*Lillian* Skrevet 10. november 2003 Forfatter #961 Del Skrevet 10. november 2003 Har tenkt det er derfor jeg også, The Imp! Men jeg vil ikke ha sovemedisiner, jeg, da - liker ikke sovepiller :-? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. november 2003 Forfatter #962 Del Skrevet 11. november 2003 La meg tidligere enn jeg har pleid i går, men sovna ikke før utpå morgenkvisten i dag heller :-? Jaja.. Jeg skal nå til legen i morra, han vil jo ta litt prøver og sjekke blodtrykk osv. Men jeg regner egentlig med at det er pga stresset i hodet mitt og alt som skjer for tiden. Så da tror og håper jeg at det blir bedre bare ting roer seg litt rundt meg og jeg får kommet på plass i ny kåk. *optimistisk* Jeg holdt på her og pakka og skrudde ned et skap i dag, og plutselig ringer mobilen min. Det er da en som jeg ikke har hørt snurten fra på lange tider! :o Ble helt satt ut jeg For å gjøre en lang historie kort, da. Det var en som jeg ble kjent med for temmelig lenge siden, som det var litt gjensidig "fling" - altså litt småbetatt av hverandre og greier. Men pga at jeg var i et forhold så gjorde jeg ikke noe mer ut av det. Jeg hadde ikke glemt ham, men har ikke ønsket å fyre mer oppunder fordi jeg trengte tid osv.. Så ringte han altså plutselig helt overraskende i dag! :o Og jeg ble jo rimelig satt ut da jeg så navnet på mobildisplayet mitt... MEN det var så deilig, for jeg fikk ikke engang hjertebank da han ringte!! Da han sa han hadde savnet stemmen min og blablabla de vanlige "sjekkefrasene" så følte jeg ingenting! :D Deilig!!! :D For jeg vil ikke ha ham Det sa jeg til ham også i telefonen i dag... Han ble tydelig skuffa, men som jeg sa... Følelser kan jeg ikke styre - og jeg har på en måte gått videre, jeg... Ah! Deilig! For en fin dag Nu er det tid for å pakke litt snart, skal sende med noen greier med en bekjent av faren min. Han reiser nemlig nordover i morgen, og pappa skal oppbevare en del ting og tang som jeg ikke har plass til i nye kåken for meg. Snilt av pappa, tross alt.. Som sikkert en del her har fått med seg, så har jeg ikke veldig veldig godt forhold til faren min - han er litt..tja, hva skal jeg si? På mange måter er pappa og jeg litt for like, på en annen måte er vi altfor ulike.. Hm.. Rart med det - men pappa'n min er litt for mye innimellom :blunke: Fikk forresten melding av mamma i går kveld også. Hun og samboeren hennes er framme i Spania!! :D *savne mamma litt* Hele turen har gått svimlende bra og de har det flott! :D Sitter og hører på en sang jeg har lastet ned, faktisk ikke så verst sang. "Falling for the first time" med Barenaked Ladies.... Nuh..Mat før pakking... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. november 2003 #963 Del Skrevet 11. november 2003 *sniklese litt i lillians dagbok* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. november 2003 Forfatter #964 Del Skrevet 11. november 2003 :o Tror PCen min går amok!! :o Den klipper ut og limer inn på helt ville steder :o *skremt* Lillian *snart natta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 12. november 2003 #965 Del Skrevet 12. november 2003 Den samtalen vår i går var rimelig skuffende ja... velvel... :-? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. november 2003 Forfatter #966 Del Skrevet 12. november 2003 Den samtalen vår i går var rimelig skuffende ja... velvel... :-? 8) Tok litt tid før jeg skjønte her nu men noe har gått meg hus forbi - kan ikke huske at jeg prata med deg også i går?! Nuvel - har vært hos legen i dag. Ojojoj, som jeg fikk høre meg :o Altså, han kjefta ikke på meg, men han titta litt på meg og kjente litt på nakken og skuldrene og sa at nå måtte jeg virkelig prøve å slappe av litt, for makan til spenninger og knuter i skuldrene hadde han ikke kjent på lange tider Før jeg sa noe som helst omtrent, sa han at det ikke var aktuelt å sende meg tilbake på jobb enda fordi jeg måtte få roet meg ned på nytt sted og få slappet av litt. Så jeg er sjukmeldt ut neste uke i første omgang... Han ba meg ta det med ro selv om det er mye som skjer om dagene og selv om han skjønte hvorfor jeg er stressa så sa han at jeg måtte bare ta meg tid til å slappe av. Sånn som han kjente på spenningene osv så var det ikke noe rart om jeg går med konstant hodepine og at jeg ikke sov om natten :oops: Ooops, tenkte jeg da.. Vel, da får jeg iallfall ei uke å slappe av på og pusle i ny heim før jeg skal tilbake på jobben da - så jeg får vel kommet meg litt og roet meg litt igjen da. Han ba meg om at så snart jeg var kommet i orden i ny kåk så skulle jeg finne på noe jeg hadde lyst til og få koblet av litt - gjøre litt andre ting. Jeg har jo allerede en halvveis avtale en helg om et par-tre uker, da, så da får jeg koblet av! I kveld skal vi skrive under salgskontrakt med huskjøperne, og etter det skal jeg hente nøkler til min nye kåk og få begynt å flytte. Spennende!! Dette blir vel et av mine siste innlegg i dagboken for en ukes tid eller så tenker jeg, siden jeg ikke får internett i nye kåken med èn gang (tror jeg iallfall). Men de som skal ha tak i meg har nummeret mitt så jeg ser ikke på det som noen krise likevel :blunke: Tid for lunsj faktisk. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 12. november 2003 #967 Del Skrevet 12. november 2003 var derfor jeg skrev om diverse avslappingsteknikker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. november 2003 Forfatter #968 Del Skrevet 12. november 2003 Jadajadajada, jeg VET det da Men siden du ikke er her for å lære meg dem, så får jeg ikke det til da vettu Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 12. november 2003 #969 Del Skrevet 12. november 2003 ja det går ikke kurs der du bor.. og ikke kan man lese om det heller så da så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. november 2003 Forfatter #970 Del Skrevet 12. november 2003 ja det går ikke kurs der du bor.. og ikke kan man lese om det heller så da så.... Nettopp! HVOR kan jeg lese om det da? *uvitende* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. november 2003 #971 Del Skrevet 12. november 2003 Savner deg allerede jeg ....... :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. november 2003 Forfatter #972 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg er ikke borte riktig enda, da, Virgo Har vært og skrevet under kontrakt med de nye huseierne. Lørdag kl. 12.00 overleverer vi nøkler! Nu skal jeg spise mat, så skal jeg iveien og hente nøkler til min nye kåk Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. november 2003 Forfatter #973 Del Skrevet 12. november 2003 I've got the keys I kveld er siste kvelden i denne kåken, og i morgen skal møbler og inventar som jeg skal ha kjøres bort dit! Jeg gleder meg virkelig!! Dette er faktisk en kjempedeilig følelse, selv om det også er vemodig... Men jeg er såååå klar for dette nu! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. november 2003 #974 Del Skrevet 12. november 2003 wow ! så fort det går !! tenk at det er virkelighet !!! siste dag på nettet også da på en stund??? *ønske masse lykke til * *prøve å ikke savne deg så masse* snill og god du lillian !! glad du er til på vår jord !!! :D :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. november 2003 Forfatter #975 Del Skrevet 12. november 2003 :D :D :D :D Sååå koselig sagt av deg, Virgo!!! :D :D :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. november 2003 Forfatter #976 Del Skrevet 13. november 2003 Iiiiiiiiikkkk nå blir jeg snart uten internett :o *holder på å dø* Avhengig? Jeg? Laaangt ifra Ha det fint til vi "ses" igjen, folkens! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #977 Del Skrevet 13. november 2003 Nettopp! HVOR kan jeg lese om det da? *uvitende* Lillian tenker du har godt av å gjøre noe annet enn å sitte foran pc en stund jeg... Du finner mye på nett med å søke på avslappingsteknikker, acem, pusteteknikk etc... Kos deg så lange! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 13. november 2003 #978 Del Skrevet 13. november 2003 En uke uten internett? Hadde kjøpt meg nød-modem, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. november 2003 Forfatter #979 Del Skrevet 14. november 2003 En uke uten internett? Hadde kjøpt meg nød-modem' date=' jeg. [/quote'] Det hadde du vel du - men det gjør ikke jeg. Vel, her ligger vi på etterskudd... :-? Den flyttehjelpa vi skulle få i dag kom så sent så vi fikk kjørt kun ett lass - derfor er jeg fortsatt i gamlehuset. Skulle jo egentlig ligge første natta i nykåken nå i natt, men det ble ikke noe av siden vi ikke har fått kjørt så mye dit enda. Exen har lagt seg, for han skal på jobb i morgen. Jeg har ikke lagt meg enda, for det er rett og slett altfor mye som surrer oppi hodet mitt akkurat nå til at jeg klarer å roe meg ned. Derfor sitter jeg oppe til jeg har fått diktet ut litt tanker og følelser Jeg har fått på plass sofaen i den nye kåken da... Og herregud så liten stua ble!! Har en svart buesalong - i hud. Den tok nesten hele stua, den Jaja, er det drømmesofaen så ER det drømmesofaen!! Jeg har nemlig ønsket meg den sofaen i over 4år, og fikk endelig kjøpt den for et halvt år siden - ikke faen om jeg lar den gli unna så fort!! Vil da jaggu ha glede av den lenger enn et halvår, gitt Det får så være om det ble litt trangt i stua i nykåken, jeg takler det, jeg. Kan nok hende folk som kommer på besøk etterhvert vil synes det blir litt voldsomt med den sofaen, men så er jo ikke den kåken det stedet jeg har tenkt å bli boende på for alltid da. MEN jeg skal nå bo der en stund - ikke faen om jeg orker å flytte mer på ei ri nå asså For å få plass til saker og ting der trikser og mikser jeg litt med møbleringen, det kan nok hende det blir litt "fullt" der - men jeg liker å omgis av litt dilldall, jeg.. Er litt dillete I morgen skal jeg sitte på med exen inn til mitt nye husvære når han reiser på jobb, så skal jeg rydde ut av de eskene jeg satte igjen der i kveld. Så skal jeg i banken sammen med huseieren og ordne med depositum (aargh, jeg hater depositumv - liker bedre bankgaranti). Etterpå skal jeg ned på jobben og levere sjukmeldingen min og snakke litt med folkene der - høre hvordan det står til. Snakka på IRC med noen folk i går om ADSL som jeg har bestilt meg. Jeg har fått tilsendt modemet, men det tar fortsatt noen dager (10-12 dager ble det sagt da jeg bestilte) før de kobler meg opp til sentralen.. Nuvel, ei på IRC sa i går at det skulle stå dato i velkomstbrevet jeg fikk tilsendt sammen med modemet, men det gjorde det ikke.. Så jeg får vel ringe Telenor Internettsupport og høre med dem - jeg vil gjerne vite når jeg blir tilkoblet, fordi som sagt før har jeg ikke særlig sosialt nettverk her.. Og når jeg da er sjukmeldt hele neste uke også (minst) så er det fint å få slappet av på kvelden med nettet siden jeg ikke kommer til å bruke ei hel uke på å komme i orden på nytt sted. Jeg kommer til å være ferdig i orden i løpet av helgen, jeg, fordi jeg orker nemlig ikke å bo i esker -det er det verste jeg vet! Kanskje jeg ringer Telenor Internettsupport hver eneste dag neste uke for å mase jeg (intern) Jeg snakka med ei venninne på telefonen i dag da - barndomsvenninne. Vi ble enige om at jeg skal ta meg en dagstur til Hamar på onsdag, fordi da skal ikke hun på jobben sin før om kvelden, og hun bor like ved Hamar. :D Siden jeg er sjukmeldt så blir det en deilig avkobling. Skal bli godt å treffe henne igjen, har ikke sett henne siden i juli.... Gleder meg!! Mamma ringte meg fra Spania i dag!!!!!! Hun har det strålende bra, og var sååå glad for å høre stemmen min og høre at jeg har det ok tross forholdene. Hun var glad for at jeg var sjukmeldt, for hun er bekymret for helsen min....Typisk mammaer :blunke: Har hatt så masse å gjøre i dag at jeg har ikke hatt tid til å sette meg ned å tenke engang - kanskje like så greit, for det er stort sett en og samme "tingen" jeg tenker på om dagene Lillian begins to be smitten by someone :oops: :oops: Tenkte ikke jeg skulle skrive noe om det her da, siden folk kanskje tenker at jeg har jo bare såvidt blitt singel og blablabla - men følelsesforholdet til exen har jo vært dødt utrolig lenge... Og jeg er bare i startfasen for betatt, kan hende det ikke blir noe mer, kan hende jeg forelsker meg.. Det vet ingen, tiden vil vise Akkurat nå bare nyter jeg følelsen, selv om det ikke alltid er en like god følelse da - når man ikke vet hvor skapet står, liksom Usj, nå bare skriver jeg det jeg tenker, jeg :oops: På tide å avslutte da, tenker jeg.... Forresten; holder fortsatt på å slutte å røyke, men i dag har det blitt flere røyk igjen fordi det har gått med en del tid i kjøring og venting.. Men jeg står fortsatt fast på at jeg skal bli helt røykfri *stolt* Jepp, jepp... Till we meet again; Take care SAWUBONA! (for de som ikke vet hva det betyr så er det direkte oversatt "Jeg ser deg" - fra et afrikansk land, hvor de hilser hverandre ved å si Sawubona slik vi sier Hei... Altså, de sier "jeg ser deg" til hverandre istedenfor vårt kjedelige Hei... ) Lillian *skal prøve å få roet tankene og heller sove litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 14. november 2003 #980 Del Skrevet 14. november 2003 Når et følelsesforhold har vært dødt lenge er det da bare naturlig at du kan bli betatt/småforelska/falle pladask. Synes det høres bra ut jeg, herregud så deilig den følelsen er å få når følelsene i forholdet har vært dødt lenge. Håper du har det bra, ta godt vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg