Cid Skrevet 14. oktober 2025 #1 Skrevet 14. oktober 2025 (endret) En amerikansk version av Doc Martin med Josh Charles i rollen. Dette kan bli interessant 😅 https://deadline.com/2025/10/doc-martin-martin-clunes-fox-best-medicine-1236577721/ Endret 1 time siden av Cid 1
Cid Skrevet 16. oktober 2025 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2025 Noen her som skal se på når den kommer?
Hello katt Skrevet 17. oktober 2025 #3 Skrevet 17. oktober 2025 Herregud jeg tror bare de ødelegger karakterene det skal jo være i en britisk landsby?
Cid Skrevet 17. oktober 2025 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2025 Helene Louise skrev (4 timer siden): Herregud jeg tror bare de ødelegger karakterene det skal jo være i en britisk landsby? Dette blir en annen versjon, de klarte det med Sherlock i Elementary så hvem vet.
Hello katt Skrevet 17. oktober 2025 #5 Skrevet 17. oktober 2025 Cid skrev (9 timer siden): Dette blir en annen versjon, de klarte det med Sherlock i Elementary så hvem vet. Vet ikke om jeg tør å se. 😬 Hvem ville du sett i rollene?
SPOCA Skrevet 17. oktober 2025 #6 Skrevet 17. oktober 2025 Oh jeez. Hva er dert med amerikanere som må lage sine egne versjoner av ting? Dette er ikke første gangen. Nei, jeg tror ikke jeg gidder å se på dette. 4
Hello katt Skrevet 17. oktober 2025 #7 Skrevet 17. oktober 2025 SPOCA skrev (4 minutter siden): Oh jeez. Hva er dert med amerikanere som må lage sine egne versjoner av ting? Dette er ikke første gangen. Nei, jeg tror ikke jeg gidder å se på dette. Synes allerede nyversjoner av filmer de allerede har laget er verst. Hvorfor bare lurer jeg?
Cid Skrevet 17. oktober 2025 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2025 SPOCA skrev (1 time siden): Oh jeez. Hva er dert med amerikanere som må lage sine egne versjoner av ting? Dette er ikke første gangen. Nei, jeg tror ikke jeg gidder å se på dette. Det slår jo ofte an, bare se på The Office.
SPOCA Skrevet 17. oktober 2025 #9 Skrevet 17. oktober 2025 (endret) Cid skrev (43 minutter siden): Det slår jo ofte an, bare se på The Office. Hver sin smak, det betyr ikke at det nødvendigvis er bra. Selv foretrekker jeg de britiske versjonene framfor de amerikanske, det være seg House of Cards, The IT Crowd, Absolutely Fabulous, The Vicar of Dibley, Upstairs, Downstairs, Skins osv. Amerikanske versjoner er ofte blaserte og kjedelige sammenlignet med de britiske. Endret 17. oktober 2025 av SPOCA 3
Cid Skrevet 17. oktober 2025 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2025 (endret) SPOCA skrev (3 timer siden): Hver sin smak, det betyr ikke at det nødvendigvis er bra. Selv foretrekker jeg de britiske versjonene framfor de amerikanske, det være seg House of Cards, The IT Crowd, Absolutely Fabulous, The Vicar of Dibley, Upstairs, Downstairs, Skins osv. Amerikanske versjoner er ofte blaserte og kjedelige sammenlignet med de britiske. Visste ikke at den hadde en uk versjon en gang 😜 Endret 18. oktober 2025 av Cid 1
Cid Skrevet 17. oktober 2025 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2025 Bare jeg her som ser frem til serien?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2025 #12 Skrevet 17. oktober 2025 Cid skrev (9 minutter siden): Visste ikke den den hadde en uk versjon en gang 😜 Den ble sendt på NRK på begynnelsen av 90-tallet. Husker den som veldig bra. Den og ikke minst " First among equals" førte til en livslang interesse for britisk politikk hos meg. Anonymkode: 766e3...fd0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2025 #13 Skrevet 17. oktober 2025 Cid skrev (1 minutt siden): Bare jeg her som ser frem til serien? Jeg elsker Doc Martin, men har ikke tro på at amerikanerne kan lage noe som blir like bra. Ser heller originalen om igjen. Anonymkode: 766e3...fd0 3
Cid Skrevet 17. oktober 2025 Forfatter #14 Skrevet 17. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg elsker Doc Martin, men har ikke tro på at amerikanerne kan lage noe som blir like bra. Ser heller originalen om igjen. Anonymkode: 766e3...fd0 Man får vente å se.
Cid Skrevet 17. oktober 2025 Forfatter #15 Skrevet 17. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den ble sendt på NRK på begynnelsen av 90-tallet. Husker den som veldig bra. Den og ikke minst " First among equals" førte til en livslang interesse for britisk politikk hos meg. Anonymkode: 766e3...fd0 Tviler på at den er like bra som den mer kjente da men smak og behag
SPOCA Skrevet 17. oktober 2025 #16 Skrevet 17. oktober 2025 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Den ble sendt på NRK på begynnelsen av 90-tallet. Husker den som veldig bra. Den og ikke minst " First among equals" førte til en livslang interesse for britisk politikk hos meg. Anonymkode: 766e3...fd0 Nettopp. Jeg har den på DVD, og tas frem i ny og ne. AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg elsker Doc Martin, men har ikke tro på at amerikanerne kan lage noe som blir like bra. Ser heller originalen om igjen. Anonymkode: 766e3...fd0 Enig. Cid skrev (25 minutter siden): Tviler på at den er like bra som den mer kjente da men smak og behag Den er mye bedre enn den amerikanske versjonen. Men så er jeg generelt lei amerikanere og "amerikanske" serier. 2
Hello katt Skrevet 17. oktober 2025 #17 Skrevet 17. oktober 2025 SPOCA skrev (1 minutt siden): Nettopp. Jeg har den på DVD, og tas frem i ny og ne. Enig. Den er mye bedre enn den amerikanske versjonen. Men så er jeg generelt lei amerikanere og "amerikanske" serier. Helt enig ja. Det er få som skår britene på å lage så relaterbare og gode serier. Men det er vel kanskje fordi det minner litt om norsk humor og sarkasme og ironi og sånt som amerikanerne ikke har der. 2
Cid Skrevet 17. oktober 2025 Forfatter #18 Skrevet 17. oktober 2025 SPOCA skrev (6 minutter siden): Nettopp. Jeg har den på DVD, og tas frem i ny og ne. Enig. Den er mye bedre enn den amerikanske versjonen. Men så er jeg generelt lei amerikanere og "amerikanske" serier. Jeg har alltid synest at britiske serier er litt kjedelige, foretrekker amerikanske.
Hello katt Skrevet 17. oktober 2025 #19 Skrevet 17. oktober 2025 Cid skrev (4 minutter siden): Jeg har alltid synest at britiske serier er litt kjedelige, foretrekker amerikanske. Ja vel du om det, men da har du ikke skjønt humoren, jeg synes alltid de amerikanske har dårlige skuespillere og er overfladiske. 4
Cid Skrevet 17. oktober 2025 Forfatter #20 Skrevet 17. oktober 2025 Helene Louise skrev (Akkurat nå): Ja vel du om det, men da har du ikke skjønt humoren, jeg synes alltid de amerikanske har dårlige skuespillere og er overfladiske. Er mer smak og behag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå