AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #1 Skrevet 14. november 2025 Blitt bedt på date av en fyr langt unna, og han sier jeg skal komme ned. Jeg har ikke bil og dette er ca 2t unna med tog/bil. Skal også nevnes at han inviterte til å gå på kino som første date og merker jeg ikke er gira å sitte på et tog i 2t for det. Hadde ikke vært noe stress om det var en jeg hadde snakket mer med, kjent litt mer, men vi har sjeldent snakket sammen. Hva svarer man på sånt? 😛 Anonymkode: c4ed4...ceb
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #2 Skrevet 14. november 2025 Hvorfor kommer han ikke til deg? Eller møtes på halvveien? Anonymkode: c9c4c...02d 11 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #3 Skrevet 14. november 2025 Du kan svare at du synes det er for langt å dra for en kino. Kan vi finne på noe annet? Bør vel kanskje tenke over hvordan ett forhold med han skal fungere med den avstanden. Jeg hadde ikke orket noe avstandsforhold uansett hvor topp den fyren er. Anonymkode: d92fa...c52 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #4 Skrevet 14. november 2025 Da jeg var 21 år, reiste jeg 500 km med fly for å gå på date. Vi endte opp med å bli kjærester. Anonymkode: c9c61...e9c 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #5 Skrevet 14. november 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blitt bedt på date av en fyr langt unna, og han sier jeg skal komme ned. Jeg har ikke bil og dette er ca 2t unna med tog/bil. Skal også nevnes at han inviterte til å gå på kino som første date og merker jeg ikke er gira å sitte på et tog i 2t for det. Hadde ikke vært noe stress om det var en jeg hadde snakket mer med, kjent litt mer, men vi har sjeldent snakket sammen. Hva svarer man på sånt? 😛 Anonymkode: c4ed4...ceb Han er lite gentleman som ber deg dra så langt for han. Men hvis du liker sånt så.... Jeg selv stoler ikke på sånne menn er et rødt flagg for meg, synes menn som dater er mer pliktig til å få dama til å føle seg trygg hadde følt mefg lite trygg da. Anonymkode: 446a2...e8f 3 3
visp Skrevet 14. november 2025 #6 Skrevet 14. november 2025 Jeg hadde aldri gjort det. Hva er vitsen når han bor så langt unna? Skulle man gjennomført noe sånt, så burde man jo vært genuint interessert og kanskje visst at du eller han etterhvert ikke hadde hatt noe imot å flytte den retningen, eller til din retning. Dessuten er det frekt av han å anta at det kun er du som skal gjøre en innsats her. 5 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #7 Skrevet 14. november 2025 Hadde han vært interresert hadde han kommet til deg Anonymkode: 446a2...e8f 4 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #8 Skrevet 14. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er lite gentleman som ber deg dra så langt for han. Men hvis du liker sånt så.... Jeg selv stoler ikke på sånne menn er et rødt flagg for meg, synes menn som dater er mer pliktig til å få dama til å føle seg trygg hadde følt mefg lite trygg da. Anonymkode: 446a2...e8f Det er akkurat det, jeg liker egentlig ikke sånt, men føler det er for mye å ønske sånt i disse tider 🙈 Anonymkode: c4ed4...ceb
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #9 Skrevet 14. november 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er akkurat det, jeg liker egentlig ikke sånt, men føler det er for mye å ønske sånt i disse tider 🙈 Anonymkode: c4ed4...ceb Er absolutt ikke for mye er mangen menn som viser sin interesse kjærlightet ved å være gentlemann det finner du! Jeg hadde selv vært redd for å føle meg brukt for å så måtte dra lang vei hjem igjen etterpå vi damer er mer sårbar på det område vi trenger å føle os trygg og ivaretatt. Anonymkode: 446a2...e8f 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #10 Skrevet 14. november 2025 visp skrev (8 minutter siden): Jeg hadde aldri gjort det. Hva er vitsen når han bor så langt unna? Skulle man gjennomført noe sånt, så burde man jo vært genuint interessert og kanskje visst at du eller han etterhvert ikke hadde hatt noe imot å flytte den retningen, eller til din retning. Dessuten er det frekt av han å anta at det kun er du som skal gjøre en innsats her. Det er der jeg er litt også. Vi hadde ikke snakket på en stund, og så plutselig spurte han nå. Har ikke noe i mot en som bor litt unna, men 2t blir litt mye merker jeg, og spesielt når han ikke virker spesielt interessert heller Anonymkode: c4ed4...ceb
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #11 Skrevet 14. november 2025 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Blitt bedt på date av en fyr langt unna, og han sier jeg skal komme ned. Jeg har ikke bil og dette er ca 2t unna med tog/bil. Skal også nevnes at han inviterte til å gå på kino som første date og merker jeg ikke er gira å sitte på et tog i 2t for det. Hadde ikke vært noe stress om det var en jeg hadde snakket mer med, kjent litt mer, men vi har sjeldent snakket sammen. Hva svarer man på sånt? 😛 Anonymkode: c4ed4...ceb Om kino ikke er bra nok, hva er godt nok, og hva forventer du? Det bør du kommunisere til han, ikke 2 100 andre ukjente på internett.. Anonymkode: 056c6...fd7 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #12 Skrevet 14. november 2025 Jeg flørtet med en fyr på nett en stund og reiste ca 250 mil for å bo hos ham ei helg. Vi har nå vært sammen i over tyve år. Anonymkode: 36551...9a6 2 1
micromaya Skrevet 14. november 2025 #13 Skrevet 14. november 2025 Han høres ut som en som bare ønsker seg en enkel date. Du må ta all jobben/kostnaden med å komme deg frem og tilbake. Og kino på første date – kan det egentlig kalles en date? Man blir jo ikke kjent med hverandre på kino?! Jeg traff en gang en fin fyr på Tinder som bodde to timer unna. Han foreslo å møtes på halvveien, og spanderte lunsj. Det ble ikke noe mer mellom oss, men jeg har alltid tenkt at han dro et gentleman-kort der. Stjerne i margen, tenker bare bra om han. Med den erfaringen jeg har i bagasjen nå ville jeg ha droppet den daten om jeg var deg. Særlig når det er en du strengt tatt ikke kjenner noe særlig? 1 4
visp Skrevet 14. november 2025 #14 Skrevet 14. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er der jeg er litt også. Vi hadde ikke snakket på en stund, og så plutselig spurte han nå. Har ikke noe i mot en som bor litt unna, men 2t blir litt mye merker jeg, og spesielt når han ikke virker spesielt interessert heller Anonymkode: c4ed4...ceb Skulle jeg foreslått noe sånt for en fyr jeg likte, så hadde jeg selvfølgelig tilbudt meg å ta turen for å få det til. 2 timer en vei er jo 4 timers reisevei den dagen. Det går for noe helt spesielt, men tenk om dere får lyst til å fortsette å treffes? Dere kommer til å slite dere ut. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #15 Skrevet 14. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg flørtet med en fyr på nett en stund og reiste ca 250 mil for å bo hos ham ei helg. Vi har nå vært sammen i over tyve år. Anonymkode: 36551...9a6 Aw, det hørtes koselig ut 🥹 Det er gåp altså! Haha Hadde det vært sånn her så kanskje, men har ikke vært noe flørting eller egentlig ikke mye snakking heller, før i dag. Anonymkode: c4ed4...ceb
Crazydoglady Skrevet 14. november 2025 #16 Skrevet 14. november 2025 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Blitt bedt på date av en fyr langt unna, og han sier jeg skal komme ned. Jeg har ikke bil og dette er ca 2t unna med tog/bil. Skal også nevnes at han inviterte til å gå på kino som første date og merker jeg ikke er gira å sitte på et tog i 2t for det. Hadde ikke vært noe stress om det var en jeg hadde snakket mer med, kjent litt mer, men vi har sjeldent snakket sammen. Hva svarer man på sånt? 😛 Anonymkode: c4ed4...ceb "Det er noe jeg kan vurdere for noen jeg kjenner bedre" feks. 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2025 #17 Skrevet 14. november 2025 micromaya skrev (6 minutter siden): Han høres ut som en som bare ønsker seg en enkel date. Du må ta all jobben/kostnaden med å komme deg frem og tilbake. Og kino på første date – kan det egentlig kalles en date? Man blir jo ikke kjent med hverandre på kino?! Jeg traff en gang en fin fyr på Tinder som bodde to timer unna. Han foreslo å møtes på halvveien, og spanderte lunsj. Det ble ikke noe mer mellom oss, men jeg har alltid tenkt at han dro et gentleman-kort der. Stjerne i margen, tenker bare bra om han. Med den erfaringen jeg har i bagasjen nå ville jeg ha droppet den daten om jeg var deg. Særlig når det er en du strengt tatt ikke kjenner noe særlig? Det er akkurat det, mye kostnader og tid for å dra frem/tilbake 🥲 Det er så mange menn som spør om kino som første date nå, hvert fall de jeg treffer. Sagt ja til noen med håp om å bli kjent før/etter, men ofte er det bare kino og så hjem 😅 Er som du sier, man blir jo ikke kjent på sånt heller Anonymkode: c4ed4...ceb
Rødvinsfilosofen Skrevet 15. november 2025 #18 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Blitt bedt på date av en fyr langt unna, og han sier jeg skal komme ned. Jeg har ikke bil og dette er ca 2t unna med tog/bil. Skal også nevnes at han inviterte til å gå på kino som første date og merker jeg ikke er gira å sitte på et tog i 2t for det. Hadde ikke vært noe stress om det var en jeg hadde snakket mer med, kjent litt mer, men vi har sjeldent snakket sammen. Hva svarer man på sånt? 😛 Anonymkode: c4ed4...ceb Jeg hadde avsluttet. Folk er forskjellige. Noen menn opplever veldig lite napp, så de vil veldig gjerne treffes uansett, selv om man bor på to forskjellige steder (av og til også på forskjellige steder av landet). Har matchet med folk i Oslo som til slutt ender opp med å vise seg å befinne seg på andre siden av landet. Å starte en avstandsrelasjon er uaktuelt for min del. Jeg hadde ikke reist 4 timer for å ta en kaffe, eller spise middag. Skulle vi ha blitt kjærester så hadde jeg ikke giddet å kjøre fire timer annenhver helg. Det ville ha vært noe annet hvis man allerede hadde vært kjærester en stund. 3
Perfume Skrevet 15. november 2025 #19 Skrevet 15. november 2025 Du skal komme til han? Nææ ikke noe å samle på. Hvis dette er første daten, iallefall. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2025 #20 Skrevet 15. november 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Aw, det hørtes koselig ut 🥹 Det er gåp altså! Haha Hadde det vært sånn her så kanskje, men har ikke vært noe flørting eller egentlig ikke mye snakking heller, før i dag. Anonymkode: c4ed4...ceb Da ville jeg ventet. Enig med hun over, skal jeg først reise såpass langt, så blir det overnatting, gjerne et par netter, og da må det nesten være en person jeg vet jeg vil overnatte hos. Ikke en jeg har snakket med i et par dager. Anonymkode: bcf2b...b2d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå