Arketypen Skrevet 4. november 2003 #841 Del Skrevet 4. november 2003 nei!.. DAMER! Forstår du ikke at det er det jeg vil at DU skal gjøre?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #842 Del Skrevet 4. november 2003 *riste litt på hodet og le* Du vet jo at jeg gjør det for deg! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 4. november 2003 #843 Del Skrevet 4. november 2003 rusler stille ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #844 Del Skrevet 4. november 2003 :-? og du later som det ikke blir noe puling når du kommer dettende ned på vennebesøk.. halloooo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #845 Del Skrevet 4. november 2003 :o :o :o :o Ble satt ut et halvt tiendels sekund her nu! Det er forskjell på teori og praksis vettu, snupp Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #846 Del Skrevet 4. november 2003 ikke for meg!... hehe... satt her og tenkte at jeg flørter uhorvelig mye her inne.. mye mer enn jeg gjør til vanlig/IRL... men med nærmere ettertanke så gjør jeg ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #847 Del Skrevet 4. november 2003 ey! Alt er vel ikke opp til deg, vel! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #848 Del Skrevet 4. november 2003 N skal jeg være veldig selvgod her.. hehe.... Jeg VET at dersom hun bare liker meg, så vil jeg klare å få henne til å få lyst på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #849 Del Skrevet 4. november 2003 Du har litt av en utfordring om du skal leve opp til den der når jeg kommer..hehe Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #850 Del Skrevet 4. november 2003 fint! da har jeg sikret at det ikke blir noe hankypanky da!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #851 Del Skrevet 4. november 2003 Over på noe helt annet...... JEG HATER Å PAKKE!! :x Orker bare ikke rusle tilbake til pappeskene akkurat nu... :-? Er liksom såå mye mer tilfredsstillende å sitte her.....not.. Kan noen gi meg et kraftig spark bak nu? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #852 Del Skrevet 4. november 2003 så du vil ikke mer nå?!.. hmf! ertekrok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #853 Del Skrevet 4. november 2003 hehehe............ Sikret kan man vel aldri være *latterkrampe* Ertekrok?? JEG?? Og det sier du?!?! Hrmf... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #854 Del Skrevet 4. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. november 2003 #855 Del Skrevet 4. november 2003 Lillian vennen - du er god !!! :klem2: Natti natt , og du ...... takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. november 2003 Forfatter #856 Del Skrevet 5. november 2003 Takk Virgo!..... ** Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. november 2003 #857 Del Skrevet 5. november 2003 begynt igjen nå Lillian?... Sett deg ned, vær glad i deg selv og pust dypt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. november 2003 Forfatter #858 Del Skrevet 5. november 2003 Begynt igjen? Jeg er spysjuk! På ordentlig! Løper til og fra do! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 5. november 2003 #859 Del Skrevet 5. november 2003 å.. hehe... beklager... det er jo så INNMARI kjipt da!!!! Finnes ikke noe værre enn å være spysjuk av sånne vanlige greier.. Man har bare lyst til å svime av... Men det vat jo du!... Jeg satt på bystyremøte sist jeg ble det jeg... hehe.... Kan le nå , men det var fælt! det sprutet svette, og jeg komm hjem og to meter fra do da alt kom opp!.... Ingen god biltur nei, satt faktsik med åpent vindu og sippet g hikstet og hadde det fælt... hehe.... klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. november 2003 Forfatter #860 Del Skrevet 5. november 2003 Hehe, går bra Lasse - jeg skjønte at du tenkte på noe annet Men *urk* jeg synes forferdelig synd på meg selv nu Typisk at jeg fikk omgangssjuken akkurat nå - heldigvis er det sånt som pleier å gå over etter et par dager... Takk for klemmen! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg