AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #41 Skrevet 22. oktober 2025 Det har vel ikke blitt så mange brudd uten grunn tenker jeg... Anonymkode: 4d9eb...cf8 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #42 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har 4 barn med ulike fedre. Tjener 1,5 mill, har stor enebolig, Tesla og karriere. Barns biologiske opphav gjør deg ikke til idiot og påvirker ikke personligheten din. Men har inntrykk av at det er mest ynkelige menn som spør om antall fedre. Skyr den som pesten og velger mer stabile menn. De vil ha medgjørlige og undertrykte kvinner., Anonymkode: 9824a...cdd Fint eventyr. Men "mer stabile menn" vil ikke ha en dame med 4 unger fra 4 ulike fedre. 🤷♂️ Anonymkode: eaf21...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #43 Skrevet 22. oktober 2025 Min bror var sammen med første kone i 15 år, fikk barn med henne. Nå har han vært sammen med kone nr to i 15 år, han har barn med henne og. Men visst det blir slutt med siste kone så er han en som varsellampene skal blinke på? Anonymkode: cec71...76d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #44 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): En ting jeg vil legge til er at livet skjer, å ha barn med 2 forskjellige menn er ikke lavstatus, vi kvinner og menn bestemmer ikke over livet. Ikke i seg selv, nei. Men når det er slutt med far nummer 2, og du skal i gang å finne nummer 3… da ser det litt annerledes ut, for å si det forsiktig. 😄 Anonymkode: eaf21...9e1 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #45 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min bror var sammen med første kone i 15 år, fikk barn med henne. Nå har han vært sammen med kone nr to i 15 år, han har barn med henne og. Men visst det blir slutt med siste kone så er han en som varsellampene skal blinke på? Anonymkode: cec71...76d Stemmer. Hvis han skal i gang å finne nummer 3, da bør damer med litt vett og forstand i behold begynne å lukte lunta. Anonymkode: eaf21...9e1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #46 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger ikke å være varsellamper. Jeg har barn med to forskjellige fedre. Far til eldste døde da han var 3 år. Så fikk jeg to barn til med eksmannen min. Hva er varsellampene her? Anonymkode: 70039...a59 Hvorfor er han eksmann? Anonymkode: f6631...d91 1
Durancell Skrevet 22. oktober 2025 #47 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har 4 barn med ulike fedre. Tjener 1,5 mill, har stor enebolig, Tesla og karriere. Barns biologiske opphav gjør deg ikke til idiot og påvirker ikke personligheten din. Men har inntrykk av at det er mest ynkelige menn som spør om antall fedre. Skyr den som pesten og velger mer stabile menn. De vil ha medgjørlige og undertrykte kvinner., Anonymkode: 9824a...cdd Du velger stabile menn, men er tydeligvis ikke en stabil kvinne med 4 barn med 4 forskjellige menn. 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #48 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme her. Dog tre fedre. Enebolig, bil, inntekt over millionen og et forhold på 15 år bak meg. Jeg siler vekk en hver skeptisk mann, jeg tenker at det for meg er et rødt flagg. Fordelen er jo at de sikkert heller ikke vil ha meg, så vinn-vinn. Jeg vil ha en mann som vet at livet skjer. Anonymkode: 39da9...5d3 Før jeg eventuelt har begynt å date deg er det kun meg selv jeg tar hensyn til, ikke deg. Hvis du stiller med tre unger fra tre forskjellige menn, da driter jeg loddrett i hva du tjener og hva slags hus du bor i og hva slags bil du kjører og hva slags bortforklaring du har for at du ikke er sammen med noen av de tre foregående fedrene. Da tenker jeg på meg selv, og konkluderer (veldig fort) at dette ikke er litt aktuelt en gang. Anonymkode: eaf21...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2025 #49 Skrevet 22. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er han eksmann? Anonymkode: f6631...d91 Fordi han valgte å pule på venninnen min mens jeg var gravid med yngste, og fortsatte å pule på henne etter at jeg tilga ham uten å være sjalu/forlange passord til telefoner eller utøve annen kontrollerende oppførsel. Jeg kjempet faktisk lenge for forholdet, men orket ikke å legge meg i samme seng som ham da jeg visste at han muligens hadde seg med henne samme dag. Det går en grense for alle. Anonymkode: 70039...a59
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 #50 Skrevet 23. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 21.10.2025 den 7.23): Etter noen år som singel og mange dater, har jeg opplevd damer som har barn med ulike fedre som vanskeligere å date enn de som har barn med en far. De som har barn med flere har jeg opplevd som sliter med å ta beslutninger og vet ikke hva de vil, klarer ikke å holde avtaler….. Dette er ikke ment som noen kritikk, men mer for min egen del, om det bør være et rødt flagg i videre datingprosess eller er det bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Min erfaring er at de som ha vært i lange stabile forhold er lettest å date med. Men mulig det ikke spiller noen roller, bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Hvordan har andre opplevd dette? Anonymkode: ee7c5...c20 Hva med fedre, som har flere mødrer å forholde seg til? En evig runddans med eks 1 og eks 2 🤨 Og ditto antall unger 😅 Merkelig nok drar de damer……. Anonymkode: 6dc77...f1f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #51 Skrevet 24. oktober 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva med fedre, som har flere mødrer å forholde seg til? En evig runddans med eks 1 og eks 2 🤨 Og ditto antall unger 😅 Merkelig nok drar de damer……. Anonymkode: 6dc77...f1f Fordi menn og kvinner er forskjellige. Anonymkode: eaf21...9e1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #52 Skrevet 24. oktober 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva med fedre, som har flere mødrer å forholde seg til? En evig runddans med eks 1 og eks 2 🤨 Og ditto antall unger 😅 Merkelig nok drar de damer……. Anonymkode: 6dc77...f1f Tror mange kvinner er rausere enn menn på dette punktet. Anonymkode: 6afae...759
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #53 Skrevet 24. oktober 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva med fedre, som har flere mødrer å forholde seg til? En evig runddans med eks 1 og eks 2 🤨 Og ditto antall unger 😅 Merkelig nok drar de damer……. Anonymkode: 6dc77...f1f Jeg kjenner en mann som er slik….. han er veldig rause med å vippse penger til damer for å si den sånn. Så det er nok pengene som lokker damene i det tilfelle. Anonymkode: ee7c5...c20
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #54 Skrevet 24. oktober 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg kjenner en mann som er slik….. han er veldig rause med å vippse penger til damer for å si den sånn. Så det er nok pengene som lokker damene i det tilfelle. Anonymkode: ee7c5...c20 Stakkars mann. Det skal ikke være nødvendig 🥲 Anonymkode: 6afae...759
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2025 #55 Skrevet 24. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 22.10.2025 den 15.15): Fordi han valgte å pule på venninnen min mens jeg var gravid med yngste, og fortsatte å pule på henne etter at jeg tilga ham uten å være sjalu/forlange passord til telefoner eller utøve annen kontrollerende oppførsel. Jeg kjempet faktisk lenge for forholdet, men orket ikke å legge meg i samme seng som ham da jeg visste at han muligens hadde seg med henne samme dag. Det går en grense for alle. Anonymkode: 70039...a59 Vil heller si han pulte med henne, ikke på henne. Om det ikke var tørrjukking, da. Anonymkode: 812de...3c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå