Achmed Skrevet 4. november 2003 #821 Del Skrevet 4. november 2003 Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 4. november 2003 #822 Del Skrevet 4. november 2003 Grattis med leilighet da:) Kose deg du Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #823 Del Skrevet 4. november 2003 grattis vennen, og jeg kommer gjerne og klisseklasser når du skal invie den!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #824 Del Skrevet 4. november 2003 Regnet med jeg ville få hjelp av deg til å innvie den Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. november 2003 #825 Del Skrevet 4. november 2003 :o :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. november 2003 #826 Del Skrevet 4. november 2003 Sorry...Må ikke si sånnt så koffertttenkende gamle kvinns ser det... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #827 Del Skrevet 4. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #828 Del Skrevet 4. november 2003 alle rom og møbler må invies ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #829 Del Skrevet 4. november 2003 Ooooh! :o Har liksom begynt å småpakke litt - fordele litt og snakke om hvem som skal ha hva osv... Det er sinnsykt mye dette her.. Jeg kommer ikke til å få plass til halvparten av mine ting i den lille kåken jeg har fått meg Forferdelig usikker på hva jeg skal gjøre med det nu... *urk* hehe Jaja, det ordner seg nok på et vis... Masse stress og greier for å rekke det på kort tid, men skal leie et lite lagerrom til saker og ting fordi jeg ikke rekker å flytte alt på så få dager som jeg har på meg til å flytte... Hater å pakke og flytte :-? Men det blir digg når jeg har kommet meg i orden på nytt sted Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #830 Del Skrevet 4. november 2003 alle rom og møbler må invies ja! Det er ikke så mange rom i kåken, og ikke veldig mange møbler heller - men noen ting tror jeg må innvies flere ganger Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #831 Del Skrevet 4. november 2003 gang, stue, soverom, vaskerom, bad, stoler, bord, vaskemaskin,, trapp... mye som kan invies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #832 Del Skrevet 4. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #833 Del Skrevet 4. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #834 Del Skrevet 4. november 2003 Visste ikke at du likte så akrobatiske......uhm.....øvelser, Lasse *urk, nå fikk jeg bilder i hodet mitt som ikke bør være der* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #835 Del Skrevet 4. november 2003 mye du ikke vet Lillian, og når det kommer til bilder, så slår de nok ikke de jeg hadde i går kveld... (herregud så patetisk nøden en kan bli.... :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #836 Del Skrevet 4. november 2003 mye du ikke vet Lillian, og når det kommer til bilder, så slår de nok ikke de jeg hadde i går kveld... (herregud så patetisk nøden en kan bli.... :-? ) Nøden? Men du vet jo at når nøden er størst er hjelpen nærmest! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #837 Del Skrevet 4. november 2003 ha ha.... :-? Lasse: kjip i humøret i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #838 Del Skrevet 4. november 2003 Nommen lille vennen da..... :trøste: :kysse: Smile bittelitt, da Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #839 Del Skrevet 4. november 2003 blæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 Forfatter #840 Del Skrevet 4. november 2003 Mannfolk! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg