Gå til innhold

Jeg møter bare gale menn


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan sile ute de som burde vært i terapi? 
jeg møter så mange menn som er for pågående, dem vil bli sammen med meg før vi møtes, dem sender sikkert meldinger hele tiden altså non stopp, jeg begrenser å svare og prøver å få dem til og roe seg litt. 
Jeg har slettet og blokkert, men plutselig får jeg melding på mobilen, dem har ikke mitt etternavn men tydeligvis får dem tak i dette. 
Dette er ubehagelig og jeg blir skremt av det, hva gjør jeg feil? 

Anonymkode: 67243...1ab

  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er for lite kritisk. Du stiller for få og for lave krav.

Poenget er ikke å snakke med alle. Det har ingen verdi å forsøke få folk til å endre sin valgte adferd.

Poenget er å så raskt som mulig (helst med bilder og tekst, gitt antagelsen dette er en app) gitt sile ut så mange som mulig så raskt som tenkelig mulig. Fortrinnsvis før de kontakter deg i det hele, men i alle fall skal du ha som mål å sile ut 100% som utviser noen form for ubehagelig, masende, rar eller bekymringsfull adferd etter 1-2 meldinger. Og, nei, du behøver ikke svare dem. De har ansvar for seg selv. De velger seg uønsket adferd - de tåler konsekvensene helt fint (de liker dem ikke, men det er irrelevant).

Og, ja, dersom du har bilder på din profil som også er på ethvert av dine andre sosiale medier vil de finne deg, gitt innsats. 

 

Anonymkode: 8104b...f82

  • Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er for lite kritisk. Du stiller for få og for lave krav.

Poenget er ikke å snakke med alle. Det har ingen verdi å forsøke få folk til å endre sin valgte adferd.

Poenget er å så raskt som mulig (helst med bilder og tekst, gitt antagelsen dette er en app) gitt sile ut så mange som mulig så raskt som tenkelig mulig. Fortrinnsvis før de kontakter deg i det hele, men i alle fall skal du ha som mål å sile ut 100% som utviser noen form for ubehagelig, masende, rar eller bekymringsfull adferd etter 1-2 meldinger. Og, nei, du behøver ikke svare dem. De har ansvar for seg selv. De velger seg uønsket adferd - de tåler konsekvensene helt fint (de liker dem ikke, men det er irrelevant).

Og, ja, dersom du har bilder på din profil som også er på ethvert av dine andre sosiale medier vil de finne deg, gitt innsats. 

 

Anonymkode: 8104b...f82

Okei, jeg er redd for å såre noen, så derfor jeg holder samtalen i gang litt lengre enn jeg ønsker. 
Men jeg må rett og slett bare stoppe med engang jeg kjenner at dette ikke er for meg, bli tøffere. Ts

Anonymkode: 67243...1ab

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

dem vil bli sammen med meg før vi møtes

Hvor finner du disse noe spesielle mennene?

Anonymkode: 79fbf...5d7

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Okei, jeg er redd for å såre noen, så derfor jeg holder samtalen i gang litt lengre enn jeg ønsker. 
Men jeg må rett og slett bare stoppe med engang jeg kjenner at dette ikke er for meg, bli tøffere. Ts

Anonymkode: 67243...1ab

Du har ikke ansvar for deres følelser.

Du trenger ikke være frekk, ufyselig eller uoppdragen. Men du må sette grenser for deg selv.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Fellesnevneren her er deg. Terapi er kanskje også noe du bør vurdere, for som du skriver, noe gjør du feil. Kanskje utstråler du mangel på selvtillit? 

Anonymkode: 0cf90...ff5

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor finner du disse noe spesielle mennene?

Anonymkode: 79fbf...5d7

Tinder, og andre apper. Mange er så intense, største tabben jeg har gjort er når jeg følte at dem har vært bra og lagt dem til snapp. Dem stopper aldri og blir ufine når jeg sier jeg ikke er interessert lengre, mange av dem vil møtes hele tiden. Har aldri ligget med noen jeg har blitt kjent med, jeg er ærlig fra begynnelsen av at jeg aldri ligger med noen før jeg vet det er seriøst. Ts

Anonymkode: 67243...1ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan sile ute de som burde vært i terapi? 
jeg møter så mange menn som er for pågående, dem vil bli sammen med meg før vi møtes, dem sender sikkert meldinger hele tiden altså non stopp, jeg begrenser å svare og prøver å få dem til og roe seg litt. 
Jeg har slettet og blokkert, men plutselig får jeg melding på mobilen, dem har ikke mitt etternavn men tydeligvis får dem tak i dette. 
Dette er ubehagelig og jeg blir skremt av det, hva gjør jeg feil? 

Anonymkode: 67243...1ab

Du gir ut opplysninger du er lett å kjenne igjen på. Du må være mer forsiktig. Det er ikke å være forsiktig å si jeg var på egon i dag hvis du legger ut bilde eller er tagget i en egoninnsjekking idag. Dårlig eksempel men. Og hvis du har en typisk skrivefeil trenger man ikke være skriveekspert i politiet for å finne deg. 

Anonymkode: 95b90...df5

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Okei, jeg er redd for å såre noen, så derfor jeg holder samtalen i gang litt lengre enn jeg ønsker. 
Men jeg må rett og slett bare stoppe med engang jeg kjenner at dette ikke er for meg, bli tøffere. Ts

Anonymkode: 67243...1ab

Slutt med det. Jeg var redd for å såre noen, avvise noen, gjøre noen lei seg. Vet du hva som skjedde med meg? Han ene tvang seg på meg, det var så vidt jeg kom unna. Hvis du sårer noen så hva så, du har rett til å velge, du har rett til å snakke med hvem du vil. Det er ikke ditt problem om noen tar avvisning som verdens undergang. 

Anonymkode: 310cd...e1f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fellesnevneren her er deg. Terapi er kanskje også noe du bør vurdere, for som du skriver, noe gjør du feil. Kanskje utstråler du mangel på selvtillit? 

Anonymkode: 0cf90...ff5

Kanskje, men jeg har veldig god selvtillit, jeg liker bare ikke å såre noen. Ts

Anonymkode: 67243...1ab

  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tinder, og andre apper. Mange er så intense, største tabben jeg har gjort er når jeg følte at dem har vært bra og lagt dem til snapp. Dem stopper aldri og blir ufine når jeg sier jeg ikke er interessert lengre, mange av dem vil møtes hele tiden. Har aldri ligget med noen jeg har blitt kjent med, jeg er ærlig fra begynnelsen av at jeg aldri ligger med noen før jeg vet det er seriøst. Ts

Anonymkode: 67243...1ab

Slå av snap kartet. Sil hvem du deler snap med. 

Anonymkode: 95b90...df5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje, men jeg har veldig god selvtillit, jeg liker bare ikke å såre noen. Ts

Anonymkode: 67243...1ab

People pleaser, slutt med en gang før noen bryter en grense som skader deg.

Anonymkode: 310cd...e1f

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje, men jeg har veldig god selvtillit, jeg liker bare ikke å såre noen. Ts

Anonymkode: 67243...1ab

Mulig du gir blandede signaler? Hva slags bilder har du på profilen din?

Anonymkode: 0cf90...ff5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan sile ute de som burde vært i terapi? 
jeg møter så mange menn som er for pågående, dem vil bli sammen med meg før vi møtes, dem sender sikkert meldinger hele tiden altså non stopp, jeg begrenser å svare og prøver å få dem til og roe seg litt. 
Jeg har slettet og blokkert, men plutselig får jeg melding på mobilen, dem har ikke mitt etternavn men tydeligvis får dem tak i dette. 
Dette er ubehagelig og jeg blir skremt av det, hva gjør jeg feil? 

Anonymkode: 67243...1ab

Vært borti mye rart selv før jeg møtte drømmemannen 

En ting jeg lærte. Aldri gi ut tlf nummer!! (Kan søke opp person opplysninene dine!) La de ringe på snap evt. Jeg måtte bytte nummer. Fikk en stalker, virket psykotisk. Ble livredd. Nytt nummer og hemmelig altså ingen google søk viser adressen min.

Utenom det hadde jeg en annen stalker. Han lusket i hagen min. Han var dverg ( jeg visste ikke det), hans fetisj høye damer. 

Var også på 1 date med en fyr. Han tok drugs. Kom meg kjapt hjem.

Og ellers møtt de som ghostet meg og...

Herregud kunne skrevet bok når jeg tenker tilbake på alt😅😱

Anonymkode: 33684...d07

  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du gir ut opplysninger du er lett å kjenne igjen på. Du må være mer forsiktig. Det er ikke å være forsiktig å si jeg var på egon i dag hvis du legger ut bilde eller er tagget i en egoninnsjekking idag. Dårlig eksempel men. Og hvis du har en typisk skrivefeil trenger man ikke være skriveekspert i politiet for å finne deg. 

Anonymkode: 95b90...df5

Ja jeg har jo sagt at jeg har vært på senteret, eller jeg jobber innen dette. Ts

Anonymkode: 67243...1ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Okei, jeg er redd for å såre noen, så derfor jeg holder samtalen i gang litt lengre enn jeg ønsker. 
Men jeg må rett og slett bare stoppe med engang jeg kjenner at dette ikke er for meg, bli tøffere. Ts

Anonymkode: 67243...1ab

For mennesker med litt mer en vanlig samvittighet så er sånne forum veldig vanskelige.

mye enklere å gå ut og ta en øl, ha det morsom. Da tenker eg du finner noen skikkelige menn😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mulig du gir blandede signaler? Hva slags bilder har du på profilen din?

Anonymkode: 0cf90...ff5

Veldig diskre bilder, ikke noe lettkledde, helt vanlige bilder jeg kunne sendt min mamma😂 ts

Anonymkode: 67243...1ab

Skrevet
Soft mann skrev (2 minutter siden):

For mennesker med litt mer en vanlig samvittighet så er sånne forum veldig vanskelige.

mye enklere å gå ut og ta en øl, ha det morsom. Da tenker eg du finner noen skikkelige menn😉

Hadde jeg drukket så hadde det nok vært enklere ja, men er ikke ute på bar noen gang.ts

Anonymkode: 67243...1ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig diskre bilder, ikke noe lettkledde, helt vanlige bilder jeg kunne sendt min mamma😂 ts

Anonymkode: 67243...1ab

Ikke sikkert du gjør noe feil. Jeg har ikke vært på denne typen dating-apps, og mulig de er infisert av gærninger. Prøv å avvise kontant. Det går fint an uten å såre. Den type menn du beskriver hekter seg fort fast på de som gir en inngang. Ikke legg ut noe som kan spore deg, eller gi opplysninger som er personlige i starten. 

Anonymkode: 0cf90...ff5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg drukket så hadde det nok vært enklere ja, men er ikke ute på bar noen gang.ts

Anonymkode: 67243...1ab

Ta en kopp kaffe da, ikke noe gale i det. Når du har gått på den samme plassen noen lørdager, så vil andre enslige legge merke til deg, eller rettere sagt dere legger merke til hverandre. Så da kan en ta kontakt etter å ha observert de litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...