AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #21 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg spør ikke om retur av pengene, men SELVE RETUREN. Har det tatt 1 uke eller 2 uker før det er registrert LEVERT hos TEMU? Anonymkode: ab6e6...f8e Aldri tenkt over. Får pengene, også tenker jeg ikke mer over det. Beklager at jeg misforsto spørsmålet Anonymkode: e4797...676 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #22 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Man returnerer ikke ting til Temu. Ingen dårlig samvittighet for å drive å sende ting frem og tilbake over halve kloden?? Anonymkode: 25c28...bc2 Du tror ikke flyene går uansett? Anonymkode: a8a29...a2c
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #23 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nå ser jeg at det står retur Oslo, da er det jo enda merkeligere at det tar så tid ? (trodde ting ble returnert til Kina, første gang jeg bruker Temu så har jo ikke peiling) Anonymkode: ab6e6...f8e Tingene du returnerer kastes. Anonymkode: 11e84...81e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #24 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du tror ikke flyene går uansett? Anonymkode: a8a29...a2c De gjør ikke det! temu har tatt over flyene til blomsterbutikker, så de sliter med å få importert blomster! Anonymkode: 11e84...81e 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #25 Skrevet 10. september 2025 https://e24.no/naeringsliv/i/5EWXqO/temu-har-tatt-alle-flyene-vaare Anonymkode: 11e84...81e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #26 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du tror ikke flyene går uansett? Anonymkode: a8a29...a2c Nei, det gjør de ikke. De går basert på behov/etterspørsel. Det er ikke sånn at når vi i Norge kjøper hos Temu så slenges det en pakke med ett fly, to pakker med et annet, som uansett flyr hitover. Det er langt, langt større volum. Anonymkode: 57990...baf 3 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #27 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Som regel returnerer man ting tilbake til Norge. Selv om det opprinnelig kom fra Kina. Med Temu (og andre Kina-butikker) blir det en MYE større belastning på miljø og klima. Men det betyr vel ikke så mye, så lenge du sparer noen kroner på noe billig ræl som du egentlig ikke trenger. Anonymkode: 25c28...bc2 Så varer produsert i Kina, kjøpt i norsk butikk har ikke blitt blitt transportert fra Kina? Nå returneres riktignok ikke de tilbake til Kina. Men det verste jeg vet er de som hyler høyt om at temu er elendig for miljøet og boikott temu for plantenes skyld. Men føler de har gjort et kjempekupp hos Blomz og Nille fordi det var så god pris. Hva annet er Blomz, Max 50...etc... enn dropshipping og masseinnkjøp fra Kina? Anonymkode: 7f966...2a8 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #28 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De gjør ikke det! temu har tatt over flyene til blomsterbutikker, så de sliter med å få importert blomster! Anonymkode: 11e84...81e Oi, mye det samme da. Blomster trenger man heller ikke. Anonymkode: a8a29...a2c
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #29 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oi, mye det samme da. Blomster trenger man heller ikke. Anonymkode: a8a29...a2c Du ser ikke forskjellen på å kjøpe friske blomster og plastræl fra Temu..? Blomster slipper ikke ut mikroplast og de produserer pollen for insekter. Nei man TRENGER ikke blomster, men å sammenligne det med hodeløs nettshopping av kinesisk plastræl får deg til å fremstå som direkte dum. Anonymkode: 36dc3...10f 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #30 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Du tror ikke flyene går uansett? Anonymkode: a8a29...a2c Blir overrasket over at det går an å være så naiv og korttenkt... Anonymkode: 25c28...bc2 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #31 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tingene du returnerer kastes. Anonymkode: 11e84...81e javel. Det er ikke svar på hva jeg spør om. Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #32 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så varer produsert i Kina, kjøpt i norsk butikk har ikke blitt blitt transportert fra Kina? Nå returneres riktignok ikke de tilbake til Kina. Men det verste jeg vet er de som hyler høyt om at temu er elendig for miljøet og boikott temu for plantenes skyld. Men føler de har gjort et kjempekupp hos Blomz og Nille fordi det var så god pris. Hva annet er Blomz, Max 50...etc... enn dropshipping og masseinnkjøp fra Kina? Anonymkode: 7f966...2a8 Det var akkurat det jeg skrev, at ting kommer ofte fra Kina. Men å tenke at man så skal sende det helt tilbake til Kina igjen om man ikke er helt fornøyd, det er bare trist. Trist for kloden, og til slutt for oss alle sammen. Anonymkode: 25c28...bc2 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #33 Skrevet 10. september 2025 Fint å se så mange hyklere her på tråden, Temu trigger visst voldsomt. Sånn i motsetning til alt annet som kjøpes fra Kina, som omtrent er 80% av hva verden trenger - men TEMU vettu, nei de er den største synderen av dem alle Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #34 Skrevet 10. september 2025 Nå har det seg slik at sikkert 99% av de som handler på Temu ikke returnerer varene, selv om de blir misfornøyd. Så det er en av grunnene til at du ikke får noe svar. Anonymkode: 57df5...0fe
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #35 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå har det seg slik at sikkert 99% av de som handler på Temu ikke returnerer varene, selv om de blir misfornøyd. Så det er en av grunnene til at du ikke får noe svar. Anonymkode: 57df5...0fe Det kan godt være det, og det er mulig jeg ikke hadde gjort det jeg heller hvis prisen å returnere oversteg innholdet, men denne første gangen var det jo gratis så hvorfor ikke. Bedre det enn å tape 500 kr da på klær/sko jeg ikke kan bruke pga størrelse for liten. Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #36 Skrevet 10. september 2025 Det er en skam at nordmenn kjøper så mye ræl fra Temu. Produkter med giftstoffer laget av arbeidere med svært dårlige arbeidsforhold. Forurensingen. Den vanvittige naiviteten. «Du tror ikke at det går et fly uansett.» Norge er på Temu-toppen i Norden! Vi har omtrent dobbelt så stor Temu handel som svenskene. Det er et stort problem, i følge klima og miljøministeren. Nordmenn har ikke skammevett. Anonymkode: a97db...46e 3 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #37 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en skam at nordmenn kjøper så mye ræl fra Temu. Produkter med giftstoffer laget av arbeidere med svært dårlige arbeidsforhold. Forurensingen. Den vanvittige naiviteten. «Du tror ikke at det går et fly uansett.» Norge er på Temu-toppen i Norden! Vi har omtrent dobbelt så stor Temu handel som svenskene. Det er et stort problem, i følge klima og miljøministeren. Nordmenn har ikke skammevett. Anonymkode: a97db...46e Nei, det er vel nordmenn som burde lede ann her også, redde verden fra Temu 🙄 Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #38 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fint å se så mange hyklere her på tråden, Temu trigger visst voldsomt. Sånn i motsetning til alt annet som kjøpes fra Kina, som omtrent er 80% av hva verden trenger - men TEMU vettu, nei de er den største synderen av dem alle Anonymkode: ab6e6...f8e Nei, Temu, Shein osv. Alle disse kjedene er like ille! Men her snakket ts om Temu. Anonymkode: a97db...46e 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #39 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fint å se så mange hyklere her på tråden, Temu trigger visst voldsomt. Sånn i motsetning til alt annet som kjøpes fra Kina, som omtrent er 80% av hva verden trenger - men TEMU vettu, nei de er den største synderen av dem alle Anonymkode: ab6e6...f8e Litt hårsår. eller..? 😅 Kritikken i denne tråden går uansett ikke kun på Temu, men for alle nettbutikker som sender ting fra andre siden av kloden. Anonymkode: 25c28...bc2 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #40 Skrevet 10. september 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt hårsår. eller..? 😅 Kritikken i denne tråden går uansett ikke kun på Temu, men for alle nettbutikker som sender ting fra andre siden av kloden. Anonymkode: 25c28...bc2 Nei, jeg takler bare ikke indignerte hyklere som bruker Temu som noe de kan dytte foran seg, det ER så barnslig. Anonymkode: ab6e6...f8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå