Gå til innhold

Konkurere med singellivet

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De fleste menn opplever nok at det går mer penger fra mannen til dama enn det gjør motsatt vei.

Anonymkode: 30549...00f

Tja, jeg kjenner ikke til noen sånne forhold? I min relativt likestilte middelklasseverden har folk sine egne penger og er økonomisk likestilte.

Anonymkode: a761e...a97

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tja, jeg kjenner ikke til noen sånne forhold? I min relativt likestilte middelklasseverden har folk sine egne penger og er økonomisk likestilte.

Anonymkode: a761e...a97

Samme her. jeg har i hvert fall aldri fått ei krone fra de jeg har vært sammen med, ikke hadde jeg tatt imot heller.

Anonymkode: 38dd1...43e

Skrevet

Selvfølgelig, men det går jo begge veier. Jeg vet at jeg og mannen gjør hverandre og hverdagen til hverandre bedre.

Anonymkode: 902a0...a48

Skrevet

Men hvorfor skal vi velge et "dårligere" liv bare for å ha en mann? 

Jeg har vært singel store deler av livet, nettopp fordi livet mitt er mer innholdsrikt som singel, enn det var i forhold. 

Anonymkode: a0239...8a4

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvorfor skal vi velge et "dårligere" liv bare for å ha en mann? 

Jeg har vært singel store deler av livet, nettopp fordi livet mitt er mer innholdsrikt som singel, enn det var i forhold. 

Anonymkode: a0239...8a4

Det skal man selvfølgelig ikke. Om man trives bedre med livet som singel, så får man jo åpenbart ikke en partner. Man går jo ikke inn for å senke livskvaliteten bevisst.

Som nevnt, jeg vil selv ikke ha et fast, forpliktende forhold, fordi jeg liker livet uten bedre😊

Det er jo ikke slik at et liv som singel er bedre for alle eller et liv med partner er bedre for alle. Man vil ha forskjellige ting i livet og det er helt greit.

Anonymkode: 6bf62...f19

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det skal man selvfølgelig ikke. Om man trives bedre med livet som singel, så får man jo åpenbart ikke en partner. Man går jo ikke inn for å senke livskvaliteten bevisst.

Som nevnt, jeg vil selv ikke ha et fast, forpliktende forhold, fordi jeg liker livet uten bedre😊

Det er jo ikke slik at et liv som singel er bedre for alle eller et liv med partner er bedre for alle. Man vil ha forskjellige ting i livet og det er helt greit.

Anonymkode: 6bf62...f19

Allikevel så er det nærmest en forventning fra samfunnet om at alle skal finne seg en partner (og aller hest klemme ut en unge eller tre også).

• Nyttig 1
Skrevet

Det går i alle fall begge veier.

Jeg er mann og kjenner flere menn som ikke klarer å slå seg til ro. Jo mer attraktive og selvsikre de er, desto vanskeligere har de for å satse på en kvinne.

Jo lenger de er single desto særere blir de.

Et typisk kjennetegn er et de "henger med" 10 år yngre venner og tøyer ungdomstiden opp til 40 årene.

Hvor lykkelige er de, egentlig? 

Anonymkode: b3f77...a0a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det går i alle fall begge veier.

Jeg er mann og kjenner flere menn som ikke klarer å slå seg til ro. Jo mer attraktive og selvsikre de er, desto vanskeligere har de for å satse på en kvinne.

Jo lenger de er single desto særere blir de.

Et typisk kjennetegn er et de "henger med" 10 år yngre venner og tøyer ungdomstiden opp til 40 årene.

Hvor lykkelige er de, egentlig? 

Hva vi blir lykkelige av er jo individuelt, At noen kan bli lykkelige av å ha barn er for meg totalt ubegripelig, men folk er forskjellige.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hva vi blir lykkelige av er jo individuelt, At noen kan bli lykkelige av å ha barn er for meg totalt ubegripelig, men folk er forskjellige.

Det er jo umulig å vite før man får egne barn….

Anonymkode: fc719...a8b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er det vel ikke? Jeg har jo vært et barn, har småsøsken og vet utmerket godt hva et liv med barn innebærer. For meg er lykke frihet, og jeg kan for eksempel ikke dra spontant på backpacing i Asia hvis jeg har unger.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg nevnte ikke barn. Jeg snakker om folk som vil ha et forhold, som er attraktive men virrer rundt helt til de er middelaldrende fordi de rett og slett aldri klarer å ta et valg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trenger vel ikke å kjøpe meg hest for å vite at jeg ikke vil leve det livet? Skal man ha barn bør man vel ha et minimum av interesse for unger.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Imsdalen skrev (1 time siden):

Jeg trenger vel ikke å kjøpe meg hest for å vite at jeg ikke vil leve det livet? Skal man ha barn bør man vel ha et minimum av interesse for unger.

Nei, men lover at du hadde digget det. Hest altså.

Anonymkode: 2d30e...62f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...