Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Er mer smak og behag. 

Det kan nok hende. Jeg regner med du liker andre ting i den sjangeren og. Jeg er mer glad i britiske drama og krimserier spesielt i fra gamle tider. 😊

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helene Louise skrev (3 minutter siden):

Det kan nok hende. Jeg regner med du liker andre ting i den sjangeren og. Jeg er mer glad i britiske drama og krimserier spesielt i fra gamle tider. 😊

Bra der er noe for alle :)

Jeg likte litt forskjellig før da, når jeg var i tenårene til tidlig 20 årene så så jeg en del på svensk, dansk og britisk krim. Mord og mysterier var en favoritt.

Skrevet
Cid skrev (56 minutter siden):

Jeg har alltid synest at britiske serier er litt kjedelige, foretrekker amerikanske.

Deg om det. Selv finner jeg amerikansk humor platt og overfladisk, som samfunnet ellers der borte.

  • Liker 3
Skrevet
SPOCA skrev (4 minutter siden):

Deg om det. Selv finner jeg amerikansk humor platt og overfladisk, som samfunnet ellers der borte.

Jeg ser ikke på komiserier utenom gamle, ser bare på drama og action.

Skrevet
Cid skrev (10 minutter siden):

Jeg ser ikke på komiserier utenom gamle, ser bare på drama og action.

Da er det rart du gleder deg til Doc Martin, all den tid det regnes som dramakomedie. Humoren er ganske essensiell og gjennomgående i serien.

Skrevet (endret)
SPOCA skrev (1 time siden):

Da er det rart du gleder deg til Doc Martin, all den tid det regnes som dramakomedie. Humoren er ganske essensiell og gjennomgående i serien.

Jeg sa komiserier, ikke dramakomedier. Det er stor forskjell, i hvert fall for meg.

Men nok om det, gleder meg til serien kommer og blir morsomt med Martin Clunes som faren :P Håper at det dukker opp andre som følger med her slik at jeg ikke blir den eneste som diskuterer serien 😛

Endret av Cid
Skrevet
Helene Louise skrev (6 timer siden):

Vet ikke om jeg tør å se. 😬 Hvem ville du sett i rollene?

Josh Charles skal spille Doc Martin, jeg likte han veldig godt i Good Wife så jeg ser fram til å se han igjen i en ny serie 😃

 

  • 3 uker senere...
Skrevet

Noen andre her som har tenkt å sjekke ut serien når den kommer neste år?

Skrevet

Trengs dette? Orginale Doc Martin er jo kjempegøy. Det er en av mine favorittserier. Drikker alltid en kopp te om morningen mens jeg ser det. Veldig koselig serie. Elsker politimennene, og far og sønn Large. 

  • Liker 2
Skrevet
MalloryK skrev (1 minutt siden):

Trengs dette? Orginale Doc Martin er jo kjempegøy. Det er en av mine favorittserier. Drikker alltid en kopp te om morningen mens jeg ser det. Veldig koselig serie. Elsker politimennene, og far og sønn Large. 

Orginale Doc Martin er med i denne serien med da, men som Sr denne gangen 😄

  • 1 måned senere...
Skrevet

 

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Har noen her sett serien? Er den bra? Ser den er fornyet til sesong 2.

  • 2 måneder senere...
Skrevet

Serien kommer på play 1 juli, spent på om serien er noe bra.

Skrevet

Har noen her tenkt å gi den en sjanse når den kommer på play?

  • 2 uker senere...
Skrevet

Bare litt over en uke til den kommer på play, spent på om den er noe bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...