AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #81 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Nei, men en viss type menn som forventer at kvinner skal gå ned i standard for at de skal føle seg bra. Anonymkode: 42748...6c7 Denne tråden er skrevet av en kvinne og handler om at menn skal gå ned i standard... Anonymkode: 828ed...53d 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #82 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nettopp. Disse sutrekoppene klarer ikke å forstå eller verdsette tiltrekning som ikke er overfladisk på den ene eller den andre måten. Det er alltid samme gamle leksa. Enten det er incels i kjellerstua eller middelaldrende menn. Jeg er selv mann altså, men jeg får et bestemt inntrykk av at en god del menn faktisk kun er interessert i kvinner som bare, i aller beste fall, kunne valgt dem utfra overfladiske krav/preferanser - som disse mennene selv på ingen måte kan innfri. Og så sitter de der med skjegget fullt av postkasser og syter og bærer seg over hvor synd det er på dem. Forstår de ikke selv hvor tåpelig dette blir? Anonymkode: e4a50...ff1 Hva så? Hva er negativt med å være overflatisk? Jeg gikk etter yngre og vakre kvinner. Hva er dumt med det? For meg er slikt viktig. Vi ser alle etter forskjellige ting i en partner, og det finnes ikke noe fasitsvar. Jeg blir lykkelig av å være i nærheten av vakre kvinner. Er min lykke liksom en falsk lykke? Den føles helt ekte. Anonymkode: f6a77...8dd 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #83 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg ser jo at gubben aldri vil få seg babe om han ikke realitetsorienteres. Ikke slemt men hjelp til å oppnå det han sier han ønsker. Kan og dra til Thailand da Anonymkode: 98309...3ce Kvinner som har urealistiske krav til menn burde også realitetsorienteres da regner jeg med? Anonymkode: 9f018...6a5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #84 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinner som har urealistiske krav til menn burde også realitetsorienteres da regner jeg med? Anonymkode: 9f018...6a5 Evt bør folk som ikke klarer å finne en som er bra nok bare være stille, og slutte å klage. Å si at man leter i en søppeldunk ol avslører bare et forskrudd selvbilde. Man bør heller kose seg på reisen, være tro mot det man søker også finner man det, eller ikke. Så er det heller ikke gitt at om man skulle finne akkurat den man ønsker seg, at man selv er akkurat hva denne ene ønsker seg. Slutt med den surmulingen og lær litt ydmykhet er mitt råd til alle dem som klager over alle andre Anonymkode: 3dd74...b5b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #85 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kjæresten min er rett over femti, jeg er noen år yngre. Etter en diskusjon her om dagen ga han uttrykk for at han helst ville vært sammen med en som var ti år yngre, men at han ikke har sjans på de. Føler meg skikkelig dritt og revurderer hele forholdet (det er andre ting enn dette som ikke er bra også skal sies) Anonymkode: 70f73...719 Jeg hadde gått om min mann sa noe slikt. Jeg er for stolt til å godta noe slikt, selv om jeg elsker ham. Jeg er verdt mer enn å være trøstepremie. Det er du også. Menn finnes det flere av, og man kan forelske seg og elske igjen. En kjærlighetssorg er bedre og mer forbigående enn en nedbrytende livsorg over å være en mannen har tatt til takke med. Anonymkode: df1f9...699 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #86 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Denne tråden er skrevet av en kvinne og handler om at menn skal gå ned i standard... Anonymkode: 828ed...53d trukke helt du skjønner hvor delulu menn kan være. menn med null vitalitet i øynene... og hvis de viser noe tegn til liv så er det bare crazy eyes som dukker opp. Anonymkode: 42748...6c7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #87 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): trukke helt du skjønner hvor delulu menn kan være. menn med null vitalitet i øynene... og hvis de viser noe tegn til liv så er det bare crazy eyes som dukker opp. Anonymkode: 42748...6c7 Og hva bryr det deg hvor delulu andre er? Anonymkode: 3dd74...b5b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #88 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Og hva bryr det deg hvor delulu andre er? Anonymkode: 3dd74...b5b det er jo greit å vite som kvinne. Anonymkode: 42748...6c7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #89 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): det er jo greit å vite som kvinne. Anonymkode: 42748...6c7 Og du viser deg å være like enkel Anonymkode: 3dd74...b5b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #90 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er drittlei av femcel-sutring om at menn vil ha yngre damer... Dere har ikke krav på menn på noen som helst måte, jobb med dere selv og legg bort den patetiske offerrollen Anonymkode: 828ed...53d Tro meg vi vil IKKE ha sutrende, lite attraktive gubber som sutrer etter babes de kunne vært faren til. Da slår vi heller ihjel tiden med å garve over køen av 20 år gamle menn som vil varte oss opp 24/7. Toyboys er alltid parat Anonymkode: 98309...3ce 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #91 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva om vi mot all formodning skulle bli skilt, og jeg på nytt prøver å finne meg ei som er yngre, fordi jeg hadde så gode erfaringer med yngre kvinner. Er det OK? Det er viktig for meg at mine valg av kjæreste blir godkjent av storsamfunnet. /ironi Anonymkode: f6a77...8dd Så lenge du ikke KREVER babes. Men menn blir mindre egnet til sex etter 40 år. Så lettere å få yngre dame før fylte 40 år enn etter det. Vil ikke snuppene ha deg er det ingen klagerett i offentlige nettforum 😭😭😭 Anonymkode: 98309...3ce 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2025 #92 Skrevet 4. oktober 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde visst mer på hjertet.. du lager en tråd hvor du omtaler menn som stygge. Dette gjør at du ikke er i noen som helst posisjon til å belære andre om hva som er greit eller ikke. Du har allerede med en slik overskrift vist at du ikke er en bra dame - ikke for eldre menn, ikke for jevnaldrende, ikke for yngre. Du bruker et språk som viser hvor miserabel du er, og legger skylden på menn fremfor å ta tak i din egen lykke. Det oser bitterhet og egoisme. At du ikke synes jeg er attraktiv er mer et komplement enn noe annet for meg 😊 for da gjør jeg noe riktig 💪 Videre, jeg kaller ingen «blåst» - jeg spør deg om du tror vi menn ikke bare er stygge, men også blåst? 😌 Anonymkode: 3dd74...b5b Jepp, jeg er pur ondskap. Jeg er lykkelig, jeg prøvde egentlig bare å hjelpe en tjukkas som ville ha babes han kunne vært faren til Anonymkode: 98309...3ce
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #93 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Så lenge du ikke KREVER babes. Men menn blir mindre egnet til sex etter 40 år. Så lettere å få yngre dame før fylte 40 år enn etter det. Vil ikke snuppene ha deg er det ingen klagerett i offentlige nettforum 😭😭😭 Anonymkode: 98309...3ce Lol, jeg kommer aldri til å klage det. Anonymkode: f6a77...8dd
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #94 Skrevet 5. oktober 2025 Det finnes noen for alle, uansett hvor sær smak man har. Anonymkode: bf409...298 1
Perelandra Skrevet 5. oktober 2025 #95 Skrevet 5. oktober 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt, nedsettende innhold og svar til dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #96 Skrevet 5. oktober 2025 Ikke rart det oppstår mye gnisninger mellom kjønnene, når folk prater om motsatt kjønn på så er respektløs måte. Stygge menn? En slik ytring sier mest om den som kommer med den Anonymkode: 9f018...6a5 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #97 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke rart det oppstår mye gnisninger mellom kjønnene, når folk prater om motsatt kjønn på så er respektløs måte. Stygge menn? En slik ytring sier mest om den som kommer med den Anonymkode: 9f018...6a5 Du vil altså ha samtlige kvinner her på jorda, og synes alle er like vakre? Anonymkode: 98309...3ce
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #98 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 3.10.2025 den 23.54): Jeg ser mann 47 år på datingside på FB. Han synes det er så vanskelig å få seg dame mellom 30-40 år. Jeg svarer det kanskje er enklere å se etter noen jevnaldrende. Men damer på 48 år synes den lite attraktive gubben er som å date mora si selv om de ellers er trivs. Jeg kommenterer at gubben faktisk kunne vært far til ei på 30 år. Hva er det med menn? Tror de at de er attraktive for de som er 17 år yngre uten penger, utseende eller utdanning å fare med? Og selv de rike, kjekke er oftest gift med jevnaldrende fruer. Hvorfor skulle kvinner velge dem? Vil virkelig unge frøkner ha gubber på snart 50 år? Jeg synes vi blir tutet ørene full med at kvinner dater oppover i alder, jeg vil ha jevnaldrende menn Anonymkode: 98309...3ce Hvorfor er menn som vil ha yngre damer gamle griser, mens kvinner som vil ha yngre menn er cougars ? Stadig vekk tråder her inne med kvinner langt opp i 40 åra som vil ha seg en ung hingst i 20-åra. Og da er det liksom akseptert; «You go, girl!» Men hvis en mann i slutten av 40-åra vil ha seg ei dame i 20-åra er han en gammel gris. I mine øyne er det nøyaktig det samme uavhengig av kjønn når aldersforskjellen blir så stor: like ekkelt! Anonymkode: 38998...096 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #99 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 13.23): Så du mener at en mann på 47 som ikke har utseende med seg, ikke tar vare på seg selv, ikke sitter godt i det og ikke har utdanning g kan forlange å få en kvinne han kunne vært faren til? Og at det å høflig påpeke at det finnes kvinner på hans egen alder (jeg er mer direkte i tråden enn til ham) er å ha dårlig menneskesyn? Og at alle slabbedaskene av menn med joggebukse og lite tiltak er bra nok for enhver ung babe, og at kvinner som motsetter seg slike holdninger er slemme? Ja, ja 🤣 Anonymkode: 98309...3ce Personer som er like dømmende som du og mener at det er deres rett til å dømme andre, er overhodet ikke tiltrekkende i andres øyne. Mennene du skriver om, lever sitt eget liv og tar sine egne valg, og det er ikke din oppgave å sette deg til doms over dem, uansett hvor dårlige valgene enn måtte være. Se deg selv i speilet før du dømmer andre. Anonymkode: 30bff...81c 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2025 #100 Skrevet 5. oktober 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du vil altså ha samtlige kvinner her på jorda, og synes alle er like vakre? Anonymkode: 98309...3ce Nei, men jeg går ikke rundt å kaller andre stygge, og at de må endre sine preferanser. Men gjør som du vil, men det avslører mest om deg Anonymkode: 9f018...6a5 1 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå