Hello katt Skrevet 17. oktober 2025 #21 Skrevet 17. oktober 2025 Cid skrev (4 minutter siden): Er mer smak og behag. Det kan nok hende. Jeg regner med du liker andre ting i den sjangeren og. Jeg er mer glad i britiske drama og krimserier spesielt i fra gamle tider. 😊 2
Cid Skrevet 17. oktober 2025 Forfatter #22 Skrevet 17. oktober 2025 Helene Louise skrev (3 minutter siden): Det kan nok hende. Jeg regner med du liker andre ting i den sjangeren og. Jeg er mer glad i britiske drama og krimserier spesielt i fra gamle tider. 😊 Bra der er noe for alle Jeg likte litt forskjellig før da, når jeg var i tenårene til tidlig 20 årene så så jeg en del på svensk, dansk og britisk krim. Mord og mysterier var en favoritt.
SPOCA Skrevet 17. oktober 2025 #23 Skrevet 17. oktober 2025 Cid skrev (56 minutter siden): Jeg har alltid synest at britiske serier er litt kjedelige, foretrekker amerikanske. Deg om det. Selv finner jeg amerikansk humor platt og overfladisk, som samfunnet ellers der borte. 3
Cid Skrevet 17. oktober 2025 Forfatter #24 Skrevet 17. oktober 2025 SPOCA skrev (4 minutter siden): Deg om det. Selv finner jeg amerikansk humor platt og overfladisk, som samfunnet ellers der borte. Jeg ser ikke på komiserier utenom gamle, ser bare på drama og action.
SPOCA Skrevet 17. oktober 2025 #25 Skrevet 17. oktober 2025 Cid skrev (10 minutter siden): Jeg ser ikke på komiserier utenom gamle, ser bare på drama og action. Da er det rart du gleder deg til Doc Martin, all den tid det regnes som dramakomedie. Humoren er ganske essensiell og gjennomgående i serien.
Cid Skrevet 17. oktober 2025 Forfatter #26 Skrevet 17. oktober 2025 (endret) SPOCA skrev (1 time siden): Da er det rart du gleder deg til Doc Martin, all den tid det regnes som dramakomedie. Humoren er ganske essensiell og gjennomgående i serien. Jeg sa komiserier, ikke dramakomedier. Det er stor forskjell, i hvert fall for meg. Men nok om det, gleder meg til serien kommer og blir morsomt med Martin Clunes som faren Håper at det dukker opp andre som følger med her slik at jeg ikke blir den eneste som diskuterer serien 😛 Endret 18. oktober 2025 av Cid
Cid Skrevet 18. oktober 2025 Forfatter #27 Skrevet 18. oktober 2025 Helene Louise skrev (6 timer siden): Vet ikke om jeg tør å se. 😬 Hvem ville du sett i rollene? Josh Charles skal spille Doc Martin, jeg likte han veldig godt i Good Wife så jeg ser fram til å se han igjen i en ny serie 😃
Cid Skrevet 3. november 2025 Forfatter #28 Skrevet 3. november 2025 https://deadline.com/2025/11/best-medicine-trailer-josh-charles-doc-martin-1236605513/ Trailer ute men det går ikke an å se i Norge 😛 Håper vi svart får en trailer å se.
Cid Skrevet 7. november 2025 Forfatter #29 Skrevet 7. november 2025 Fant traileren på Facebook, kort trailer. Ser frem til å se karakteren spilt av Martin Clunes. https://www.facebook.com/reel/1522693238921963/?referral_source=vod_deeplink_unit&surface_type=vod
Cid Skrevet 14. november 2025 Forfatter #30 Skrevet 14. november 2025 Noen andre her som har tenkt å sjekke ut serien når den kommer neste år?
MalloryK Skrevet 16. november 2025 #31 Skrevet 16. november 2025 Trengs dette? Orginale Doc Martin er jo kjempegøy. Det er en av mine favorittserier. Drikker alltid en kopp te om morningen mens jeg ser det. Veldig koselig serie. Elsker politimennene, og far og sønn Large. 2
Cid Skrevet 16. november 2025 Forfatter #32 Skrevet 16. november 2025 MalloryK skrev (1 minutt siden): Trengs dette? Orginale Doc Martin er jo kjempegøy. Det er en av mine favorittserier. Drikker alltid en kopp te om morningen mens jeg ser det. Veldig koselig serie. Elsker politimennene, og far og sønn Large. Orginale Doc Martin er med i denne serien med da, men som Sr denne gangen 😄
Cid Skrevet 6. april Forfatter #34 Skrevet 6. april Har noen her sett serien? Er den bra? Ser den er fornyet til sesong 2.
Cid Skrevet 10. juni Forfatter #35 Skrevet 10. juni Serien kommer på play 1 juli, spent på om serien er noe bra.
Cid Skrevet 13. juni Forfatter #36 Skrevet 13. juni Har noen her tenkt å gi den en sjanse når den kommer på play?
Cid Skrevet i går, 10:57 Forfatter #37 Skrevet i går, 10:57 Bare litt over en uke til den kommer på play, spent på om den er noe bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå