Gå til innhold

gult hår


Gjest Gjest_guro_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Bruk lys askeblond semicolorant. Vet at askeblond farge tar knekken pa d gule. Lilla sjampo og balsam er greit nok, men det varer jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_guro_*
Bruk lys askeblond semicolorant. Vet at askeblond farge tar knekken pa d gule. Lilla sjampo og balsam er greit nok, men det varer jo ikke.

Hvor får jeg kjøpt semicolorant?? Hva er det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

men lilla fargekorrektorer, hjelper kun hvis håret er absolutt lysest, dvs nærmest hvitt. er det for gult må du ta en blekeomgang til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Loreal silver shampoen..!! den hjelper hevrtfall utrolig mye.. men om det er veldig gult så må du nok bleke det enda en gang hvis du vil ha helt hvitt hår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Nei nei.. ikke blek en gang til! men bruk som en sier her en askeblond farge oppå. Ask tar vekk det gule...

Bruk en toning, feks casting eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg hadde gulbleket hår for en stund siden og brukte askeblond fra casting for å fikse det, håret ble grønnbrunt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
jeg hadde gulbleket hår for en stund siden og brukte askeblond fra casting for å fikse det, håret ble grønnbrunt.....

jepp det kan skje... gult+blått(ask) blir grønt. Trikset er å ha den i bare 5 minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest
jepp det kan skje... gult+blått(ask) blir grønt. Trikset er å ha den i bare 5 minutt.

Noen som har prøvd dette? Å ta askfarge noen min i bleket hår som har fått litt gult skjær?

Veldig takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...