Gå til innhold

Min dagbok del 2...

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Donna

Kjære søte snille deg !! :D

Kan ikke komme med noen råd :( ..bare si at jeg synes ufattelig synd på deg som har det slik ...det er grusomt når man ikke kan snakke med noen - få hjelp - for ofte så hjelper det å få det ut ....slippe å holde det inne ....og man får kanskje litt orden på tankene når man har fått sagt det.

Det føles svart nå - men det vil før eller senere ordne seg. Bli lettere. Mager trøst - ja jeg vet det - men det er liksom det jeg kommer på å si .... hehe prøver å trøste meg selv med det noen ganger ..og det stemmer jo ...selv om det ikke alltid går like fort som jeg vil ..:wink:

Stå på !!! Med treningen og med alt !!! Du er FLINK Lillian !! Som bestemmer deg for noe - og GJØR det !!! :D Du er flink, sterk, hyggelig, morsom og et godt menneske !!!! :D

*stor varm trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Klem fra meg og! :ler:

Cheer up, Lillian!

Ting er ikke alltid slik de ser ut som når de kommer litt på avstand.

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Naaaa.......Så gode dere er!!!! :)

Ting er ikke alltid slik de ser ut som når de kommer litt på avstand.

Hva mener du? :roll: Skjønner ikke hva jeg selv mener med innlegget over engang, så hvordan kan det forventes at jeg forstår hva du mener med den lille setningen der?? :lol:

Forresten, et stort sjokk men et veldig hyggelig sjokk å se deg i dagboken min, Dorian! Tusen takk!! :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analyserer setningen til Dorian:

Når du står midt i en grøtbolle, så er det ufattelig mye grøt og du ser bare grøt over alt. Men hvis du står ved siden av grøtbollen så er den ikke så stor lenger og det er ikke så mye grøt likevel.

Kort sagt: Ting løser seg når du gir ting litt tid!

Håper at det ordner seg, Lillian!

Koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Nå vet ikke jeg hva det gjelder, men prøv å tenke positivt. Lykke til, Lillian. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TAKK alle sammen! Dere er så altfor gode....Jeg fortjener ikke så mange gode ord...... :(

I dag har jeg i det minste fått trent igjen. Så skal jeg ikke trene i morra, men på fredag igjen.

Jeg har det litt bedre i dag, bittelitt.... :lol: Men det er fortsatt mye tanker i hodet mitt....Like forvirra, like oppskjørta, like utafor... Men jeg har ikke så vondt inni meg i dag...Selv om det ennå er vondt....Vanskelig å forklare....

Jaja.....Nå skal jeg gå i dusjen og tenke litt.... :lol: Godt tenkested, det.... *s*

Ha det fint alle sammen

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Haha! Ja, nei, det er ikke alltid jeg selv skjønner hva jeg mener, så :ler:

Fint at det går litt bedre i dag, da :briller:

Klem fra meg!

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Lillian, lille venn. Sender deg en stoooooor klem. Selv om det er vanskelig å hjelpe deg når vi ikke vet hva det dreier seg om, håper og tror jeg at du klarer å få løst floken. Og jeg er enig med Dorian, noen ganger så ser ting annerledes ut når du får litt tid på deg og ser det litt på avstand...

Lykke til - husk at det er mange som tenker på deg her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper tingene blir bedre etterhvert, da!

Vit du er elsket av din kjære (regner ihvertfall med det.....), og at du har mange her på KG som liker deg, tenker på deg og følger med deg!

Klem fra MarianneE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Jeg liker deg iallefall godt ....selv om jeg lager litt rot noen ganger :oops: men prøver jo å ordne opp etter meg også da :wink:

klem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Lillian

En liten sommer hilsen og en god klem fra en som liker deg her på Kg. :)

klemmer masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bedre i dag eller?

Jeg er ikke flink til å raide andres dagbøker for tiden.

Er kanskje litt egosentrisk for øyeblikket?

Men jeg tenker på deg likevel og håper at ting ordner seg for deg!

Prøv å gi LITT blaffen og la ting falle på plass. Plutselig ser du at løsningen var åpenbar og lurer på hva du tenkte på når dette var et problem.

Jada.. lettere sagt enn gjort og kanskje ikke SÅ enkelt.

Dette er en ren oppmuntring.

*Koz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei.

sender deg en liten oppmuntringshilsen jeg.. og håper det går bedre med deg i dag :D

alt løser seg til slutt vet du :D

håper du får en kjempe fin sommerferie :D

klem fra sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen millioner takk, alle sammen!

Jeg håper alt løser seg til slutt.... :blunke: Visse ting her i livet må man bare lære seg å leve med, enten man vil eller ikke...... :roll:

Nå skal jeg bare jobbe i morra og så er det ferie, iallfall. Hele 3 uker å slappe av på!! Gjett om det blir deilig!! :P

Så skal jeg være en uke alene uten sambo, halvparten av den uka skal bestevenninna mi være her, da, men det er bare koselig. Det blir godt for både sambo og meg at vi er litt fra hverandre i ferien. Gleder meg til det, ihvertfall. Så er det liksom noen lysglimt da :wink:

Ellers så har jeg ikke hatt det så verst i dag. Har skrevet litt dikt, ble inspirert av noen så derfor har jeg fått ut litt da, selv om diktene nødvendigvis ikke er superpersonlige så hjelper det meg bare det å skrive ett eller annet dikt :) Godt det også.....

Nå skal jeg sette på litt musikk, nyte det og at det kun er meg og sambo her i noen timer før pappa kommer rundt klokka 23.00. Godt er det, siden svigers har vært her siden søndag og reiste i dag tidlig. Jammen hadde svigermor vasket gulv og vasken på badet før hun reiste :sjarmor: Heldig jeg ja.... Da slipper jeg å gjøre stort husarbeide her også!

Ha en fin kveld!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lmari

Det var et dårlig-gjort-innlegg, synes jeg. Fem uker til jeg får ferie... BLÆH!!!! Mens du får ferie når tropevarmen kommer og all ting..

Håper ting ordner seg for deg, Lillian. Ikke morsomt å ha mange vonde tanker inni hodet sitt. Har du prøvd å skrive det ned? Ikke her inne, men på et ark som du kan brenne seinere? Det pleier å hjelpe for meg, i hvert fall.. Hvis jeg tolker deg riktig, kan du ikke snakke med sambo om dette heller? Hvis du kan det, så husk at det er han som kjenner deg aller best... Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har faktisk opplevd at mamma har vært en god samtalepartner å ha. Hun kjenner deg veldig godt, samtidig som hun elsker deg uansett hva du forteller.... Det er i hvert fall viktig at du får ut litt steam!!

Lykke til - håper du får en alldelse superduperbra helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Jeg er ganske dårlig-gjort innimellom, Imari :ler:

Skal tenke på deg når jeg nyter sola som forhåpentligvis kommer til uka, jeg..... :wink:

Jeg skriver dikt, da, så sånn sett skriver jeg det ned. Men jeg skriver ikke ned tingene sånn med ord og handlinger, da, for det blir for privat til det skjønner du..... :roll: Selv om jeg skal brenne arket etterpå og sånt, så tør jeg ikke skrive det ned detaljert...Paranoid, hehe....

Nei, jeg kan ikke snakke med sambo om dette, det tolket du helt riktig. Sambo kjenner meg veldig godt, ja, men han er nok ikke den som kjenner meg aller best på dette med tanker og følelser-området.... Det er det ei veldig, veldig god venninne av meg som gjør best. Hun leser meg som en åpen bok :lol: Det gjør ikke sambo, enda vi har bodd sammen i snart 4år.

Joda, jeg har et godt forhold til mamma og kan prate med henne om det meste. Men visse ting kan jeg ikke prate med henne om heller...Spesielt ikke ting som dette som er nå... :roll:

Vel, nå har jeg faktisk fortalt det til en veldig, veldig god venninne av meg, - hun som leser meg som en åpen bok. Det er veldig godt å få det ut, men jeg følte meg ufattelig teit da jeg fortalte case'n til henne... :roll: Men hun støtter meg og er der for meg uansett, så det er utrolig deilig!! Jeg kommer nok til å "bruke" henne mer rundt dette, siden vi kan fortelle hverandre alt. Hun er vel den eneste av mine venninner som jeg kan prate åpent om seksuell frustrasjon med også :ler: Ikke det at jeg har så mye seksuell frustrasjon, men det kan jo dukke opp ting man trenger å prate om eller spørre om er normalt. :ler::ler: Vel, godt å få det ut iallfall..

Jeg har det bedre på det området nå, men jeg er veldig preget av mine tanker og følelser, og har diktet så blekket spruter de siste dagene.. :lol:

Nå er det mer pappa som er her som gjør meg frustrert.... :roll:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=40425

See the problem? :roll: Han reiser ikke før søndag, men jeg får bare prøve å holde ut..

Snart skal jeg trene og så skal jeg gå i dusjen....Etter det kan jeg legge meg, og da ser jeg ham ikke igjen før i morra.... :lol: Holder nok ut, men jeg blir så sliten... Slites mellom den følelsen med å bare unngå mest mulig å prate med ham (men det kan jeg jo ikke når han er på besøk) og den dårlige samvittigheten fordi jeg føler og oppfører meg som jeg gjør... Sikkert veldig trivelig å komme på besøk til minstedattera... not.... :roll:

Men èn positiv ting kan jeg jo fortelle midt oppi alt det tragiske.... Jeg har ikke hatt et skikkelig spisekick på ganske lenge nå!!! :D :D :D Ja, jeg har spist en del innimellom, av slikt som er usunt osv... Men jeg har ikke hatt noen av de virkelig store spisekickene mine hvor jeg fråtser masse rått på 1-2-3 på ganske lenge, jeg kan faktisk ikke si når jeg sist hadde det engang!! :D Det er jeg virkelig storfornøyd med og er stolt av meg selv for!! :D Kanskje jeg virkelig har kommet et stort skritt videre?? Det hender seg fortsatt at jeg sluker i meg ett eller annet sånn kjapt sånn at ingen skal se osv, men ikke masse. Jeg stopper ganske fort!! :) Er ikke det bra, eller? :D :D

Jaja...På tide og ta dagens trening snart, tenker jeg! Bare ha meg en røyk først :wink:

Ha en god kveld alle snille mennesker som leser dagboken min! :)

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Heia!

Syns du er flink jeg, både med spisinga(vel, de dagene du har nevnt alt du har spist syns jeg du har spist lite, men det er vel mer fordi at jeg er et skikkelig matvrak og spiser "alt" jeg kommer over...) og treninga. Du holder jo fortsatt på selv om du har ferie! jeg har en tendens til ikke å rekke noe jeg når jeg har ferie. Iallfall et ork å komme seg avgårde på trening! Lurer på om jeg skal spare masse framover og kjøpe meg treningsutstyr hjemme. Men, har vel egentlig ikke plass heller..

Uansett - prøv å ha ei god helg selv om du har besøk, og nyt ferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...