AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #1 Skrevet 21. oktober 2025 Etter noen år som singel og mange dater, har jeg opplevd damer som har barn med ulike fedre som vanskeligere å date enn de som har barn med en far. De som har barn med flere har jeg opplevd som sliter med å ta beslutninger og vet ikke hva de vil, klarer ikke å holde avtaler….. Dette er ikke ment som noen kritikk, men mer for min egen del, om det bør være et rødt flagg i videre datingprosess eller er det bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Min erfaring er at de som ha vært i lange stabile forhold er lettest å date med. Men mulig det ikke spiller noen roller, bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Hvordan har andre opplevd dette? Anonymkode: ee7c5...c20 3 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #2 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter noen år som singel og mange dater, har jeg opplevd damer som har barn med ulike fedre som vanskeligere å date enn de som har barn med en far. De som har barn med flere har jeg opplevd som sliter med å ta beslutninger og vet ikke hva de vil, klarer ikke å holde avtaler….. Dette er ikke ment som noen kritikk, men mer for min egen del, om det bør være et rødt flagg i videre datingprosess eller er det bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Min erfaring er at de som ha vært i lange stabile forhold er lettest å date med. Men mulig det ikke spiller noen roller, bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Hvordan har andre opplevd dette? Anonymkode: ee7c5...c20 Hvorfor bryr du deg? En ting er alenemødre som sådanne, men når det i tillegg også er flere forskjellige fedre inne i bildet bør jo kanskje varsellampene blinke? Anonymkode: eaf21...9e1 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #3 Skrevet 21. oktober 2025 Det er vel ikke uventet at de som har hatt lengre, stabile forhold er mer stabil enn de som bare har hatt korte forhold? Jeg vurderer menn som har barn med flere, eller uten lange forhold, også som sannsynlig mindre egnet for langvarige forhold. Med litt forbehold om årsak da (alle er ikke like tross alt) Anonymkode: 5585e...78a 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #4 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vel ikke uventet at de som har hatt lengre, stabile forhold er mer stabil enn de som bare har hatt korte forhold? Jeg vurderer menn som har barn med flere, eller uten lange forhold, også som sannsynlig mindre egnet for langvarige forhold. Med litt forbehold om årsak da (alle er ikke like tross alt) Anonymkode: 5585e...78a Det finnes alltid unntak selvfølgelig, derfor har jeg prøvd å være åpen og gi folk en sjanse, men jeg brenner meg hver gang og ender opp såret. Selv om det ikke har blitt noe med de som kom fra langvarige forhold heller, så har i hvertfall dating prosessen vært ryddig og vi har avsluttet det på en fin måte. Mens det bare har vært rot med disse som har barn med flere fedre. Anonymkode: ee7c5...c20 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #5 Skrevet 21. oktober 2025 De har barn med flere menn. Men barna deres har ulike fedre. Når du først er inne på ting som er fordummende.... Anonymkode: bbe9f...31f 5 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #6 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De har barn med flere menn. Men barna deres har ulike fedre. Når du først er inne på ting som er fordummende.... Anonymkode: bbe9f...31f Alle menn med barn vil være fedre. Så nei. Anonymkode: 812de...3c6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #7 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De som har barn med flere har jeg opplevd som sliter med å ta beslutninger og vet ikke hva de vil, klarer ikke å holde avtaler….. Men er ikke da en enkel prosess for deg å ikke date de flere ganger da? AnonymBruker skrev (6 timer siden): men mer for min egen del, om det bør være et rødt flagg i videre datingprosess eller er det bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Min erfaring er at de som ha vært i lange stabile forhold er lettest å date med. Er du lett å date? Har du lange og stabile forhold bak deg? Anonymkode: 4bf8b...7e6 2 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #8 Skrevet 21. oktober 2025 Nå er jeg dame og har barn med EN mann, men har tenkt det samme om menn med flere mødre til sine barn. Altså, livet skjer, men når det er 2-3 barn med like mange damer, så rygger jeg unna. Anonymkode: ca289...969 3 11
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #9 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Etter noen år som singel og mange dater, har jeg opplevd damer som har barn med ulike fedre som vanskeligere å date enn de som har barn med en far. De som har barn med flere har jeg opplevd som sliter med å ta beslutninger og vet ikke hva de vil, klarer ikke å holde avtaler….. Dette er ikke ment som noen kritikk, men mer for min egen del, om det bør være et rødt flagg i videre datingprosess eller er det bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Min erfaring er at de som ha vært i lange stabile forhold er lettest å date med. Men mulig det ikke spiller noen roller, bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Hvordan har andre opplevd dette? Anonymkode: ee7c5...c20 Det er selvskading å involvere seg med kvinner som har flere barn med flere fedre. Om du likevel velger å involvere deg med kvinner som har flere barn med flere menn så vit da at du bekrefter for de rundt deg hvor lite reflektert du er. Samme gjelder for kvinner som velger å gå inn i forhold med menn som har flere barn med flere kvinner. Lavstatus. Anonymkode: 2f97f...0c2 4 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #10 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Etter noen år som singel og mange dater, har jeg opplevd damer som har barn med ulike fedre som vanskeligere å date enn de som har barn med en far. De som har barn med flere har jeg opplevd som sliter med å ta beslutninger og vet ikke hva de vil, klarer ikke å holde avtaler….. Dette er ikke ment som noen kritikk, men mer for min egen del, om det bør være et rødt flagg i videre datingprosess eller er det bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Min erfaring er at de som ha vært i lange stabile forhold er lettest å date med. Men mulig det ikke spiller noen roller, bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Hvordan har andre opplevd dette? Anonymkode: ee7c5...c20 Jeg hadde aldri blitt sammen med noen som hadde barn med flere menn. Og om forholdet mitt røk nå, så hadde jeg kuttet strengen, for jeg skal ikke ha barn med flere damer. Anonymkode: e2a27...751 7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #11 Skrevet 21. oktober 2025 Sier seg selv at han man barn med flere fedre/mødre, så er de ustabile i forhold. Er en grunn til at de er i denne situasjonen. Spør man de om hvorfor, så er det aldri deres feil da. Rart det der. Anonymkode: f6631...d91 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #12 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sier seg selv at han man barn med flere fedre/mødre, så er de ustabile i forhold. Er en grunn til at de er i denne situasjonen. Spør man de om hvorfor, så er det aldri deres feil da. Rart det der. Anonymkode: f6631...d91 Ble noe skrivefeil der. Anonymkode: f6631...d91
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #13 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Etter noen år som singel og mange dater, har jeg opplevd damer som har barn med ulike fedre som vanskeligere å date enn de som har barn med en far. De som har barn med flere har jeg opplevd som sliter med å ta beslutninger og vet ikke hva de vil, klarer ikke å holde avtaler….. Dette er ikke ment som noen kritikk, men mer for min egen del, om det bør være et rødt flagg i videre datingprosess eller er det bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Min erfaring er at de som ha vært i lange stabile forhold er lettest å date med. Men mulig det ikke spiller noen roller, bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Hvordan har andre opplevd dette? Anonymkode: ee7c5...c20 Tja jeg har 4. De eldste 2 voksne. De hadde ikke så må bare forholde meg minimalt til far til de yngste 2. Har aldri vært besluttsom. Aldri vært et problem for dem jeg har datet heller. Selv datet jeg de helst uten barn eller med voksne. Orket ikke flere små barn. Fungert flott. Anonymkode: 0c0e7...47c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #14 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nå er jeg dame og har barn med EN mann, men har tenkt det samme om menn med flere mødre til sine barn. Altså, livet skjer, men når det er 2-3 barn med like mange damer, så rygger jeg unna. Anonymkode: ca289...969 Jeg også. Dame. Anonymkode: b10af...7cd 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #15 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Etter noen år som singel og mange dater, har jeg opplevd damer som har barn med ulike fedre som vanskeligere å date enn de som har barn med en far. De som har barn med flere har jeg opplevd som sliter med å ta beslutninger og vet ikke hva de vil, klarer ikke å holde avtaler….. Dette er ikke ment som noen kritikk, men mer for min egen del, om det bør være et rødt flagg i videre datingprosess eller er det bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Min erfaring er at de som ha vært i lange stabile forhold er lettest å date med. Men mulig det ikke spiller noen roller, bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Hvordan har andre opplevd dette? Anonymkode: ee7c5...c20 Det er vel slik at et barn har ikke mer enn en far Uansett, jeg er mor til 3 barn, de to yngste har samme far og jeg er ekstremt skeptisk til å finne ny partner. Da er det kjapt å utsette avtaler, droppe de, virke usikker på hele prosessen. Har vært lange stabile forhold med begge fedrene, det var avslutningen som var ustabil. Det å finne ny partner når man har barn er utrolig vanskelig. Det skal passe for alle parter og det er vanskelig å få igjen den følelsen man hadde tidlig i de forrige relasjonene. Den følelsen som kommer av å kunne prate hele natten fordi man glemmer tiden. Ofte møter jeg menn som jeg må dra ordene ut av. Har ikke funnet igjen følelsen av sommerfugler av å se daten min. I tillegg er en av fedrene veldig negativ til at jeg ønsker å gå videre med livet, så jeg holder nok litt igjen pga det. Håper likevel at det dukker opp en flott og snill fyr som tar meg med storm. Anonymkode: ba5e6...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #16 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor bryr du deg? En ting er alenemødre som sådanne, men når det i tillegg også er flere forskjellige fedre inne i bildet bør jo kanskje varsellampene blinke? Anonymkode: eaf21...9e1 Ved småbarn, kanskje, ikke nødvendigvis om man startet på nytt etter første kullet er større. Anonymkode: ba5e6...7ae
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #17 Skrevet 21. oktober 2025 Synes det er ganske så rødt flagg med mennesker som har barn med flere forskjellige partnere. Har du barn med mer enn to mennesker så bør du holde deg unna dating i det minste til barna er store nok og kan velge vekk rotet de blir tvunget inn i. Virker jo som om du har en type da du har rotet deg opp i så mange at du klarer å lage en generalisering på de...litt spesielt er det ikke det? Anonymkode: 777f2...bd0 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #18 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Etter noen år som singel og mange dater, har jeg opplevd damer som har barn med ulike fedre som vanskeligere å date enn de som har barn med en far. De som har barn med flere har jeg opplevd som sliter med å ta beslutninger og vet ikke hva de vil, klarer ikke å holde avtaler….. Dette er ikke ment som noen kritikk, men mer for min egen del, om det bør være et rødt flagg i videre datingprosess eller er det bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Min erfaring er at de som ha vært i lange stabile forhold er lettest å date med. Men mulig det ikke spiller noen roller, bare tilfeldig at jeg har opplevd det slik? Hvordan har andre opplevd dette? Anonymkode: ee7c5...c20 Jeg har 4 barn med ulike fedre. Tjener 1,5 mill, har stor enebolig, Tesla og karriere. Barns biologiske opphav gjør deg ikke til idiot og påvirker ikke personligheten din. Men har inntrykk av at det er mest ynkelige menn som spør om antall fedre. Skyr den som pesten og velger mer stabile menn. De vil ha medgjørlige og undertrykte kvinner., Anonymkode: 9824a...cdd
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #19 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er jeg dame og har barn med EN mann, men har tenkt det samme om menn med flere mødre til sine barn. Altså, livet skjer, men når det er 2-3 barn med like mange damer, så rygger jeg unna. Anonymkode: ca289...969 Samme her. Det kan være et rødt flagg. Kommer an på om det første barnet er et uhell fra ungdommen eller tidlig i 20-årene, og at vedkommende har vært stabil lenge med nr. 2 eller om han har barn med 3 damer litt sånn her og der. Anonymkode: 1c4c5...b75
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #20 Skrevet 21. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle menn med barn vil være fedre. Så nei. Anonymkode: 812de...3c6 Det er semantisk feil og høres rart ut – det er jo barna som har fedre. Når man sier “å ha barn med flere fedre”, høres det egentlig ut som om moren “eier” fedrene. Jeg synes det morsomme er at man da selv fremstår litt tilbakestående, mens man prøver å skyte på andre for å være det. Anonymkode: bbe9f...31f 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå