Gå til innhold

Jeg har kjøpt alt dette via nettet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har kjøpt klær/sko fra La Redoute for 2000 kr og klær fra HM for 1500 kr og Hårprodukter for 500 kr (2 Joico KPac og 3 Fudge) fra LookFantastic og MD Forte solkrem, øyekrem og ansiktskrem fra SkinStore for 500kr , og Grønnleire og Hvit leire ansiktsmasker fra en Spa nettside 200 kr. Alt for å gjøre meg klar til våren, eksamen, og deretter min første "ordentlige" profesjonelle jobb i sommer.

PS: Jeg har ikke kjøpt noe til meg selv siden før sommerferien i fjor, og har jobbet MYE det siste året og er utkjørt og sjuskete. Dessuten har jeg fått hint om at det er på tide at jeg kler meg i noe annet enn jeans og hettegensere (er 28 år :ler: )

Synes du jeg har gått Bananas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Sier bare: Nyt det!

Har du råd til det så er det jo kjempeflott for deg! Er så gøy å få pakker i posten og prøve hjemme i ro og mak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er neppe verre enn det veldig mange av oss her inne handler - vi tar det kanskje over flere lønninger, da. Jeg holder forresten på med noe av det samme, jeg skal også ut i jobb igjen etter å ha gått hjemme med baby i et år, så jeg skjønner deg så godt.

Netthandel er dog litt skummelt, i dag har jeg fått verdens ekleste og gull-gullete veske i posten - kjøpt via eBay. Den var heldigvis billig. Hadde jeg sett den i en butikk, ville jeg ikke tatt i den engang. Jeg tror min datter på 3 år blir lykkelig når hun kommer hjem i dag. :grine2:

Endret av Kame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en evighet siden du har kjøpt noe nytt så dette må du bare nyte med god samvittighet!!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KOS DEG! Håper du blir fornøyd med det du har kjøpt.

Har bestilt for 1000.- på La Redoute i dag selv jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ansiktsmasker til 19 pr. stk på www.ansiktspleie.com - De var kjempebra. Ikke alt trenger å være så dyrt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg, synes ikke det var så mye penger brukt jeg, når det er så lenge siden sist.

Jeg bruker nok fort mer enn 1000 kr i måneden på klær og stæsj til meg. Eller tenker jeg meg om blir det vel ennå mer, tror jeg skal slutte og tenke jeg, det gir meg jo bare dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...