Gå til innhold

Min dagbok del 2...


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Jaja...I følge Lea har vi sittet 4(!!!) timer og chatta...... :lol:

Ikke egentlig så kult å sitte alene foran PC-skjermen og drikke seg full, men det går an sånn innimellom... Kanskje jeg får sove godt i natt? :oops:

Skriveleif har ikek vært noe snill idag, han har plaga meg siden den andre eller tredje ølen - jeg husker ikke lenger. Dårlig gjort, vaffal!

Nå bedyret nbåde Lea og Usikker så høyt at de skulle legge seg og sove.. Waco hadde allerede sovna - med pølsa si i hånda. :hoho: sov godt, da, små lam...... :ler:

Hva skal jeg gjøre da? Forføre sambo for n'te gang i dag, tenker jeg... Spørs om han vil ha meg med fylleånde... :lol:

Natta godtfolk...... :roll:

Jeg skal bestille taxi og reise på besølk til Lea jeg nå. Dere får kose dere med deres respektive, da. Jeg skal kose meg jeg og..... i taxoien.....

:lol:

Nattinatt

Lillian - jeg er ikke så tror som du full jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var 4 og EN HALV time Lillian.

Og vi klarte neppe å få ut et fornuftig ord på de timene...

Ganske skummelt ikke sant?

Hadde Waco pølsa i hånda da? Det er jo så mange andre morsomme steder å oppbevare den.

Forresten glemte jeg å si at ringklokka vi ikke virker.. batteriet sitter nemlig i røykvarsleren.. som ligger i kjøkkenskapet... fordi batteriet ikke virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Waco pølsa i hånda da? Det er jo så mange andre morsomme steder å oppbevare den.

Forresten glemte jeg å si at ringklokka vi ikke virker.. batteriet sitter nemlig i røykvarsleren.. som ligger i kjøkkenskapet... fordi batteriet ikke virker.

Okei, da, kanskje han hadde den i øret, da.... :lol:

For tenk at jeg merka at klokka ikke virka...... :x Sto og frøys nesten ihjel, jeg, helt til det kom en reddende politimann og fulgte meg heeeelt hjem.... :lol:

Neida, jeg har sovet sååå godt i min egen seng i natt jeg, så.... :D

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Lillian..

Suser innom dagboken din for å si natta og se om du har det bra.... :D

Ser dere hadde det koselig på Lørdag ja... :ler:

Det er bra, for det hadde jeg også.

Vel vel, håper du har hatt en videre fin helg og en flott Mandag da..

Stooor klem fra meg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det torsdag, faktisk.... Selv om uka egentlig har gått fort så synes jeg dagene på jobben har vært uuuutrooooliiiig treige.... :lol: Kan ikke fitte og begrape at det går an, jeg, asså... En dag igjen da, så er det helg! Men jeg jobber lenge i morra :-? Ja,ja, jeg overlever vel, tenker jeg.

I det siste, når jeg har spurt meg selv "hvordan har jeg det egentlig nå??" så er det masse forvirra tanker som kommer i hodet mitt... Det er så mye rart oppi der nå at jeg aner ikke hvor jeg skal begynne... :roll: Sånn i utgangspunktet føler jeg at jeg ikke har det så aller verst... Men likevel er det ting som gjør at jeg egentlig er veldig trist.... :roll: Veldig vanskelig å forklare... Jeg synes innerst inne at det er et ORK å stå opp om morran og gå på jobb... Likevel har jeg mest humor og godt humør på jobben for tiden, og alt er liksom kjempebra der. Jeg tenker veldig mye på at den 5.juni var terminen for våre to små gull... Det tynger meg veldig. Likevel er jeg strålende blid og mener at jeg har kommet meg ganske langt videre sånn at det ikke er så tungt med den termindatoen lenger. Jeg er stuptrøtt døgnet rundt og sover veldig dårlig om nettene, og segner nesten om når jeg kommer hjem fra jobb... Likevel er jeg full av energi (spes. på jobb) og sprudler og herjer. Jeg sier jeg har det bra, likevel overspiser jeg mer enn noengang...... :o Jeg har mer angst enn jeg noensinne har hatt, spesielt når jeg legger meg om kvelden, og i pausene mine på jobben.. Jeg er "overbevist" om at noen kommer og tar meg, hele tiden, uansett hvor og når...HVA ER DET SOM SKJER MED MEG?? Jeg blir rett og slett SKREMT over meg selv! Jeg er inne i en fase jeg ikke har vørt i før, jeg tror iallfall ikke det.. Kan ikke huske at det har vært sååå kaotisk tidligere, at jeg har lurt meg selv såå utrolig mye på den ene eller andre måten...

På selvhjelpsgruppen i går pratet jeg mye om å gå i terapi. Jeg har vel aldri ledd så mye i selvhjelpsgruppen før som jeg gjorde i går, men da jeg kom hjem fikk jeg et så kraftig angstanfall at jeg var overbevist om at det hadde bikka over for meg... :roll: Jeg hadde planlagt å prate om noe helt annet, men da det ble min tur bare fosset alt ut av meg og jeg klarte ikke stoppe...

Jeg lever ikke lenger, jeg bare eksisterer. Skjønner det ikke. Først i går(!!!) oppdaga jeg at det har blitt grønt i Oslo... Det har vel vært det en stund allerede?? :o

Tok en uke (ifølge sambo) før jeg kommenterte og oppdaget begeistret at hekken hos oss hadde begynt å bli grønn.... Skjønner ikke hva det er som skjer... Og jeg blir reddere og reddere for hver dag som går... Og jeg får mer og mer angst for hver dag som går... :roll:

Jeg blir så forvirra over meg selv, - det er umulig å forklare. Jeg blir redd.. Likevel stråler jeg overfor andre og sier ting som jeg ALDRI hadde turt å si ifra om før... Jeg er kvass i toneleiet, og sjokkerer alle rundt meg... :roll:

Jeg vil ikke ha det sånn mer!!

Hva er det som skjer med meg?? Nå er det dønn seriøst når jeg sier jeg tror jeg holder på å bli alvorlig PSYK!!! :o Jeg kjenner ikke meg selv lenger, jeg kjenner ikke igjen meg selv, og det gjør ikke mine arbeidskolleger heller!!

Forresten går jeg og gruer meg noe så sinnsykt til den 6.juni - da skal sambo ut med jobben og jeg må være alene hele kvelden og til langt på natt. Vanligvis greit å være det for en kveld i ny og ne, og det er jo så sjelden sambo er ute på noe. Men nå får jeg angst bare jeg tenker på det, og jeg har flere angstanfall om dagen når jeg peiler tankene inn på hva jeg skal gjøre den kvelden. Jeg kunne gått ut med mine venner, men jeg har ikke råd, for feriepengene har ikke kommet inn enda da... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og jeg blir så fortvilet! Jeg er livredd for å vise det til sambo, for jeg vil ikke han kal ombestemme seg pga meg. Derfor later jeg som jeg gleder meg til en hjemme alene kveld, mens jeg egentlig prøver å finne på alt mulig annet å gjøre for å slippe å være alene den kvelden....... :-?

I ett sekund ler jeg og smiler og greier, i neste sekund gråter jeg verre enn verst...

Har blitt så mye mer følelsesladet også.. På jobben for eksempel.. Det skal INGENTING til at ungene gjør eller sier noe som gjør at jeg blir så rørt at jeg begynner å grine!! Jeg blir lett rørt, men det har aldri vært sånn. Stemmen min brister flere ganger om dagen, og jeg strever med å holde tårene borte når jeg bare skal fortelle andre om noe hyggelig!!

Er det rart jeg er REDD meg selv?? Dessuten hadde jeg ikke tenkt å skrive noe om verken det at jeg blir så rørt eller det at sambo skal bort, men plutselig "skrev ordene seg selv." :roll:

:cry: Jeg blir så fortvila....... Men likevel er jeg glad...... Er det rart jeg blir forvirra??

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Lillian!

Skjønner godt at du blir frustrert, forvirret og fortvilet over måten du har det på nå. Vil gi deg en laaaang og god trøsteklem.

Men jeg tror egentlig at det som skjer med deg er noe bra. Har jo fulgt deg en stund her på KG, og på meg virker det som om du holer på å bli bedre kjent med deg selv, og dermed kommer alt det som tidligere har ligget dypt begravet opp til overflaten. Det er ikke behagelig, men jeg tror det er nødvendig for at du på sikt skal få det bedre med deg selv.

Jeg synes du er flink som kommer deg på selvhjelpsgruppen, og det virker som om den gjør mye bra for deg, selv om det er tungt. Du har jo snakka om å få hennvisning fra legen din til terapi en stund nå, virker som om tanken holder på å modnes hos deg, og plutselig en dag har du samla nok mot til faktisk å gjøre det! Du tar alle de riktige stegene og i den riktige retningen, så for deg er det ikke bare lys i tunellen, men du beveger deg også raskt mot det! Er sikker på at du om et år kan se tilbake og takke deg selv for at du har det mye bedre enn noen gang før. Men ta mot til deg (over en flaske rødvin..?) og snakk med samboeren din. Han er din viktigeste støttespiller i den kapen du må kjempe, og han er den personen (bortsett fra deg selv) som har aller mest å vinne på at du får det bedre.

Mange gode klemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for kjempekoselig hilsen og god trøsteklem, Ragnhild! Det er nok kanskje sant som du sier; det er noe som skjer med meg og jeg går kanskje i riktig retning. Men det er bare så vondt når det skjer!! :cry: Men jeg vet at mange andre før meg har sagt at det er forferdelig når slike ting begynner å skje med deg, men at det må man bare igjennom for å bli bedre.

I dag har jeg det ganske bra! :D

Har greid å la være å tenke på den kvelden sambo skal ut, og jeg har ikke hatt angstanfall siden jeg skrev sist i dagboken min. :D

Jeg har sovet ca 10timer i natt, og sovnet tvert jeg la meg - kjempedeilig å ha den følelsen av å være uthvilt når jeg sto opp, selv om jeg ikke sto opp før klokka var 1400 i dag... :lol:

Fikk masse flotte komplimenter av en god venn i går kveld, og i dag, og det har varmet utrolig mye. Samtidig har jeg trøstet og støttet noen som hadde det trist, og det ga meg også veldig mye. Fikk plutselig, helt spontan, beskjeden: "Du er god, vet du det?" Det varmet utrolig mye!! :D Så deilig å ha slike venner som kan komme med sånne gode utsagn, sånn nesten helt uten videre! *sukk*

Hadde laget meg en TO DO-liste for i går etter jobben, jeg gjorde to eller tre ting av det som sto på den listen... Og den er laaang... :lol: Hadde da denne vennen min som hadde det vondt, og da så jeg det som mye viktigere og oppmuntre og trøste/støtte enn å gjøre de tingene jeg skulle gjøre her hjemme. Skal ta fatt på den igjen snart... :lol: Ville bare skrive en liten oppdatering her igjen først, liksom!

Har ikke snakket med sambo om den kvelden han skal ut med jobben. Jeg vil ikke... Jeg kjenner sambo så godt at han vil få så vondt av meg at han avslyser hele greia og blir hjemme. Det vil jeg iallfall ikke at han skal. Tenker jeg skal klare meg gjennom den kvelden likevel. Bare jeg finner masse ting jeg kan sysle med og sånt. Kanskje kan jeg invitere ei venninne eller flere venner hit og sånn den helgen, sånn at jeg får noe å finne på! Skal nok gå bra, tenker jeg...

Her er iallfall min TO DO-liste for i dag:

* Sette på en klesvask

* Støvsuge

* Rydde

* Handle inn til helgen (må skrive handeliste først)

* Sende PM til fruenge (tekt jeg skulle gjøre det lenge, men jeg har ikke kommet så langt enda...)

* Tørke støv

* Vaske vasken på badet

* Vaske opp kjelene som ikke går i oppvaskmaskina

* Skrive brev

* Klargjøre noen postsendinger jeg har

* Lage meg nye navneetiketter

Ikke så mye som tar tid her egentlig, men... Ikke så mye som er sååå kjedelig å gjøre heller, men det er liksom bare et ORK å gå igang med noe som helst for tiden... :lol: Ja,ja.. Jeg får vel komme meg igang, sånn at jeg får slappa av litt i kveld likevel...

God helg!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:engel: Hva har jeg gjort på min TO DO-liste i dag, da, mon tro??

Her er iallfall min TO DO-liste for i dag:

* Sette på en klesvask

* Støvsuge

* Rydde

* Handle inn til helgen (må skrive handeliste først)

* Sende PM til fruenge (tekt jeg skulle gjøre det lenge, men jeg har ikke kommet så langt enda...)

* Tørke støv

* Vaske vasken på badet

* Vaske opp kjelene som ikke går i oppvaskmaskina

* Skrive brev

* Klargjøre noen postsendinger jeg har

* Lage meg nye navneetiketter

Jeg har... satt på en klesvask.... (oops, må henge opp den før jeg legger meg etterpå...), rydda, handla inn til helgen, sendt PM til fruenge, vaska opp kjelene, lagd meg navneetiketter...... :roll:

Har ikke gjort stort av husarbeidet som skulle gjøres da... :lol: "Det kommer en dag - i morgen, du kan tro og håpe at i morgen....blir det soool" :wink:

Jeg har sittet foran PC'en store deler av dagen i dag, på MSN og KG... :oops: Avhengig? Jeg? Laaangt ifra...hehe... Ja,ja... Jeg skal snart legge meg nå, så kan jeg heller gjøre en del i morra.. Har rett og slet ikke orka å gjøre så mye husarbeid i dag.. Men det går bra. Det ser ikke sååå ille ut her, asså! :blunke:

Egentlig, når jeg tenker meg om, så er jeg stuptrøtt..... :Gjesp: Kanskje jeg skal få med meg sambo så vi kan legge oss.. Så kan vi heller stå opp litt tidligere i morra og få gjort en del da...

Natta! :kyss:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny dag........ :roll:

La meg jammen ikke før klokka var rundt 04.00 i natt heller, jeg.... :lol: Sto opp igjen litt tidligere i dag, da, men sambo sov til klokka var over 13.00!! *sukk* Og han mener han skal komme seg opp igjen på jobb i morra?!?! Ja,ja, det går vel på et vis, om han så er alldeles stuptrøtt når klokka ringer... :Gjesp: Er trøtt nå, jeg.... hehe..... Ja, ja, jeg kan jo ikke legge meg enda akkurat, da.

Sambo er iveien for å kjøpe pizza nå...mmmm :P Vi ville ikke spise brødskiver i dag, det er så stusselig. Så da reiste sambo på City Pizza nå. Har ikke kjøpt noe der før, håper det smaker godt. Det hørtes iallfall godt ut! :Nikke:

Jeg har fått skrevet litt mer brev i dag, da.. Også har jeg klargjort de sendingene som skal med posten i morra. Så har jeg ikke gjort mer... :ler: Bare utsetter og utsetter..... :oops: Ja,ja.. Jeg får gjøre det etter vi har spist pizza...

Har prøvd og prøvd å lage ramme rundt bilder, da, på PhotoShop..... Jeg får ikke til slik jeg vil ha det!!!!!!!! :grine: Blir stekje pine toillat! :murvegg: Crazee prøver å hjelpe, men det er ikke lett å være "lærer" for noen som er så GRØNN på det!!! :-? Huff... Prata med pappa da, han hadde et annet program han, som han enkelt ved hjelp av et par tastetrykk kunne lage fiiiine rammer rundt bildene sine. Han skal sende meg CD'en, da, så kan jeg få det programmet også. :hoppe: Jippi! DA kan jeg få til slik jeg vil ha det.

Nå kommer sambo med pizza, så nå skal vi spise... YUMMY!!! :P

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete asså... Den dagboka mi detter så langt ned hele tida, den... Jeg er jo så dårlig på å skrive i den!! :-? *gremmes over meg sjøl*

Whatever.. I dag har vi vært på Harrytur! Vi fant ut vi skulle reise til Svinesund og shoppe mat + røyk og litt sånn. Satte vekkerklokka på 06.30, da, ville jo reise tidlig... Vi sto opp klokka 08.30... :oops: (Hæ? Var det noen som sa no'??) Jada, men vi kom oss avgårde en time etter vi sto opp, så vi slapp kø og drit da.

Kjøpte kjøttdeig, kyllingfilèt, tobakk, tekakor(!!) brus, namis (smågodtet er jo så billig der!! :lol: ) og sånne: :D Pommes Frites (det het pommes smiles) :ler: Måtte bare kjøpe dem, for de var så søte. De er sikkert beregnet på barnefamilier eller noe, men vi kunne jo late som vi var en liten småbarnsfamilie, vi... :ler: Også måtte jeg kjøpe meg en skikkelig Harry-lighter, da, for jeg hadde mista min lighter på turen... Hvit lighter med en naken huleboer-kvinne på... Så står det "fuck me" :ler:

Ja, jeg er litt harry... :kul: Liker det, jeg! :wink:

Ellers så har jeg ikke gjort stort. Har egentlig bare sitter foran Pc'en og småspist etter vi kom hjem :-? Skal snart gå og rydde ut av oppvaskmaskina og sette på en klesvask, men jeg gidder ikke enda... :lol: *lat i dag* Det er da FRI i dag, er det ikke?? :wink:

Ellers har jeg det faktisk ganske bra. Hadde et ekkelt angstanfall i natt, men det varte bare i 2-3 minutter eller så. Jeg overlevde det og! Vet ikke engang hva det kom av. Sambo ba meg ligge stille (han snakka i søvne) for hele senga ristet... :o Men det gikk over, og nå har jeg det meget bedre.

I kveld skal jeg kose meg og slappe av... Kanskje chatte litt hvis det er noen andre som gidder, da?!! Også skal jeg dusje snart... Og forresten skal jeg legge meg litt tidlig i kveld, iallfall prøve. Sånn rundt klokka 22.00 eller noe...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow..... Jeg er sjokkert... Snakk om humørsvigninger...

Jeg ble utover dagen i dag ganske trist, tenkte veldig mye på at det er akkurat 1 uke til jeg hadde menstermin med mine to små gull :cry:

Men så snakket jeg litt om det, både med sambo og med ei på MSN, og det ble litt bedre.

Så ringte mamma. Hun har fått solgt huset, skal skrive under kjøpekontrakt om ikke så lenge. Så da flytter de opp på hennes samboers hytte, og skal til høsten/vinteren leie seg leilighet i Spania. (Dette har vært påpratet lenge, så jeg var klar over det) Det blir godt for henne, selv om det blir trist å få treffe mamma enda sjeldnere! (Synes det er kjempesjeldent allerede, jeg, også skal hun flytte ut av landet!!) Men jeg vet at dette blir så bra for mamma og hennes samboer, mamam har slitt nok og nå unner jeg henne virkelig å få det bedre! Jeg kan ikke tenke på meg selv i denne situasjonen, det er mamma jeg må tenke på. Klart det er vemodig at en helt annen kvinne (som jeg aldri har likt engang!) skal ta over barndomshjemmet mitt, men det er nå engang slik og det er livets gang. Mamma hadde ikke uansett lenger råd til å beholde det svære huset, og når de er bare to så trenger de ikke så mye plass heller. Det blir godt for dem.

Vel, så hadde jeg pratet med mamma en stund, så spør hun meg om sambo og jeg har lyst til på en ukes luksusopphold på Kreta!!! :o Hun har vunnet en tur for to gjennom Her & Nå, sponses av Apollo. Men mammas samboer har enorm flyskrekk, og takler derfor ikke å reise. Mamma vil ikke reise uten han, og derfor ville hun gi bort billettene til oss! De hadde prøvd å sjekke om det gikk an å få en annen reisemåte, men det gikk visst ikke. Mamma sa at det ikke gjorde henne så mye uansett, siden de skal flytte til Spania. Jeg tilbød meg å kjøpe billettene av henne, men hun sa nei. Hun hadde ikke engang betalt porto for å sende inn på konkurransen, hun hadde nemlig mailet svaret sitt! :) Så snill en mamma jeg har!!!!!!! :hjerte: Det er ingen tidsfrist på når man må reise, men vi får ikke lov å reise i høysesongen. Mamma skulle få tak i all informasjon som trengtes slik at vi får den.

Selvfølgelig gjorde dette dagen min mange hakk bedre!! :P

Vel, like etterpå får jeg en SMS fra ei god venninne.. Hun lurer på om jeg vil være med på Rockefeller den 21.juni på TNT-konsert!! (Det er dagen før bursdagen min) Selvfølgelig vil jeg det!!! :D Dritkult! Jeg er barn av åttitallet, jeg, vettu... :wink: Så jeg bestiller billett på billettservice, og dermed er det i boks også! Gleder meg kjempemasse allerede!! :D

Så sender samme venninne en ny SMS og spør om vi skal ta en kaffe til uka. Så da skal vi det enten onsdag eller fredag. Blir det fredag så blir jeg kjempehappy, det er jo den dagen sambo skal ut som jeg har gruet meg så fælt til!! :roll: Hun måtte undersøke når hun skal jobbe de dagene, men regnet med at begge dager passer. Og da kanskje jeg slipper å sitte alene hjemme den kvelden sambo skal ut!!

Så sitter jeg her etterpå og surfer litt. Så viser det seg at det skal være treff med snartgravid.com på mandag, så da meldte jeg meg jammen på det også!! :o Kjempeskummelt, men det blir sikkert kjempekoselig, det er så mange koselige mennesker jeg har truffet der! :P

Og så... Sist, men ikke minst: Den 13.juni er det KG-treffet i Oslo! Det grugleder jeg meg enormt mye til, jeg har jo liksom fortalt så mye om meg selv her at noen av folka her antageligvis vet mer om meg enn noen av mine nærmeste... :oops: Det blir veldig skummelt, men jeg vil ikke gå glipp av det! Det blir sikkert kjempebra det og!!

Så plutselig var jeg i strålende humør leeeenge... Chatta med masse koselige mennesker på KG-chatten (som forøvrig ikke er heelt frisk enda, bare nesten).

Etter det gikk jeg i dusjen, og da begynte tankene å flomme.. Da falt humøret igjen... Da tenkte jeg først på hvor sjelden det blir vi ser mamma framover, og tenk når sambo og jeg får barn og mamma ikke er der så ofte som jeg hadde ønsket osv... :cry: Uansett hvor masse jeg unner mamma dette, så er det også fryktelig trist...

Deretter begynte jeg å tenke på Kreta-turen... Jeg kan ikke gå i bikini, jeg er for feit... Jeg må slanke meg...Tenk om jeg går lettkledd (som i små kjoler og shortser) også treffer jeg på kjentfolk (herregud! Bekymre seg for det når man skal til KRETA!!! Hvor dum går det an å bli??), jeg kan ikke bade, for da vil jeg se ut som en hvalross.... osv osv... Masse slike tanker i hodet... :-? Så blir jeg sinna på meg selv fordi jeg tenker sånn, men jeg fortsetter likevel å tenke på det...

Så begynner jeg å bekymre meg for at venninna mi ikke kan treffes likevel neste fredag, sånn at jeg må sitte hjemme alene likevel..Så begynner tankene å kverne rundt dette...

Så bekymrer jeg meg for at jeg ikke skal finne frem til KG-treffet, eller at folk ikke skal like meg der og at jeg blir utstøtt herfra etter treffet osv...

For så å begynne å tenke på at neste torsdag hadde jeg termin for to små gull som ikke fikk leve lenger enn i nesten 12 uker.... :cry:

Så nå er jeg plutselig trist igjen og ser ikke på tingene like lyst lenger... :roll: Huff a meg, det må være et slit å leser dagbøkene mine... Så mye kaos! Så mye negativitet! Vel, glad folk velger det selv, jeg, at jeg ikke tvinger noen iallfall!!

Vel... Nå er klokka snart halv ett om natta og vi har ikke kommet oss i seng... Skal vi sove oss bort igjen i morra og da eller?? :-? At vi ikke lærer.. Kanskje fordi det har vært så mye i dag at vi har rett og slett ikke tenkt tanken på søvn engang.....

Men nå skal jeg føne håret mitt og pusse tenna. Etter det er det rett i seng, for egentlig er jeg veldig sliten av alt dette..... Så mye tanker. Så mye rot.

Natta!

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillian!

Burde ikke du ha lagt deg nå da? :fy:

Jeg ville bare si at det fungerer helt fint å ha foreldre i Spania. Har hatt mine der store deler av året de siste 3 årene. Litt rart i begynnelsen, men man ser at de har godt av det.

Og så kos med ferietur da! Jeg tenker alltid at jeg må slanke meg før en sydentur, men når jeg kommer frem, så gir jeg blaffen. Det er så mange mennesker på strendene og nesten ingen er perfekte. Og ingen kjenner deg (som regel).

I morra er det fredag!

Så er det helg.. og jeg blir forhåpentligvis sykmeldt en stund til.

Natta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Lillian! :)

Har lest gjennom dagboken din,

vært gjennom mye, du, men er fint å se at det går bedre nå! :blunke:

Hvor gammel er du, forresten?

Hilsen Miew :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde ikke du ha lagt deg nå da?  :fy:

Jeg la meg straks etter jeg hadde skrevet i dagboka, asså, Lea!! :lol: Og for tenk, vi forsov oss ikke i dag!!! :o Jeg begynner ikke før om litt over en time enda, så jeg har jo goood tid her jeg sitter på jobben og slapper av. Vurderte å slenge meg ned på sofaen nede på personalrommet, for jeg er veldig trøtt! Men jeg fant ut at da blir jeg nesten bare enda trøttere til jeg må opp igjen om en time... :lol:

Tusen takk for hilsen, Miew! Du må ha hatt litt av en jobb foran deg, hvis du har lest gjennom hele dagboka mi!! :o *orker ikke tanken selv engang* Skulle jeg lest gjennom hele dagboka mi sjøl nå, så hadde jeg vel sippa verre enn verst etterpå...hehe...

Hvor gammel er du, forresten?

Jeg er 21år, blir 22år den 22.juni faktisk! :D

Skulle egentlig bare kikke på hva som var blitt skrevet her, jeg..Har ikke mer å fortelle asså... Annet enn at jeg er veeeeldig :Gjesp: men det er jo min egen feil for en gangs skyld! Også kjenner jeg inni meg at jeg er litt :cry: i dag også... Huffa... Ikke bra start, nei.. :-?

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psj, var bare koselig å lese, du er en flink skribent, så var ikke så vanskelig og tungt som det hender at det er rundtom!

Er du nedfor i dag?

Hms...tenke positive tanker, Lillian, tenke positive tanker!

Ja, og;

jeg vet man ikke bør spise om natten... :rodme:

...men jeg er jo jente, jeg har humørsvingninger, behov, blabla, lageoppmasseunnskyldninger, jeg var sulten!!! :rodme:

Jeg var sulten og :kul: ,

derfor kunne jeg!!

:hoho: ...unnskyldninger...og jeg som er så skyldig som det går an å bli! :hoho:

I know it isn't good for my body,

but OOOhhh, OOOOhhhh,

munnen min er ustoppelig,

den styrer seg selv!! :lol:

Hjeeeeeeeeeelp!!!!!

*Bli spist opp av sin egen munn*

Håper du får en koselig kveld i kveld! :smilejenta:

Hilsen Miew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *Lillian*!!

Fant plutselig dagboka di, og da kom jeg på at jeg pleide å lese den da jeg gikk gravid i vinter. Var desverre sløv med å svare, tilgi meg der!!

Ville bare se om det går bra med deg, og det virker sånn.

Håper dere om ikke så alt for lenge får oppleve de magiske to blå igjen. :P

Klemz vera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for den koselige hilsningen, vera! Så kos at det er noen mer "sjeldne skribenter" som også leser dagboka mi, da! Det trodde jeg faktisk ikke! :lol: Men det er jo kjempekoselig, da!! :D

Vel, så var det disse humørsvigningene, da.. Er egentlig bare innom for å fortelle at nå er det ikke så lyst og moro for meg for øyeblikket... :cry: Fikk mensen i kveld.... :evil: Så da klaffet det jammen meg ikke denne måneden heller.. (som om jeg hadde trodd det! pøh!!) Vel, derfor ble jeg veldig trist... Hadde liksom satt min siste lille rest av håp i at kanskje, kanskje skulle vi være gravide igjen til den 5.juni når mensterminen for våre to gull var.. Men der for siste lille håpet og muligheten vi hadde for at det skulle skje... Så da er det bare å krype videre og prøve å klamre seg fast i håpet om at - snart......snart er det vår tur igjen..... :roll:

Skal liksom sitte oppe sammen med sambo jeg da, fordi jeg lovte å sitte oppe med ham til den derre solformørkelsen... Men jeg er stuptrøtt og helt ødelagt.. Så jeg har mest lyst til å legge meg.. Men da blir sambo så skuffa og jeg vil så gjerne tilbringe masse tid sammen med ham... Det er så mye som skjer framover så vi får ikke sett så mye til hverandre som vi pleier... Men jeg sitter nå bare her nå lell, da, og det er ikke akkurat sosialt det heller... Men jeg skal avslutte nå og logge meg av, tenkte jeg... Har sittet omtrent pal ved PC'en siden jeg kom hjem fra jobb i kveld... Har vært så ufattelig sliten i kveld...

Vel, ha en god natt...

Lillian *trist og skuffa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sov visst over solformørkelsen og allting, vi.... :lol: La meg rett etter jeg hadde skrevet innlegget her, og sambo ble med. Han var stuptrøtt han også. Satte på vekkerklokker, men underets tid er nok forbi... :ler: Vi våkna selvfølgelig ikke av vekkerklokkene, vi! :roll: Så det ble ikke noen solformørkelse for vår del, da.. Pytt sann.

I dag vet jeg ikke hva som har skjedd med meg, jeg er så SUR i dag. :x Har nok bare stått opp på feil ben, tror jeg.. :roll: Har ikke vært sur på sambo, da, men jeg er bare sur som en sitron. Synes KG er teit, forresten. Alt det barnslige har overtatt, liksom. Folk prøver å skrive seriøse tråder også kommer folk og ødelegger. Tror jeg begynner å bli rimelig drittlei. KG er jo liksom min avkobling fra virkeligheten, da, og nå synes jeg folka her begynner å ligne mer og mer på de jeg prøver å rømme fra IRL innimellom.. Kanskje på tide med en pause? :lol:

Synes også at huset mitt er teit. :o Det er så stygt ute i hagen her, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det for å få det finere. Jeg har aldri hatt grønne fingre, jeg.. Sambo har gått løs på litt, da, men han har ikke akkurat så grønne fingre han heller.. Dessuten er dette et boligsameie, så det er jo ikke bare vi som skal stå for hvordan det skal se ut i hagen her, da! Ja,ja... Det komemr seg nok. *sukker oppgitt*

Også har jeg forsømt huset igjen, da.. Så det ser mildt sagt ikke ut her.. nå er jeg så sliten og lei så jeg kan spy. Vil bare gå og legge meg igjen... Forsømmer alt og alle for tiden, jeg. Huff... :x

Forresten er jeg teit jeg og. Har sittet og kikka på gamle tråder her på KG..... Herregud, hva er det jeg kaster bort livet mitt på?? Hvis jeg dør i dag, hva faen har jeg fått GJORT i livet mitt da, da?? INGENTING. Så gruelig tragisk. Jeg har ikke noe liv, jeg. :roll: Må gjøre noe med det. Gjøre noe for å få mer ut av livet mitt enn å gå hjemme hele tiden... Patetisk. Jeg er patetisk, livet mitt er patetisk... Likevel er jeg like tiltaksløs. Gi meg en sprøyte i armen, sier jeg bare.

Huff, nå må jeg slutte å ha så negativ innstilling til alt. Beundrer en venn av meg. Han var deppa et par dager, han, så bare bestemte han seg for at NÅ var det NOK. Han kunne ikke gå og deppe mer. Dermed var han nesten like blid igjen! :o Gi meg litt av den der, da!! :roll:

Kanskje jeg skal begynne å gjøre litt istedenfor å sitte her og sture?! Huff, ja.. Bør vel det..

Skal prøve å pleie meg selv litt i helgen, jeg. Kose meg og ta vare på min egen kropp. Peelinger, masker, hårfjerning osv.. Lenge siden jeg satte av en dag til sånt. Morradagen får bli en sånn dag.

Nå skal jeg reise meg opp.....og begynne å gjøre litt.. Kanskje jeg blir litt mindre sur etterhvert? :roll: I wish...

Lillian - stopp den negative fokuseringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt blidere nå... :lol:

Diskuterte litt heftig med sambo så ble det så mye bedre, så! :ler: Det var DET som manglet for at dagen min skulle bli bra, ja! :sjarmor:

*kranglefant*

Sambo gikk seg en liten tur for å fotografere noe greier han hadde lovet for jobben, da gjorde jeg husarbeide. Rydda, kasta søppel (ooops, det var visst noen papirer sambo skulle ha - derfor diskusjon :oops: ), satte på klesvask, hengte opp klesvask, sånn diverse småpjukkel. Så ble det så fint her, atte! :blunke: Sambo så jo ikke det, da. Siden han bare så at hans viktige papirer var gone with the wind! :lol: Sånn går det når man legger papirene på stuebordet sammen med reklamen som Lillian alltid kaster dagen etter det har kommet! :roll: Vel, det var første (og forhåpentligvis siste :ler: ) gangen at jeg så sambo stå og rote i ei søppelbøtte.... :ler: Hihi.. Men han fant igjen papirene sine, de lå heldigvis nesten øverst. Flaks for ham at det er papirsortering her, ellers måtte han rota oppi mat og dritt... :ler:

Har også vært og sykla oss en tur, en drøy halvtime bare, da. Vi skulle sykle en runde som er sååå koselig å sykle, også sto det plutselig midt i veien en diger kjøter av ett eller annet merksnodig blandingsslag, - den nektet oss forbi! Jeg fikk selvsagt et bittelite angstanfall (det hadde nok vært større om sambo ikke var med), men vi måtte bare snu og sykle hjemover isteden. Den kjøteren kom vi ikke forbi, turte ikke ta sjansen på å prøve heller. Heller snu og sykle hjem enn å bli bitt av den tingesten der! :roll: Den sto jo og knurra og flekket tenner og virka temmelig mannevond.. Og noen eier var ikke å se i mils omkrets, med mindre det var de som var på båten som sto like ved. Men de sa jo ingenting, så da vet jeg ikke..

Vel, da vi kom hjem putta jeg sammen ingredienser til pizzadeig oppi brødbakemaskina vår, og satte igang den. Den oppskriften på pizzadeigen som var med da vi kjøpte brødbakemaskina er utrolig deilig, og dessuten slipper jeg å stå og elte! (Hater å kna deig) Den bruker 45minutter sånn omtrentlig, så vi hadde god tid til andre ting imens.

Gikk ut og begynte å røske opp litt ugress og sånt ute her. Utearealet her er jo helt for jævlig! :-? Det kan ikke være gjort stort her fra før, det er sikkert og visst. Vi har litt av en jobb foran oss, gitt.. Det lå flere steder under det meterhøye ugresset ting som så ut som en gammel komposthaug.. Vi fant etterhvert ut at det er fra de har raka sammen i fjor.. Også har de ikke fjerna det etter de har raka sammen! Vi holdt ikke på så lenge, men vi fylte nesten en søppelsekk... Og likevel er det fortsatt enormt mye igjen! :-? Har aldri hatt grønne fingre selv, jeg, asså, men her skal det gjøres mye. Vi kommer ikke til å få gjort alt vi har lyst til i løpet av denne sommeren, men vi satser på neste sommer også. Nå er det viktigste å få unna en del ugress og sånne ting, og kanskje få plantet litt. Vi har funnet ut at vi vil lage oss veranda (det er nemlig ikke det her, og det vil vi begge gjerne ha) men det blir ikke før til neste år tenker jeg. Det koster ikke så masse penger, men nok.. :lol:

Ellers har jeg tenkt og steke kjøttdeig og blande i løk, mais, ananas og div. deilige krydder snart.. Snart tid for pizza! yummy!! :P

Senere i kveld skal jeg skrive brev og drive og småpjukle her inne hjemme, tenkte jeg. Sambo sa han skulle vaske gulv etter sola har gått ned, og da skal jeg tørke støv. (utrolig hvor mye som vises når sola kommer inn... :oops: )

Vel, jeg er iallfall mye blidere, og hadde sikkert vært enda mer fornøyd hvis jeg ikke hadde hatt disse hersens menssmertene!! :evil:

Koz, Lillian

-dagboken min fortsetter i vanlig rød kursiv stil... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen min

Har ikke vært flink å skrive tilbake til dere de siste dagene, men jeg har lest og fått med meg hva som skjer....

Tusen, tusen takk for koselig og oppmuntrende hilsen i dagboka mi.. Det satt jeg utrolig stor pris på!

Jeg er også lei av alt tullet på KG, som jeg skrev i den tråden min idag.. Klarte ikke dy meg. Det er så irriterende at det skjer gang på gang. Å selv om jeg prøver å ignorere det, så er det jammen ikke så lett, når det skjer så ofte.

Det jeg ikke fatter er hvorfor folk gjør det. Hva har de igjen for å få ANDRES tråder stengt mener jeg?

Det er så unødvendig.

Men men, det er ikke noe å gjøre med det. Jeg håper bare folk blir litt flinkere til å tenke seg om to ganger før man poster ett spydig innlegg.

Kan sikkert bli flinkere selv også, men jeg tror da ikke jeg har gjort det noen gang.. Ikke noe jeg har MENT som spydig hvertfall..

Men men, så flink du har vært da.. Rydda og stått i.. hehe, fort gjort å kaste papirer som ligger innimellom reklamen.. Det har jeg også gjort.. Sambo sto på hodet nedi papir dunken å lette.. :ler:

Å jeg, ja jeg kunne ikke annet enn å fnise av synet. Men jeg lærte heldigvis av det da, så han slipper det flere ganger... :ler:

Brødbakemaskin ja.. Vi fikk svigers sin, men de hadde mistet bruksanvisningen.. Har du kanskje en oppskrift på brød?? Og hvordan jeg bruker den??

Send meg en PM da eller noe, om du gidder da... For jeg har så lyst å bruke den..

Det er ingenting som er bedre enn å få hjemmelaget brød til frokost.. Nam nam.. :)

Det er bra at humøret har steget da hvertfall. Det har det her også.. Selv om det går i forferdelige bølgedaler, så er det bedre enn det var for noen dager siden.. Da så ALT mørkt ut da.. :-?

Håper du får en fortsatt god helg da vennen, og sov godt.

Nattaklem fra meg.. :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...