Gå til innhold

Vaseline intensive care Day Cream(Mona Grudt-kremen)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest kit-kat (ikke innlogget)

Hei!

Jeg lurer på om noen har prøvd den ansiktskremen som Mona Grudt reklamerer for (bl.a. i denne ukens Se og hør)? Den heter Vaseline Intensive Care DayCream med Vitamin A&K og Aloe Vera (..puh!). Den er i en krukke.

Er den feit? For jeg har prøvd ph 5,5 sin krukke-krem, men den var alt for feit, synes jeg. Følte at kvisene veltet seg i fett :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Følte at kvisene veltet seg i fett

For en lekker beskrivelse :-)

Skal du absolutt kjøpe ansiktskrem i dagligvarehandelen så kjøp Nivea Visage All Day Aqua. Men er du plaget mye med kviser bør du gå til hudpleier og få hjelp med rens og stell av huden.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er meg som startet tråden.

Nei, jeg har ikke mye kviser, men hater inderlig de få jeg har! :evil:

Den kremen du nevnte, Milla: Nivea Visage All Day Aqua. Hvordan er den i konsistensen og pris?

Er det noen andre som har prøvd Nivea Visage All Day Aqua eller Vaseline Intensive Care DayCream med Vitamin A&K og Aloe Vera ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Den kremen du nevnte, Milla: Nivea Visage All Day Aqua. Hvordan er den i konsistensen og pris?

Kremen er veldig lett og trekker inn i huden på ca 2 min. Den er fettregulerende og gir minimalt med fett og maks fuktighet. Kremen koster ca 65;- kr. og er dermed svært rimelig men av helt fin kvalitet.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettopp Nivea All Day Aqua på Vita, betalte kr 75,-. Jeg syntes kremen var bra, men det kommer jo ann på hvilken hudtype du har. Den gir ihvertfall godt med fuktighet, uten å være fet.

Vaseline Intensive Care Day Cream har jeg ikke prøvd, men Body lotionen til Vaseline Intensive er jeg ihvertfall kjempefornøyd med. Har prøvd en masse forskjellige, både dyre og billige, men Vaseline Intensive er den jeg liker best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Jeg har nå vært på H&M og kjøpt vaseline intensive care daycream med aloe vera OG vitamin AogK. Denne var god! Anbefales! Kostet 59 på H&M. Lukter veldig godt, også. Hun på butikken sa at denne nye var bedre enn den forrige, som bare hadde aloe vera (som butikkene nå prøver å selge ut...før de tar inn den nye kremen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KATTAstrofe

I fattige perioder har jeg faktisk brukt spenol i ansiktet, og jeg hadde helt perfekt hud den tiden jeg brukte spenol (ca to mnd). Til rens brukte jeg Lactasyd intimvask. Fungerte utmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler ikke på en krem der man putter fingrene oppi krukken på reklamen.. Dette er FY-FY og fører til bakterievekst -> dårligere holdbarhet på kremene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ærlig talt ikke disse butikk-kremene burde benyttes av noen jeg.. Med mindre man har en hud som tåler alt, that is.. (eller ikke er så nøye på det). De inneholder en masse stoffer som tetter til porene (særlig parafinolje). På sikt kan huden bli sartere. Styr unna. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...