne måten. Dette er ikke normalt i en familie. Hadde dratt hjem hadde jeg vært henne.
Gjest tante_grusom Skrevet 25. juni #111 Skrevet 25. juni Heike m72 skrev (8 minutter siden): Fikk skikkelig vondt av Shehed for måten Isabel og moren behandlet henne på da Isabel fikk moren til å si at hun er morens favoritt blant barna og i tillegg poste alt offentlig. Isabel er jo helt bak mål og moren er stein stokk dum som sier hun har en favoritt. I. er hennes favoritt fordi I. gir henne penger og betaler for henne. Ingen oppegående mødre er slik. Moren sviktet dem da de var barn. Hun kunne tatt de vekk fra alt det vonde, men det gjorde hun ikke. Nå er hun bare opptatt av penger, penger, penger og den som gir mest er favoritten. Tenk å såre en storesøster og en datter på denne måten. Dette er ikke normalt i en familie. Hadde dratt hjem hadde jeg vært henne. Dette er jo en pågående traumatisering. Sykt 🥺💔
Anneisabell Skrevet 25. juni #112 Skrevet 25. juni Heike m72 skrev (1 time siden): Fikk skikkelig vondt av Shehed for måten Isabel og moren behandlet henne på da Isabel fikk moren til å si at hun er morens favoritt blant barna og i tillegg poste alt offentlig. Isabel er jo helt bak mål og moren er stein stokk dum som sier hun har en favoritt. I. er hennes favoritt fordi I. gir henne penger og betaler for henne. Ingen oppegående mødre er slik. Moren sviktet dem da de var barn. Hun kunne tatt de vekk fra alt det vonde, men det gjorde hun ikke. Nå er hun bare opptatt av penger, penger, penger og den som gir mest er favoritten. Tenk å såre en storesøster og en datter på denne måten. Dette er ikke normalt i en familie. Hadde dratt hjem hadde jeg vært henne. Dette som ble vist er noe av det værste jeg har hørt noen kan sitte offentlig å si. S har helt rett eneste som betyr noe er penger. Ingen ting av hva I driver med står i forhold til hvilke verdier moren burde ha i forhold til både å være mor og tilhøre en religion 3 3
Gjest Heike m72 Skrevet 25. juni #113 Skrevet 25. juni Det opplegget der var bare tragisk. For en start på det som skulle være en hyggelig ferie. Shehed er alltid uheldig med feriene sine med familien. Enten blir det drittvær ellers så er det krangling. Dysfunksjonell familierelasjon. Isabel sier det er normalt med diskusjon og krangling i familier, men dette nivået er overhode ikke normalt. Det holder ikke helt med en unnskyldning for den hendelsen der heller. Den vil sitte i en stund. Shehed sa selv i går da moren prøvde å forklare på sin elendige norsk at hun ikke har favoritt: «Ja, ja, ro ro ro…..» Moren bare utnytter barna sine og skal ha og ha og ha. Hun har spurt «når skal dere gi meg penger hver måned?» til Shehed, Rami og Sidra. Hun ser ikke hva de tre gjør for seg. Hun bare måler alt i penger. Tragisk. Jeg hadde tatt litt avstand fra familien min om de hadde vært slik. Penger har ikke noe å si når det mangler gode verdier og respekt for andre i familien.
Gjest tante_grusom Skrevet 25. juni #114 Skrevet 25. juni (endret) Hun er heldigvis på vei HJEM. Håper hjem med kjæreste og hans familie, er en funksjonell og trygg base. ♥️ Det berører veldig det hun måtte møte i Dubai-villaen til 47 mill +. Det tror jeg det også gjorde med andre som har opplevd det samme. Retraumatisering igjen og igjen og igjen. 💔 Endret 25. juni av tante_grusom
Ugresset Skrevet 25. juni #116 Skrevet 25. juni (endret) "Verdens fineste samboer spanderte business på meg ❤️🥹". Hvis det var én person som skulle spandert business på henne er det Isabel. Skjønner godt hun ville dra hjem. Endret 25. juni av Ugresset 7 2
Gjest Heike m72 Skrevet 25. juni #117 Skrevet 25. juni Godt hun drog hjem. Familie er ikke alltid bra å omgås. Håper hun tar en lang pause fra dem. Hun har hatt nok problemer med familie både på farens side og morens side. Det virker som hun har en bra samboer og håper de har det godt sammen. Hun trenger en stødig person som tar godt vare på seg nå.
Vintermåne Skrevet 20. juli #118 Skrevet 20. juli Har ikke sett på henne på leeeenge- (men nå er det ferie og tid til dødtid på snap 🫣😂) så hadde ikke fått med meg at hun var i konflikt med mora?? Såg bare hun hadde lagt ut at de snakker sammen igjen nå- ov at hun hadde hatt en pause fra henne? Og at noe hadde foregått på sosiale medier?
Johanne Regine Skrevet 20. juli #119 Skrevet 20. juli Hun er jo som alle andre fra de strøkene helt besatt av sionister….
Hatsumomo Skrevet 22. juli #120 Skrevet 22. juli Havnet på Shehed sin snap pga stor gul skrift på utforsk, hun er forbanna idag, gitt ... bruker plutselig ikke Ivorie sine bikini fordi da må hun reklamere i dem -men det har hun da gjort mange ganger før, men nå er det en ting hun plutselig ikke gjør lenger? Likte ikke at en dame påpekte ett eller annet om at hun ikke var takknemlig (?) for at Isabel har skaffet henne snap, banner i vei og kjefter.. hm, tydeligvis en sårbart punkt det der. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå