Lillibet Skrevet torsdag kl. 00:54 #81 Skrevet torsdag kl. 00:54 Har gått opp 15 kg og har nå startet med å skjerpe inn og ned i vekt. «Åpner en Redbull» FULL av SUKKER!!! 3
Sol 75 Skrevet torsdag kl. 01:04 #82 Skrevet torsdag kl. 01:04 Lillibet skrev (6 minutter siden): Har gått opp 15 kg og har nå startet med å skjerpe inn og ned i vekt. «Åpner en Redbull» FULL av SUKKER!!! Sin søster Isabel opp av dage😂 Ta vare på kroppen men hiver innpå halvkilo med sukker ørten ganger om dagen😂 Glad jeg har boikottet søskene til Isabel og bare får opp Isabel på utforsk…nummeret før jeg boikotter Isabel også. Er jo helt meningsløst å følge den familien!
Lillibet Skrevet torsdag kl. 23:42 #83 Skrevet torsdag kl. 23:42 Sol 75 skrev (22 timer siden): Sin søster Isabel opp av dage😂 Ta vare på kroppen men hiver innpå halvkilo med sukker ørten ganger om dagen😂 Glad jeg har boikottet søskene til Isabel og bare får opp Isabel på utforsk…nummeret før jeg boikotter Isabel også. Er jo helt meningsløst å følge den familien! Isabel trenger i hvertfall ikke å gå ned i vekt! Men å stå og jappe om at du skal slanke deg, for så å åpne en Redbull, da er det noe du ikke skjønner!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå