Majer Skrevet 5. oktober 2025 #101 Skrevet 5. oktober 2025 Problemet er at noen menn har muligheten til å være med unge. Se eks på Leonardo Dicaprio. Da vil andre og. Skal man løse dette må man sette en grense som gjelder alle- fattig som rik
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #102 Skrevet 5. oktober 2025 Majer skrev (2 minutter siden): Problemet er at noen menn har muligheten til å være med unge. Se eks på Leonardo Dicaprio. Da vil andre og. Skal man løse dette må man sette en grense som gjelder alle- fattig som rik En slik grense kan heldigvis ikke settes. Anonymkode: ee4b7...d92 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #103 Skrevet 5. oktober 2025 Majer skrev (4 minutter siden): Problemet er at noen menn har muligheten til å være med unge. Se eks på Leonardo Dicaprio. Da vil andre og. Skal man løse dette må man sette en grense som gjelder alle- fattig som rik Det er vel fin-fint. Noe bør girlsa ha igjen for å bange oldiser Anonymkode: 98309...3ce
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #104 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, men jeg går ikke rundt å kaller andre stygge, og at de må endre sine preferanser. Men gjør som du vil, men det avslører mest om deg Anonymkode: 9f018...6a5 Han jeg omtaler må ikke endre sine preferanser. Men det betyr også null kjæreste og sølibat å holde på dem. Det synes du altså er altruisme? Resultatet er totalt katastrofalt for en mann som lengter etter kjærlighet. Anonymkode: 98309...3ce 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #105 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du vil altså ha samtlige kvinner her på jorda, og synes alle er like vakre? Anonymkode: 98309...3ce Respekt er nøkkelordet her. Men at du klarer å trekke dette ut av det du kommenterer avslører at du ikke vet hva det ordet betyr Anonymkode: 3dd74...b5b 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #106 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 18.15): Jepp, jeg er pur ondskap. Jeg er lykkelig, jeg prøvde egentlig bare å hjelpe en tjukkas som ville ha babes han kunne vært faren til Anonymkode: 98309...3ce Tror han burde få hjelp av et bedre menneske Anonymkode: 3dd74...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #107 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han jeg omtaler må ikke endre sine preferanser. Men det betyr også null kjæreste og sølibat å holde på dem. Det synes du altså er altruisme? Resultatet er totalt katastrofalt for en mann som lengter etter kjærlighet. Anonymkode: 98309...3ce Anbefaler å slå opp ordet "frihet" i ordboken, og sjekke betydningen av dette. Rart hvordan ukjente mennesker mener at de har rett til å sette seg til doms over andres liv som følge av valgene de tar; i psykologien er den slags kontrollbehov et resultat av at man vil unngå å å rette søkelyset mot seg selv til tross for at man i aller høyeste grad burde gjøre det. Anonymkode: 30bff...81c 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #108 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Han jeg omtaler må ikke endre sine preferanser. Men det betyr også null kjæreste og sølibat å holde på dem. Det synes du altså er altruisme? Resultatet er totalt katastrofalt for en mann som lengter etter kjærlighet. Anonymkode: 98309...3ce Og hva så? Det er haugevis av damer med helt latterlig urealistisk syn på seg selv, og krav og forventninger til en mann, men det må de da få lov til, selv om det er dumt, men hjelper vel ikke kalle de stygge? Anonymkode: 9f018...6a5 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #109 Skrevet 5. oktober 2025 Så stygge damer må slutte å gå etter høye menn da eller? ...eller er det bare menn som ikke har lov til å ha preferanser? Anonymkode: 828ed...53d 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #110 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Så stygge damer må slutte å gå etter høye menn da eller? ...eller er det bare menn som ikke har lov til å ha preferanser? Anonymkode: 828ed...53d Nei stygge damer kan gå etter og og ønske seg digge høye menn, men nei de kan like lite som menn sutre i media eller på forum når de ikke får hva de vil ha, og hvertfall ikke gå å sutre på et manneforum …. Anonymkode: ee4b7...d92 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #111 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og hva så? Det er haugevis av damer med helt latterlig urealistisk syn på seg selv, og krav og forventninger til en mann, men det må de da få lov til, selv om det er dumt, men hjelper vel ikke kalle de stygge? Anonymkode: 9f018...6a5 Det gjør annenhver mannlige psykologiske forsker. Gå etter noen på ditt eget nivå, ikke noen som er mye mer attraktiv tuter de. Ikke for å disse kvinner men for å hjelpe dem å finne livsledsagere Anonymkode: 98309...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #112 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så stygge damer må slutte å gå etter høye menn da eller? ...eller er det bare menn som ikke har lov til å ha preferanser? Anonymkode: 828ed...53d Både stygge damer og stygge menn kan sverme for hvem de vil. Og jeg kaller ikke noen stygge direkte, det er et tekstlig grep med spissformuleringer. Det jeg har gjort er å påpeke dette med alder for mannen Anonymkode: 98309...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #113 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og hva så? Det er haugevis av damer med helt latterlig urealistisk syn på seg selv, og krav og forventninger til en mann, men det må de da få lov til, selv om det er dumt, men hjelper vel ikke kalle de stygge? Anonymkode: 9f018...6a5 Ja, det er MYE penere å kalle det urealistisk syn på seg selv 🐵🙈🙉🙊 Eller «på sitt nivå». La oss omskrive Anonymkode: 98309...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #114 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei stygge damer kan gå etter og og ønske seg digge høye menn, men nei de kan like lite som menn sutre i media eller på forum når de ikke får hva de vil ha, og hvertfall ikke gå å sutre på et manneforum …. Anonymkode: ee4b7...d92 Men dette er jo en femcel-tråd skrevet av en kvinne, hvor kvinner sutrer over menns preferanser! Hvorfor prøver du å vri det over på menn egentlig? Anonymkode: 828ed...53d 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #115 Skrevet 6. oktober 2025 Menn tenner jo biologisk på fruktbare kvinner, pen er et signal og sunn og fruktbar som gir sunne avkom. Man kan gjerne forelske seg i person etc å ha det fint sammen men enufruktbar kvinne er ikke det samme som en fruktbar. Biologisk er det jo de unge/pene kvinnene som gir den dyriske tiltrekningen. Derfor mener jeg det ikke er feil å prøve ut om man har draget på de selv om man er litt eldre, det at en kanskje ikke har det kan gi et trist liv i og med at personen blir singel (Menn det finner vi ut av etterhvert) M54 Anonymkode: 60b02...8f6
Strigiformes Skrevet 6. oktober 2025 #116 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Både stygge damer og stygge menn kan sverme for hvem de vil. Og jeg kaller ikke noen stygge direkte, det er et tekstlig grep med spissformuleringer. Det jeg har gjort er å påpeke dette med alder for mannen Anonymkode: 98309...3ce Ingen mennesker er stygge. 1
Strigiformes Skrevet 6. oktober 2025 #117 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Menn tenner jo biologisk på fruktbare kvinner, pen er et signal og sunn og fruktbar som gir sunne avkom. Man kan gjerne forelske seg i person etc å ha det fint sammen men enufruktbar kvinne er ikke det samme som en fruktbar. Biologisk er det jo de unge/pene kvinnene som gir den dyriske tiltrekningen. Derfor mener jeg det ikke er feil å prøve ut om man har draget på de selv om man er litt eldre, det at en kanskje ikke har det kan gi et trist liv i og med at personen blir singel (Menn det finner vi ut av etterhvert) M54 Anonymkode: 60b02...8f6 Bare tiltrekning = hekt.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #118 Skrevet 6. oktober 2025 Strigiformes skrev (7 minutter siden): Ingen mennesker er stygge. Hele guds skaperverk er fullkomment vakre og alle menn kan få hvilken som helst kvinne 😍😍😍😍😍 20 år yngre kvinner kan også alle menn forvente å få, uansett livssituasjon og personlighet. Fornøyd? Anonymkode: 98309...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2025 #119 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Menn tenner jo biologisk på fruktbare kvinner, pen er et signal og sunn og fruktbar som gir sunne avkom. Man kan gjerne forelske seg i person etc å ha det fint sammen men enufruktbar kvinne er ikke det samme som en fruktbar. Biologisk er det jo de unge/pene kvinnene som gir den dyriske tiltrekningen. Derfor mener jeg det ikke er feil å prøve ut om man har draget på de selv om man er litt eldre, det at en kanskje ikke har det kan gi et trist liv i og med at personen blir singel (Menn det finner vi ut av etterhvert) M54 Anonymkode: 60b02...8f6 Mannen spurte hvorfor han ikke kunne få en god og snill kvinne i en alder han kunne være faren til, og var lei seg for det. Kunne jo løyet. Jeg vil gjerne være milliardær, men da er det jo noen skritt som må tas da og…. Anonymkode: 98309...3ce 1 2
Strigiformes Skrevet 6. oktober 2025 #120 Skrevet 6. oktober 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hele guds skaperverk er fullkomment vakre og alle menn kan få hvilken som helst kvinne 😍😍😍😍😍 20 år yngre kvinner kan også alle menn forvente å få, uansett livssituasjon og personlighet. Fornøyd? Anonymkode: 98309...3ce Er nok ikke alle som passer sammen 😂 Er mye som skal klaffe. Guds skaperverk er fantastisk. Enig i det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå