Gå til innhold

Jeg ligger med mannen din...

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå er det jo ganske mange kvinner her inne, ts, så jeg er litt bekymra for deg, det må jo være travelt å ligge med alle mennene som passer inn i beskrivelsen? I tillegg er jeg bekymra over at du åpenbart går for EN type menn, gang på gang på gang. Har du vurdert å ligge med noen som kjører på jobb, har det litt kjipt hjemme og som ikke hjelper så mye til med husarbeid og barn? Sånn bare for variasjonen sin del, liksom?

Anonymkode: 657a8...988

Oh man, er denne enda ikke oppbrukt?

Tada dii tada daaa :spilledåse:

Anonymkode: 7c6dd...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Artig å lese svarene. Vil ikke folk ta inn over seg at hun faktisk har rett? Man hører jo til stadighet om brudd som kommer som lyn fra klar himmel.

Anonymkode: 42a46...769

Når det er snakk om brudd som kommer "helt uventet" så er det så og si alltid dama som går, etter å ha snakket for døve ører i x antall år. "Bare å la det blåser over", tenker rotegubben og forstår ikke at kona mister mer og mer respekt, omsorg og kjærlighet for ham hver eneste gang han svikter henne til fordel for seg selv, til det kun er forakt igjen. 

Anonymkode: f35c7...691

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kos deg videre med å være tømmestasjon for en utro løgner :blomst:

(Og sannsynligheten for at kona er dypt takknemlig for å overlate jobben til deg, er stor :rulle:)

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er kona. Eller, ekskona nå. Det går bedre nå som sjokket har lagt seg. Jeg liker å bo alene og trives med ungene nå. Syns du han er like kjekk og spennende nå? 

Anonymkode: ada22...8ab

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, jeg har aldri skrevet det her inne før jeg, og ei heller kopiert det, så ikke oppbrukt riktig enda. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, jeg har aldri skrevet det her inne før jeg, og ei heller kopiert det, så ikke oppbrukt riktig enda. 

Jo, den samme vitsen har blitt dradd omlag fem eller seks ganger allerede, bare i ulike varianter. 

Skrevet

Skulle ønsket det var eksen min du snakket om. Jeg flytta ut for 2 år siden, likevel snakker han om meg som kona si. Forteller alle at jeg så gjerne ønsker ham tilbake, og til meg trygler ham meg om å komme tilbake. Til nye kjæresten sier han at han er opptatt/gift/i forhold, for å bruke traumebonding på henne og unngå at hun skal stille normale kjæreste-krav til ham. Bedre å få henne til å tro at hun har en konkurranse på gang med meg. Da innfinner hun seg på plassen som "elskerinne" som tror hun tar noe fra en annen kvinne. Og bare hun er tålmodig, så gir han etter og hun "vinner". 

Anonymkode: 7e938...ca2

• Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har ikke engang en mann🤣🤣

Anonymkode: 73dff...254

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er heldigvis singel så slipper å lure på om dette er tilfelle.

Anonymkode: ef039...06d

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan kan du ligge med «mannen min» når jeg ikke har en mann?

Anonymkode: 0562f...8cf

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nå er det jo ganske mange kvinner her inne, ts, så jeg er litt bekymra for deg, det må jo være travelt å ligge med alle mennene som passer inn i beskrivelsen? I tillegg er jeg bekymra over at du åpenbart går for EN type menn, gang på gang på gang. Har du vurdert å ligge med noen som kjører på jobb, har det litt kjipt hjemme og som ikke hjelper så mye til med husarbeid og barn? Sånn bare for variasjonen sin del, liksom?

…bare et lite utdrag. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo, den samme vitsen har blitt dradd omlag fem eller seks ganger allerede, bare i ulike varianter. 

Du burde ikke tatt et hint da? Det er jo ingen som bryr seg i om du ligger med en mann, gift eller ikke 😅 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Kos deg videre med å være tømmestasjon for en utro løgner :blomst:

(Og sannsynligheten for at kona er dypt takknemlig for å overlate jobben til deg, er stor :rulle:)

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du burde ikke tatt et hint da? Det er jo ingen som bryr seg i om du ligger med en mann, gift eller ikke 😅 

Og det samme med at dere tror jeg er den utro. 

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du har så lite respekt for deg selv at du deltar i dette. 

Anonymkode: 8ad92...920

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Merkelig ting å være stolt av.

Anonymkode: 3baa1...d24

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ah.. Lørdag natt på KG. De ensommes tid. Har du noen i livet ditt? 

Anonymkode: 03a9e...bbd

Nei....bare noen annens mann 

Anonymkode: 2cc99...48b

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Dun er ikke spesiell, du er bare et hull for en utro mann ingen burde villa ha.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Allikevel er det du som er alene på natten..

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei....bare noen annens mann 

Like mye å være stolt av som en mann som slikker en annen manns sæd fra en dame. Men noen liker vel være nr 2

Anonymkode: c8ae9...cfe

• Liker 3
Skrevet

"Flaks" at min mann  ikke sykler til jobben og er en slabedask når det kommer til husarbeid.

Anonymkode: 3c2a0...2ff

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er nesten 50, med stor omgangskrets og familie. Og har til gode å høre om noen slike brudd jeg leser om her inne... Så kanskje være mer til stede i det virkelige liv? 

Anonymkode: 03a9e...bbd

Da har du mange som ikke ønsker å dele noe med deg. Kanskje de ikke har noe tillit til deg. 

Jeg har opplevd mange som har opplevd utroskap. Jeg har selv jobbet med folk som søker kontakt med andre. Da hadde vi ett stort problem med gifte menn som ønsket å møte en søt "jente" med glimt i øye. Dette var kun ment for single. Da satt de i bilen å pratet. Folk må slutte å være så naive 

Anonymkode: 04273...bd2

• Liker 3
Skrevet
Vera skrev (16 minutter siden):

Allikevel er det du som er alene på natten..

Hvorfor er du redd for å være alene? 

Anonymkode: 04273...bd2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han du har vært sammen med i 15 år. Han absolutt ingen ville trodd at er utro. Han som sykler hjem fra jobb og tar sin del av både husarbeid og barn hver dag. Dere har det bra sammen, det er egentlig lite som mangler.

Likevel er han helt vill etter meg. Sender meg melding når du ikke er i nærheten. Igjennom hele jobbhverdagen. På kveldene når du er ute. Dagdrømmer om meg, drømmer om meg på natten, våkner av det, tenker på meg døgnet rundt. Ihvertfall i følge han selv.

Jeg skal ikke ta han ifra deg. Bare vit at jeg ligger med han, at han kysser meg hver gang han har muligheten og at du eller noen andre som kjenner han hadde aldri gjettet det.

Pga det kan jeg aldri stole på en mann ingen. 

Anonymkode: 27710...4b4

Ok, og hva får du ut av å skrive dette?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...