Gå til innhold

Dette antrekket til julebord?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er med jobben, og vi leier et grendehus. 

For meg som aldri går i kjole eller skjørt til hverdags, så er det ikke hverdags antrekk for meg.

Anonymkode: 1ece7...fbe

Jeg går aldri i joggebukse, det er fortsatt ikke noe å ta på seg på julebord. 

Anonymkode: f9244...424

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det ser helt fint ut, men enig i at det fremstår langt mer hverdag enn fest.

Vet at du hadde skilt deg ut som klart minst pyntet hos oss, og det er aldri noe gøy. Men det betyr selvfølgelig ingen verdens ting hvordan det (ikke) hadde passet inn på min jobb hvis det er langt mer casual hos dere. 

Anonymkode: 5a55f...dea

• Liker 2
Skrevet

Det viktigste er at du føler deg vel. Hvis du ikke føler deg vel mer pyntet så synes jeg du skal gå for dette. Har du litt å gå på så kan du ta på et smykke, eller kanskje gjøre litt ekstra ut av frisyren. 

Anonymkode: b275d...484

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Tise | Reuse fashionSvart Skjørt i viskose | Dameklær | CubusLene Cardigan - Mørk grønn – CarelessRieker Boots & Støvler - Rusle - Sko og klær for dame og herre i HeimdalSort hold-in strømpebukse fra Pieces - MioTrend

Ja.

Anonymkode: cce6b...38c

Skrevet

Det er pent, men gjerne litt for hverdagslig selv om du ikke bruke skjørt til vanlig. Vet du hvordan de andre du jobber med skal gå kledd?  Hos oss hadde du vert veldig underpyntet, men om du er komfortabel med det så går det jo

Anonymkode: 30b91...791

• Liker 2
Skrevet

Er denne toppen bedre?

ONLY ONLPERRY Strikkegenser -Winetasting - 15353189

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er denne toppen bedre?

Ja jeg syns den var fin!

Anonymkode: cb51a...ca4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er denne toppen bedre?

Kjempefin!

Anonymkode: b4b2c...be5

Skrevet

Eller denne?

Lilla langermet topp med myk stoffkropp og paljettbelagte pufferm, med rund halslinning og tettsittende mansjetter.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan dette funke?

ONLY ONLPERRY Strikkegenser -Winetasting - 15353189Vero Moda Texas Mid Waist Straight Pant Black

• Liker 2
Skrevet

Det viktigste er at vedkommende som bruker tøyet føler seg vel. Vil tro ts kolleger ser om hun har pyntet seg siden de vet hva hun bruker til daglig.

• Liker 2
Skrevet

Kult! Likte det godt men det er litt underpyntet for julebord 😊

Anonymkode: 1676f...5b7

Skrevet
Brunello skrev (3 minutter siden):

Det viktigste er at vedkommende som bruker tøyet føler seg vel. Vil tro ts kolleger ser om hun har pyntet seg siden de vet hva hun bruker til daglig.

Vi bruker uniform på jobb 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi bruker uniform på jobb 

Jeg vil uansett tro dine kolleger har en viss fornemmelse for hva slags dame du er. Alle er ikke glade i å pynte seg med lange kjoler og mye glitter. Det som det var bilde av er godt innafor å å ha på seg. Hos oss har folk kommet i alt fra ballkjole til olabukse. Sistnevnte litt rart, men så lenge man har vasket seg  og går i rene klær er det ok. 

Endret av Brunello
  • Liker 2
Skrevet

Jeg likte ikke genseren, men skjørtet, bootsene og strømpebuksa var fine. Ville heller brukt en 15 deniers svart tynnstrømpebukse. Og en annen genser. Ikke cardiganen. Den vinrøde genseren var finere enn den andre. 

Anonymkode: f4af8...713

• Nyttig 2
Skrevet

Fint jobb antrekk da😊

Anonymkode: c93ec...f6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For meg som aldri går i kjole eller skjørt til hverdags, så er det ikke hverdags antrekk for meg.

Det er likevel ikke et julebordantrekk. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tise | Reuse fashionSvart Skjørt i viskose | Dameklær | CubusLene Cardigan - Mørk grønn – CarelessRieker Boots & Støvler - Rusle - Sko og klær for dame og herre i HeimdalSort hold-in strømpebukse fra Pieces - MioTrend

Nå vet jeg ikke hvilken type julebord du skal på, men foruten skoene, er det for meg hverdagstøy

• Liker 1
Skrevet

Er det vanlig at menn stiller i dress på deres julebord så er antrekket ditt alt for casual. Men om det er vanlig å dra rett fra jobb i kun penere hverdagstøy så er antrekket ditt fint. 

For meg ser dette antrekket hverdagslig ut, men jeg kjenner ikke til dress code på deres julebord. På alle julebord jeg har deltatt kommer mennene i dress og vi damene i betydelig mer fest antrekk.

Anonymkode: 0cd8c...4c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det kommer an på hvor pynta dere skal være.

Det finnes mange flotte varianter av "den lille sorte". Den er enkel å tilpasse med tilbehør, og kan brukes i mange forskjellige festligheter.

Hvis du ikke føler deg komfortabel i kjole/ skjørt, så er det også stilig med en dress. Og der kan du også leke deg med forskjellig tilbehør.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...