AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #2 Skrevet 19. oktober 2025 Er det julebord hjemme hos en venninne? Hvis det er julebord på hotell eller en restaurant, så er det vanlig å pynte seg, ikke komme i hverdagsantrekk. Anonymkode: feed6...80b 16 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #3 Skrevet 19. oktober 2025 Ser ut som et hverdagsantrekk. Anonymkode: f9244...424 17 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #4 Skrevet 19. oktober 2025 Skal du på Britannia på 5retters middag eller har dere leid grendehuset? Jeg synes det var hverdagslig og kunne brukt dette på kontoret liksom. Men - om julebordet er uformelt så kan det jo være helt innafor Anonymkode: d3a91...5b5 9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #5 Skrevet 19. oktober 2025 Jeg syns det er et pent antrekk, men litt for casualt for det jeg ville tenkt for et julebord. Anonymkode: c33fa...40a 7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #6 Skrevet 19. oktober 2025 Bare du vet hva slags nivå dere ligger på med pynting. Hos oss ville du skilt deg ut ved å være underpyntet Anonymkode: 792d6...2bc 8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #7 Skrevet 19. oktober 2025 Skal dere gå mye utendørs ettersom boots? Anonymkode: 2029e...261 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #8 Skrevet 19. oktober 2025 Ikke fint til noen anledninger. Sorry men sant. Alt ser billig ut og det passer ikke sammen Anonymkode: ad03a...516 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #9 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det julebord hjemme hos en venninne? Hvis det er julebord på hotell eller en restaurant, så er det vanlig å pynte seg, ikke komme i hverdagsantrekk. Anonymkode: feed6...80b Det er med jobben, og vi leier et grendehus. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser ut som et hverdagsantrekk. Anonymkode: f9244...424 For meg som aldri går i kjole eller skjørt til hverdags, så er det ikke hverdags antrekk for meg. Anonymkode: 1ece7...fbe 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #10 Skrevet 19. oktober 2025 Pynte nivået på de antrekket er slik alle går kledd på kontoret til vanlig. Er det hytte-julebord med venninnegjengen , helt ok antrekk. Alle andre julebordsettinger, ikke ok. Anonymkode: dd8c1...193 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #11 Skrevet 19. oktober 2025 Det der er hverdagsantrekk evnt, ikke julebord. Anonymkode: 06869...e65
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #12 Skrevet 19. oktober 2025 Bytte ut genseren med en pen topp? Anonymkode: 2f496...614 2 5
Mei88 Skrevet 19. oktober 2025 #13 Skrevet 19. oktober 2025 Hvis du liker det, og ikke minst føler deg vel i det, så går du med det tenker jeg 😃 3 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #15 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bytte ut genseren med en pen topp? Anonymkode: 2f496...614 Og bootsene med sko… sleng på noe bling og, så er du der! Anonymkode: fef29...240 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #16 Skrevet 19. oktober 2025 Det ser ut som et helt vanlig kontorantrekk. Men for all del gå med det, hvis du ikke er komfortabel med å pynte deg. Det viktigste er jo at du drar. Men du kommer til å være veldig underpyntet i forhold til de andre, og i så måte skille deg ut. Anonymkode: a2ae0...6b7 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #17 Skrevet 19. oktober 2025 Hvis du føler deg vel i dette, går du med det! Og når du aldri går i skjørt til vanlig, er dette pyntet nok! Anonymkode: 666b7...59e
Grønnsaksvaffel Skrevet 19. oktober 2025 #18 Skrevet 19. oktober 2025 Du hadde vært veldig underpyntet på alle julebordene jeg har vært på, men jeg vet ikke hvordan det pleier å være hos dere. Jeg kunne brukt tilsvarende antrekk og mer pyntet antrekk på jobb. 1
Daria Skrevet 19. oktober 2025 #19 Skrevet 19. oktober 2025 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): For meg som aldri går i kjole eller skjørt til hverdags, så er det ikke hverdags antrekk for meg. Anonymkode: 1ece7...fbe At noe ikke er hverdagsantrekk for deg, betyr ikke at det er et pyntet antrekk. Jeg går alltid i skjørt eller kjole, men jeg er på ingen måte alltid pyntet. Høyhalset genser er heller ikke et penplagg, uansett hva du kombinerer det med. 3 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #20 Skrevet 19. oktober 2025 En fin bluse istedenfor genseren. Hvor er strømpebuksen fra? Anonymkode: cb51a...ca4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå