AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #41 Skrevet 20. november 2025 Langline skrev (24 minutter siden): Hva er logikken i dette? HAN ønsker å treffes, men HUN må legge ut masse penger og tid for å få det til å skje? Anonymkode: c849c...e09
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #42 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (På 15.11.2025 den 17.51): Jeg reiste 14 timer med fly for å se en jeg var forelsket i 😅 2 timer med tog hadde jeg absolutt gjort. Men - hadde foretrukket at han kom til meg først om det var første møte. Anonymkode: b3442...7a6 Jeg reiste 20 timer med fly for å treffe ei jeg ble i forhold med over nett. Nå er hun min kone og bor sammen i Norge med datter sammen. Så personelig synes jeg 2 timer med tog ikke er så mye tid eller kost. Men for en tilfeldig første date kanskje. Anonymkode: 1b1e3...3d3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #43 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (På 20.11.2025 den 12.41): Jeg reiste en gang tre timer med tog (hver vei) for å gå på kino med en fyr, og 21 år senere kan jeg fortsatt ikke se filmen Troy uten å skamme meg litt over hvor desp jeg var etter en date - attpåtil på bursdagen min🙄 Han sin innsats var å møte opp, kjøpe to billetter, ikke si et ord under hele filmen, si takk og hade etter filmen - min innsats var betydelig større. En annen gang satt jeg to timer på en buss fordi en fyr inviterte meg til seg, men han dukket aldri opp på busstoppet som avtalt. Tre dager senere tekstet han meg helt nonchalant og sa at han hadde glemt avtalen, reist på hytta, og der var det ikke dekning, så det var derfor han ikke hadde svart på meldingene mine🙄 Jada🙄 Utrolig nok lærte jeg av de to hendelsene, og ble gift med en som behandlet - og fortsatt behandler - meg som gull✨️ Anonymkode: 45bd9...93a Da traff du noen drittsekker som ikke brøy seg og ville bare ha enklere one night stands. Bra det ordnet seg for deg og du fant en fantastisk mann . Anonymkode: 1b1e3...3d3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #44 Skrevet 22. november 2025 Ikke hvis det er en gammel mann Anonymkode: c7cd1...d52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå