Gå til innhold

10 Ting som gjør Gud ond.

Gjest Keiser Konstantin V

Anbefalte innlegg

Om Gud liksom hjelper oss om vi trenger det så er det bullshit! jeg har aldri fått hjelp av en såkalt Gud... Da er det i såfall forskjellsbehandlig ute å går!

Heller har jeg alldri blitt svart på bønner... Da jeg var liten ba jeg til gud om å få meg ny sykkel, for mun var ødelagt! Har aldri sett noen ny sykkel i gårdsplassen min, og heller ikke fått noe svar på om jeg kan få eller ikke. verken i brev eller tlf!

har du ikke hatt ny sykkel siden du var liten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei. det har jeg ikke. og egentlig er jeg litt glad for det for da vet jeg at gud ikke finnes! :ler:

kanskje det er litt løst å basere seg på ikke gud finnes bare fordi du ikke fikk ny sykkel, kanskje han ga deg et annet transportmiddel senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har han heller ikke gjort! har aldri hatt sykkel etter den ble ødelagt, aldri moped eller noe annet på 2 hjul, og har heller ikke lappen! so there!!!

kan igrunn ikke komme på noenting han har gitt meg... så hvis denne fu**** guden finnes, hvorfor i all verden har jeg mistet 3 bestevenner, og halve familien på kort tid!! 16 år gammel jente ble brutalt drept, 17 år gammel jente fløy gjennom ruta på en bil, 9 åring som døde av hjernestammesvulst.... litt av en gud må jeg si! trodde liksom han skulle være så j***** god og snill mot mennesker, men han er jo ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...