Gå til innhold

hvordan komme inn på logg på datan ?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvordan kommer man inn på logg på datamaskinen der man ser hvilke filer man har vært på og hvordan får man slettet disse?

Takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kommer man inn på logg på datamaskinen der man ser hvilke filer man har vært på og hvordan får man slettet disse?

Takknemlig for svar

Dersom du tenker på internett-logg (historie over hvor man har surfet), gjøres dette i nettleseren din.

Hvis du har Internet Explorer gjør du dette ved å gå inn på menyen "Verktøy", "Alternativer for Internett". I vinduet som dukker opp finner du rammen "Logg" nederst - Klikk på knappen "Slett logg", så forsvinner historien.

Er du ut etter å bli kvitt tidligere innskrevne nettadresser eller brukernavn/passord/søkeord osv., må du gå til arkfanen "Innhold", klikke på knappen "Autofullfør", og velge enten "Tilbakestill skjemaer" eller "Fjern passord", alt etter hva du vil bli kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeppl, og uansett hvor mye dere tømmer buffere og temp kataloger etc, så ligger det fremdeles en fullt oppdatert liste på alle webadresser dere noensinne har vært inne på siden maskinen ble installert godt skjult på maskinen deres enten dere vil eller ei...

(skremt nå?) Nei, jeg kødder ikke.

Sjekk denne linken:

http://www.microsuck.com/content/ms-hidden-files.shtml

og bla litt nedover til avsnittet som heter "sseing is believing" og følg eksemplene der, så skjønner dere hva jeg mener.

Scary stuff...

Obs!

Dersom man prøver å fjerne disse filene, vær sikker på at du vet hva du driver med, så man ikke forårsaker en total systemkræsj. Sjekk med it-dyktige venner om de kan hjelpe om man ikke er så stødig selv.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Storebror ser oss, uansett hva vi gjør...

Tenke litt på det neste gang vi holder på å gå inn på sider "som ikke tåler dagens lys" i familien ? Tror jeg tar ei slegge og maltrakterer min maskin skikkelig om jeg noensinne skal kjøpe ny. Hehehe... Ingen skal få se hvor denne haren hoppet... ;)

Endret av Elmaand
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...