AnonymBruker Skrevet 10. september #1 Skrevet 10. september Til deres om handler fra Temu - hvor lang returtid til Kina fra pakken har forlatt Norge, må man ca påregne? 1 uke? 2 uker? Mer? Tenker på at det er jo retur og betalingen er via Klarna - så blir litt stresset av at tiden går og betalingsdato snart nærmer seg uten Temu har registrert returen enda. Anonymkode: ab6e6...f8e
Snublefot62 Skrevet 10. september #2 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Til deres om handler fra Temu - hvor lang returtid til Kina fra pakken har forlatt Norge, må man ca påregne? 1 uke? 2 uker? Mer? Tenker på at det er jo retur og betalingen er via Klarna - så blir litt stresset av at tiden går og betalingsdato snart nærmer seg uten Temu har registrert returen enda. Anonymkode: ab6e6...f8e Har du sporing på pakken? Var det en dyr vare? Betalte du for retur selv?
AnonymBruker Skrevet 10. september #3 Skrevet 10. september Snublefot62 skrev (13 minutter siden): Har du sporing på pakken? Var det en dyr vare? Betalte du for retur selv? Ja, HeltHjem var de som håndterte pakken i Norge. Men så står det at HeltHjem ikke sporer ETTER pakken har forlatt Norge. Så det er helt i det blå hvor pakken er nå. Det var mitt første kjøp på Temu, så den første returen er jo gratis. Det var del av en større bestilling på ca 1000 kr, og returen er på ca 500 kr. Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Skrevet 10. september Man returnerer ikke ting til Temu. Ingen dårlig samvittighet for å drive å sende ting frem og tilbake over halve kloden?? Anonymkode: 25c28...bc2 18 6
AnonymBruker Skrevet 10. september #5 Skrevet 10. september Returen går vel til adresse i Oslo? gjort det de gangene jeg har sendt i retur ting. Pengene kom inn med engang det ble registrert. stod det Kina på din returlapp du skrev ut? Anonymkode: e4797...676
AnonymBruker Skrevet 10. september #6 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Man returnerer ikke ting til Temu. Ingen dårlig samvittighet for å drive å sende ting frem og tilbake over halve kloden?? Anonymkode: 25c28...bc2 nei, visst søren ikke. Man sender alt mulig annet av varer over havet den ene eller andre veien, og så bare for det er Temu så skal man få dårlig samvittighet? Orker ikke sånn hykleri fra folk som deg. Anonymkode: ab6e6...f8e 2
AnonymBruker Skrevet 10. september #7 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): nei, visst søren ikke. Man sender alt mulig annet av varer over havet den ene eller andre veien, og så bare for det er Temu så skal man få dårlig samvittighet? Orker ikke sånn hykleri fra folk som deg. Anonymkode: ab6e6...f8e Som regel returnerer man ting tilbake til Norge. Selv om det opprinnelig kom fra Kina. Med Temu (og andre Kina-butikker) blir det en MYE større belastning på miljø og klima. Men det betyr vel ikke så mye, så lenge du sparer noen kroner på noe billig ræl som du egentlig ikke trenger. Anonymkode: 25c28...bc2 8 8
AnonymBruker Skrevet 10. september #8 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Returen går vel til adresse i Oslo? gjort det de gangene jeg har sendt i retur ting. Pengene kom inn med engang det ble registrert. stod det Kina på din returlapp du skrev ut? Anonymkode: e4797...676 Dette er beskjeden på HeltHjem: Sitat Pakken har nådd siste stasjon hos oss, og vil sendes til nettbutikken på neste bil. Pakken vil ikke få noen ny oppdatering i vår sporing. Pakken er under transport. 04.09.2025, 22:15, VestbySorter Mens på Temu står dette. Er derfor jeg spør om hvor lang tid det vanligvis tar med returer til Temu? Sitat Pakken har ankommet sluttterminal 4. september 2025, 22:15 Ingen sporingsoppdateringer på over 3 dager. Dette kan skyldes en forsinkelse eller feil hos fraktselskapet. Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september #9 Skrevet 10. september Nå ser jeg at det står retur Oslo, da er det jo enda merkeligere at det tar så tid ? (trodde ting ble returnert til Kina, første gang jeg bruker Temu så har jo ikke peiling) Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september #10 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er beskjeden på HeltHjem: Mens på Temu står dette. Er derfor jeg spør om hvor lang tid det vanligvis tar med returer til Temu? Anonymkode: ab6e6...f8e Er du på Facebook bli med i Temu Norge - der er der mange som vet mye om dette 🙂 Anonymkode: e4797...676
AnonymBruker Skrevet 10. september #11 Skrevet 10. september Hvem kontakter jeg da? HeltHjem kan det jo ikke være. Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september #12 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du på Facebook bli med i Temu Norge - der er der mange som vet mye om dette 🙂 Anonymkode: e4797...676 Jeg spurte der, men posten ble slettet, aner ikke hvorfor. Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september #13 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå ser jeg at det står retur Oslo, da er det jo enda merkeligere at det tar så tid ? (trodde ting ble returnert til Kina, første gang jeg bruker Temu så har jo ikke peiling) Anonymkode: ab6e6...f8e lenge siden du sendte ? Anonymkode: e4797...676
AnonymBruker Skrevet 10. september #14 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spurte der, men posten ble slettet, aner ikke hvorfor. Anonymkode: ab6e6...f8e Merkelig. De pleier være behjelpelige Anonymkode: e4797...676
AnonymBruker Skrevet 10. september #15 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anonymkode: e4797...676 3 sept. Men altså, det har jo bare gått 1 uke, men det er derfor jeg spør - hva er ca VANLIG tid dere andre som har returnert noe på Temu er? Det er det ingen som har svart meg på hittil. Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september #16 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Merkelig. De pleier være behjelpelige Anonymkode: e4797...676 Ja, men så er det mange rare regler for ulike grupper hvor man ikke har lov å spørre eller poste ditt og datten. Kanskje returer er noe de ikke vil ha poster om? Anonymkode: ab6e6...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. september #17 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 3 sept. Men altså, det har jo bare gått 1 uke, men det er derfor jeg spør - hva er ca VANLIG tid dere andre som har returnert noe på Temu er? Det er det ingen som har svart meg på hittil. Anonymkode: ab6e6...f8e Jeg har fått 30 min etter at innleveringsstedet har skannet returen min liksom. Går fort Anonymkode: e4797...676
AnonymBruker Skrevet 10. september #18 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har fått 30 min etter at innleveringsstedet har skannet returen min liksom. Går fort Anonymkode: e4797...676 Jeg spør ikke om retur av pengene, men SELVE RETUREN. Har det tatt 1 uke eller 2 uker før det er registrert LEVERT hos TEMU? Anonymkode: ab6e6...f8e
Snublefot62 Skrevet 10. september #19 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg spør ikke om retur av pengene, men SELVE RETUREN. Har det tatt 1 uke eller 2 uker før det er registrert LEVERT hos TEMU? Anonymkode: ab6e6...f8e Jeg tror utfordringen her er at veldig få returnerer noe til Temu. Derfor har få erfaring med det, og kan derfor ikke svare. Har du prøvd å spørre Temu? 3 3
Vibelator Skrevet 10. september #20 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Man returnerer ikke ting til Temu. Ingen dårlig samvittighet for å drive å sende ting frem og tilbake over halve kloden?? Anonymkode: 25c28...bc2 Og shoppe drit med gift fra temu gjør at flere norske butikker går konkurs,som igjen øker arbeidsledigheten og gjør folket i Norge fattigere.ond spiral som rammer alle til slutt 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå