Lillibet Skrevet 23. april #81 Skrevet 23. april Har gått opp 15 kg og har nå startet med å skjerpe inn og ned i vekt. «Åpner en Redbull» FULL av SUKKER!!! 5
Gjest Sol 75 Skrevet 23. april #82 Skrevet 23. april Lillibet skrev (6 minutter siden): Har gått opp 15 kg og har nå startet med å skjerpe inn og ned i vekt. «Åpner en Redbull» FULL av SUKKER!!! Sin søster Isabel opp av dage😂 Ta vare på kroppen men hiver innpå halvkilo med sukker ørten ganger om dagen😂 Glad jeg har boikottet søskene til Isabel og bare får opp Isabel på utforsk…nummeret før jeg boikotter Isabel også. Er jo helt meningsløst å følge den familien!
Lillibet Skrevet 23. april #83 Skrevet 23. april Sol 75 skrev (22 timer siden): Sin søster Isabel opp av dage😂 Ta vare på kroppen men hiver innpå halvkilo med sukker ørten ganger om dagen😂 Glad jeg har boikottet søskene til Isabel og bare får opp Isabel på utforsk…nummeret før jeg boikotter Isabel også. Er jo helt meningsløst å følge den familien! Isabel trenger i hvertfall ikke å gå ned i vekt! Men å stå og jappe om at du skal slanke deg, for så å åpne en Redbull, da er det noe du ikke skjønner!! 4
Sirah Skrevet 15. mai #85 Skrevet 15. mai refill skrev (7 minutter siden): Hva har hun avsluttet.. abonnement på Netflix? Hun har avsluttet vennskapet med bestevenninnen
Hatsumomo Skrevet 15. mai #86 Skrevet 15. mai Sirah skrev (2 minutter siden): Hun har avsluttet vennskapet med bestevenninnen De er god på det, i den fam, avslutte relasjoner i øst og vest. 2
Sirah Skrevet 15. mai #87 Skrevet 15. mai Hatsumomo skrev (6 minutter siden): De er god på det, i den fam, avslutte relasjoner i øst og vest. Jess. Av det lille hun delte så hadde hun sånn sett en helt legetim grunn for å gjøre det om ikke annet.
Gjest Sol 75 Skrevet 15. mai #88 Skrevet 15. mai refill skrev (1 time siden): Hva har hun avsluttet.. abonnement på Netflix? Du altså😂😂
Gjest Sol 75 Skrevet 15. mai #89 Skrevet 15. mai Hatsumomo skrev (1 time siden): De er god på det, i den fam, avslutte relasjoner i øst og vest. Hele gjengen er eksperter på nettopp det!
LastSummer Skrevet 15. mai #90 Skrevet 15. mai Lillibet skrev (På 24.4.2026 den 1.42): Isabel trenger i hvertfall ikke å gå ned i vekt! Men å stå og jappe om at du skal slanke deg, for så å åpne en Redbull, da er det noe du ikke skjønner!! Selv om man skal ned i vekt, og forstår at man må redusere kalorier, så er den sunneste måten å gjøre det på å finne en livsstil og balanse man kan leve med. Nå har hun gått ned 5 kg på noen få uker, så noe riktig gjør hun jo, samtidig som hun lever og trives. Bra jobba til henne! 3 1
Alex_rude Skrevet 15. mai #91 Skrevet 15. mai Veldig rart å avslutte et vennskap med en bestevenn , uten å ha noe vondt å si om henne 🤔🤭. Hun har jo vonde ting å si, men vil ikke si det. Så hvorfor ta det opp i det hele tatt?🤔 2
Gjest Sol 75 Skrevet 15. mai #92 Skrevet 15. mai Alex_rude skrev (25 minutter siden): Veldig rart å avslutte et vennskap med en bestevenn , uten å ha noe vondt å si om henne 🤔🤭. Hun har jo vonde ting å si, men vil ikke si det. Så hvorfor ta det opp i det hele tatt?🤔 Ufint spør du meg. Alle skjønner hvem dette kan være og denne bestevenninnen har ikke sjans å forsvare situasjonen. Slemt. Dette burde ikke Shehed lagt ut er min mening.
Alex_rude Skrevet 15. mai #93 Skrevet 15. mai Sol 75 skrev (17 minutter siden): Ufint spør du meg. Alle skjønner hvem dette kan være og denne bestevenninnen har ikke sjans å forsvare situasjonen. Slemt. Dette burde ikke Shehed lagt ut er min mening. Jeg aner ikke hvem det er.. men det burde kanskje blitt holdt privat.. 2
Gjest Sol 75 Skrevet 15. mai #94 Skrevet 15. mai Alex_rude skrev (1 time siden): Jeg aner ikke hvem det er.. men det burde kanskje blitt holdt privat.. Enig, det burde blitt holdt privat. Men alt for content.
Anneisabell Skrevet 16. mai #96 Skrevet 16. mai Sol 75 skrev (8 timer siden): Enig, det burde blitt holdt privat. Men alt for content. Viser hun egentlig andre enn familien på snap ? Hvis nei så betyr det vell at hun ikke trenger å prate og legge ut dette? Hu er ganske «kort» i topplokket 6 2
Gjest Sol 75 Skrevet 16. mai #97 Skrevet 16. mai Anneisabell skrev (48 minutter siden): Viser hun egentlig andre enn familien på snap ? Hvis nei så betyr det vell at hun ikke trenger å prate og legge ut dette? Hu er ganske «kort» i topplokket Shehed har nesten 60 tusen følgere takket være sin søster og RS så det hun sitter og Jabber om går jo ut til alle 60 tusen følgere. Slemt er det.
Tapaz Skrevet 16. mai #98 Skrevet 16. mai Sol 75 skrev (34 minutter siden): Shehed har nesten 60 tusen følgere takket være sin søster og RS så det hun sitter og Jabber om går jo ut til alle 60 tusen følgere. Slemt er det. Det er ikke lenge siden hun avsluttet et forhold til søsteren i Irak, og svartmalte henne på snap. For deretter, noen måneder senere, beklage og angre det. Hun tjener noen kroner på å henge ut folk som ikke kan forsvare seg. 2
Heike m72 Skrevet 16. mai #99 Skrevet 16. mai Hun avslutter et vennskap med en bestevenninne og sier hun ikke har noe vondt å si om henne, men samtidig sier hun at venninnen kritiserer, er nedlatende og negativ mot henne. Og at hun kanskje er sjalu eller noe. Er ikke det å ha noe vondt å si om henne da? 🤷🏼♀️ Blir dumt å gå ut med dette for folk kommer jo til å spekulere. Hun har jo vist fram noen av venninnene. Er det hun som passet Gucci eller er det hun som heter Sanna….. Bedre å ikke si noe. Shehed har brutt kontakt med folk før. Kanskje hun må begynne å se litt mer på seg selv og hva hun gjør. Hun framstår jo ofte veldig kritisk, negativ og sint selv. Hun bærer fint navnet Karen. 5 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå