Gå til innhold

Min dagbok del 2...

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tør ikke å si om det ligner på deg, jeg...  :o  

Men jeg hadde ikke kjent deg igjen på gata tror jeg.

:wink:

hehehehe :ler: Er ikke meningen at noen skulle kjenne meg igjen på gata heller :wink: Helst ikke, liksom :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... det er noe kjent..

Neida :ler:

Fin! :briller: Tegningen, altså! Eller, jeg mener.. :tunge1::sminkedokke:

Du får heller bære over med oss råne-gutta her :ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o LILLIAN!!!! Er det DEG???!!!!

De fingrene kjenner jeg igjen hvor det skal være mener jeg!!!.... Ikke til å ta feil av nei!.... Men husker dem ikke foran DIN mage da!... :wink::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Takk for hyggelig tilbakemelding, men jeg føler meg ikke særlig flink etter å ha sett Virgos tegninger (jeg bare sier dere; DEN DAMA KAN Å TEGNE!!) :blunke:

Lillian

Wow ... :oops: Takk lillian :) Så fint sagt av deg :wink:..........Du er flink du også!!! Og takk for inspirasjon!! Har ikke tegnet så masse på lenge jeg *ler*....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og tatt sol..... Humøret var nedagstigende i dag :lol: pga pms og div. annen dritt :lol: Men solarium pleier å hjelpe - sol og varme vøttø... 8)

Men Lillian tok ikke på seg beskyttelsesbriller i dag og derfor har jeg fått prikkete øyenlokk :roll: Meg og min dumme hud :evil:

Jaja...Får ha på meg øyenskygge hver dag hele tiden en stund fremover nå da....Eller at jeg bruker :briller: hele tiden :ler:

Må dusje litt - blir luktende så rart av solarium... Men jeg har blitt sjikkli brun :sjarmor: I love it!!

Nu begynner jeg å bli klar for Kreta.. Og sol......og sommer..... og ny jobb....og nytt hus....og ny mann....og ny......uhm :lol: Neinei, jeg bare tuller :wink: Iallfall så er jeg klar for Kreta! :briller:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...