AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #61 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen bryr seg om at du har en 12 år gammel mobil. Hvem skal søksmålet komme fra? Julenissen? Tror du vi er i USA? Drit i miljøet, gjør hva du vil. Vi skal alle dø en dag uansett. Anonymkode: cee72...678 Jorden er bare til låns. Vi har et ansvar for kommende generasjoner. De har like stor rett til å leve her som vi har. Anonymkode: a97db...46e 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #62 Skrevet 10. september 2025 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jorden er bare til låns. Vi har et ansvar for kommende generasjoner. De har like stor rett til å leve her som vi har. Anonymkode: a97db...46e Jeg gir blanke i det kommende generasjonen som også ikke komme til å bry seg. Jeg er dø uansett da. Ikke mitt problem. Anonymkode: cee72...678
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #63 Skrevet 10. september 2025 Å returnere ting til temu er totalt krise for de små fabrikkene som selger gjennom temu. Viss du først skal utnytte en slik platform som skaper opptil 18 timers arbeidsdag for mennesker som sitter igjen med lommerusk ha i det minste nok samvittighet til å ikke sende slike kjøp tilbake. Du ruinere fattige privatpersoner med returer. Temu tjener seg søkk rike uansett men de små fabrikkeierne og arbeiderne lider for din retur. Anonymkode: e9d19...671 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #64 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 3 sept. Men altså, det har jo bare gått 1 uke, men det er derfor jeg spør - hva er ca VANLIG tid dere andre som har returnert noe på Temu er? Det er det ingen som har svart meg på hittil. Anonymkode: ab6e6...f8e Vi er vel ca ingen som har returnert noe, om det er noe feil gir vi beskjed, dokumenterer HVA i form av f.eks. knust/ødelagt ting, leser beskrivelsen av hva man har kjøpt på nytt og innser at mål står oppgitt og at det forklarer hvorfor det var alt for billig og man har lurt seg selv til å kjøpe teppe til dukkehuset og ikke stua. Når feilen er dokumentert, får man beskjed om å beholde tingen og får pengene igjen. Vet ikke hva du har bestilt og hvorfor det går i retur, men fra Temu kjøper man ikke 14 kjoler fordi man vil prøve dem hjemme og sender 13 i retur i beste fall, 14 i verste. Anonymkode: 03084...ed0 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #65 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vi er vel ca ingen som har returnert noe, om det er noe feil gir vi beskjed, dokumenterer HVA i form av f.eks. knust/ødelagt ting, leser beskrivelsen av hva man har kjøpt på nytt og innser at mål står oppgitt og at det forklarer hvorfor det var alt for billig og man har lurt seg selv til å kjøpe teppe til dukkehuset og ikke stua. Når feilen er dokumentert, får man beskjed om å beholde tingen og får pengene igjen. Vet ikke hva du har bestilt og hvorfor det går i retur, men fra Temu kjøper man ikke 14 kjoler fordi man vil prøve dem hjemme og sender 13 i retur i beste fall, 14 i verste. Anonymkode: 03084...ed0 Det går i retur fordi skoene var for store og et par klesplagg for små ift størrelsen. Jeg bestilte min størrelse, men det passet rett og slett ikke. Men altså det var 4 ting ut av 12 ting, resten er jeg veldig fornøyd med og passer ift størrelse. Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #66 Skrevet 10. september 2025 Bestill og returner så mye dere vil. Ser det er mange MDG velgere her.. Komisk. Drit i miljøet. Livet er fort kort til å bry seg om klima tull. Anonymkode: cee72...678
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #67 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fint å se så mange hyklere her på tråden, Temu trigger visst voldsomt. Sånn i motsetning til alt annet som kjøpes fra Kina, som omtrent er 80% av hva verden trenger - men TEMU vettu, nei de er den største synderen av dem alle Anonymkode: ab6e6...f8e AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, jeg takler bare ikke indignerte hyklere som bruker Temu som noe de kan dytte foran seg, det ER så barnslig. Anonymkode: ab6e6...f8e Noe sier meg at du handler en del på Temu o.l. og ikke er så glad i kritikk At du innbiller deg at alle som kritiserer Temu-shopping er hyklere som kjøper ræl på Nille og andre lignende butikker, er jo bare en fordom du har diktet opp for å ha noen å tre whataboutismen din nedover ørene på. Men for all del, hvis det får deg til å føle deg bedre, så bra for deg. Anonymkode: 01851...b42 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #68 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Til deres om handler fra Temu - hvor lang returtid til Kina fra pakken har forlatt Norge, må man ca påregne? 1 uke? 2 uker? Mer? Tenker på at det er jo retur og betalingen er via Klarna - så blir litt stresset av at tiden går og betalingsdato snart nærmer seg uten Temu har registrert returen enda. Anonymkode: ab6e6...f8e Du kan rapportere at det er retur i Klarna, da pauses den betalingen til returen er behandlet. Anonymkode: bf07e...615
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #69 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Noe sier meg at du handler en del på Temu o.l. og ikke er så glad i kritikk At du innbiller deg at alle som kritiserer Temu-shopping er hyklere som kjøper ræl på Nille og andre lignende butikker, er jo bare en fordom du har diktet opp for å ha noen å tre whataboutismen din nedover ørene på. Men for all del, hvis det får deg til å føle deg bedre, så bra for deg. Anonymkode: 01851...b42 Nei, dette er min første handel på Temu, derav gratis retur. Waow, handler på Nille, snakk om hersketeknikk! Dette er du dreven på skjønner jeg, når du prøver å passere ditt eget pisspreik som noe jeg faktisk har sagt. Finn gjerne igjen setningen JEG har skrevet om Nille - jeg venter Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #70 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det går i retur fordi skoene var for store og et par klesplagg for små ift størrelsen. Jeg bestilte min størrelse, men det passet rett og slett ikke. Men altså det var 4 ting ut av 12 ting, resten er jeg veldig fornøyd med og passer ift størrelse. Anonymkode: ab6e6...f8e Og derfor må man studere beskrivelsene, lese tilbakemeldinger, bruke måletabellene og finne frem et målebånd. Men skjønner det er vanskelig når klokken tikker og «KJØP NÅ OG IKKE GÅ GLIPP AV RABATTEN» Anonymkode: 03084...ed0 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #71 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og derfor må man studere beskrivelsene, lese tilbakemeldinger, bruke måletabellene og finne frem et målebånd. Men skjønner det er vanskelig når klokken tikker og «KJØP NÅ OG IKKE GÅ GLIPP AV RABATTEN» Anonymkode: 03084...ed0 Eh, hvor dum er du egentlig? Jeg vet hva størrelser jeg bruker både i sko og klær, jeg vet størrelsene på Temu. Derfor passet såklart det aller meste jeg hadde bestilt. Driter i rabatten, har ikke fått noe av det heller. Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #72 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Eh, hvor dum er du egentlig? Jeg vet hva størrelser jeg bruker både i sko og klær, jeg vet størrelsene på Temu. Derfor passet såklart det aller meste jeg hadde bestilt. Driter i rabatten, har ikke fått noe av det heller. Anonymkode: ab6e6...f8e Hvor dum er du da? Klær produsert i Kina til kinesere er ofte VELDIG små i størrelsen. Slik at man gjerne må opp både 2 og 3 størrelser. Anonymkode: 03084...ed0 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #73 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg gir blanke i det kommende generasjonen som også ikke komme til å bry seg. Jeg er dø uansett da. Ikke mitt problem. Anonymkode: cee72...678 Ok, da kan du ikke protestere på å bli kalt egoist heller. Det blir vel ikke så mye mer egoistisk enn dette. Anonymkode: 8a4f1...225 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #74 Skrevet 10. september 2025 22 minutter siden, AnonymBruker said: Ok, da kan du ikke protestere på å bli kalt egoist heller. Det blir vel ikke så mye mer egoistisk enn dette. Anonymkode: 8a4f1...225 Det er en annen person du snakker med. Jeg derimot gir blanke i hva en anonym bruker kaller meg. Skal kjøpe ting nå bare for og sende i retur for gøy. Anonymkode: cee72...678
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå