*Lillian* Skrevet 8. november 2003 Forfatter #921 Del Skrevet 8. november 2003 NÅ gikk det opp et lys for meg!! ER det DEG??? Hadde ikke fått med meg det, jeg, da... :oops: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. november 2003 #922 Del Skrevet 8. november 2003 Oh yeah. Og nå går jeg. Kos deg med pakkinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 8. november 2003 #923 Del Skrevet 8. november 2003 Ville bare innom og si at det var kos å finne navnet mitt i diktet ditt! Tusen takk! :D Lykke til med pakkingen.. Vet hvor kjedelig du har det nå, for jeg har pakket maaange ganger. (mannen og jeg har bodd 6-7 ulike steder de 8 årene vi har bodd sammen ) Eneste trøst er at det er skikkelig koselig å pakke ut igjen. Koselig å lage et nytt hjem! Ha en fin lørdagskveld! Klem fra Smurfa :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 Forfatter #924 Del Skrevet 8. november 2003 Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 8. november 2003 #925 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg har sett Skusla sine ord Hun som er der uansett Hun som har så mye med seg selv Og likevel ikke glemmer meg Lillian Lillian, du gode, snille, oppfinnsomme, herlige go'jente.. Sitter her med tårer i øynene over diktet ditt.. Du er og blir en utrolig person, som jeg setter stor pris på!!!!!! Jeg er kjempe stolt av deg, og alt du klarer selv om du har det vanskelig. Jeg vet du har slitt med hva du skulle gjøre en stund, og det krever MOT å bryte ut av ett forhold. Nå kan du bare se en vei, og det er framover. Hvordan blir den nye leiligheten din da?? Blir spennende å høre hva som skjer i livet ditt fremover... Håper du har en kjempe flott helg vennen min, og koser deg. Her er det avslapning fra ende til annen.. Sambo har vært på jobb helt til halv sju i dag, så han er sliten.. Da er det godt å kunne slappe av foran tv'n med litt mat og drikke.. :D Skal sende deg en lenger mail snart.. Så snakkes vi! Stor klem til deg fra Skusla. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 8. november 2003 #926 Del Skrevet 8. november 2003 Så du var på bondage-treffet du!! hehehe.... er det no gøy de a`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 Forfatter #927 Del Skrevet 8. november 2003 Lasse da! Hyyyysj Vet ikke om det er noe gøy, er der sjelden....men måtte jo nå siden du skrev det i sms'en *nysgjerrig* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 8. november 2003 #928 Del Skrevet 8. november 2003 Forstod ikke så mye jeg.. følte meg som en som komme rinn på en fest der man ikke kjenner noen... jaja... Kos til deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 Forfatter #929 Del Skrevet 8. november 2003 Lillian' date= du gode, snille, oppfinnsomme, herlige go'jente.. Sitter her med tårer i øynene over diktet ditt.. Du er og blir en utrolig person, som jeg setter stor pris på!!!!!! Skusla, du sier så mye fint til meg!! :klem2: Blir så rørt av alle gode ordene som kommer til meg, jeg!! Er så oppløftende å høre at lille meg kan bli satt så stor pris på.... :oops: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 Forfatter #930 Del Skrevet 8. november 2003 Forstod ikke så mye jeg.. følte meg som en som komme rinn på en fest der man ikke kjenner noen... jaja... Kos til deg! :D Du finner nok ut av det etterhvert - må ikke være så utålmodig vettu Kos til deg også! :D Lillian *har gitt opp pakkinga for kvelden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 8. november 2003 #931 Del Skrevet 8. november 2003 Lest hva du svarte til her... ...... Jeg er utålmodig ja.. hehe... Vil forstå og få ting til å skje fort... Har bare god tid i senga jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 Forfatter #932 Del Skrevet 8. november 2003 Hva har du lest jeg har svart nååå da? Mail please? *liker ikke å ikke vite hva jeg har sagt* Tålmodighet er en dyd, vettu - eller noe sånt :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. november 2003 #933 Del Skrevet 8. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 8. november 2003 #934 Del Skrevet 8. november 2003 Les bare innl mitt som kom først i dag.. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 8. november 2003 #935 Del Skrevet 8. november 2003 Så du var på bondage-treffet du!! hehehe.... er det no gøy de a`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 Forfatter #936 Del Skrevet 8. november 2003 Du med disse omskrivningene dine! Nå ble jo svaret mitt heeeelt.....ja......hm........ Men hvem vet - kanskje jeg har vært på det også jeg da? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 8. november 2003 #937 Del Skrevet 8. november 2003 Du med disse omskrivningene dine! Nå ble jo svaret mitt heeeelt.....ja......hm........ Men vet du - jeg har vært på det også jeg da! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 Forfatter #938 Del Skrevet 8. november 2003 Jeg trengte jo ikke fortelle deg det egentlig, Lasse, du var jo med! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 8. november 2003 #939 Del Skrevet 8. november 2003 Pedagogen Lasse lærer bort ALT han kan til ALLE som vil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 Forfatter #940 Del Skrevet 8. november 2003 Javisst, men du måtte jo lære litt du også da..... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg