AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august En sjelden artig tråd som fortjener å blåses nytt liv i! Anonymkode: 61a02...636
Stor pike Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august På dette passet, passe grufull. På det forrige så jeg nydelig ut. Så synd jeg ikke fikk beholde det bildet, sånn som man kan på sertifikatet. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august Ser ut som jeg har rømt fra en institusjon for psykisk utviklingshemmede. Anonymkode: 27b8a...281 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august I mitt forrige pass så jeg ut som en rumensk storkriminell, og mannen min likedan. Helt jævlige, begge to. Vi hadde hatt en krangel kvelden før, og skulle veldig tidlig ha time for nye pass dagen etter. Puffy og fæl i fjeset, med alt av nedoverlinjer aksentuert til maks med håret gredd bakover. I mitt nye pass ser jeg ut som jeg har et kromosom for mye. Jeg kjenner og er glad i flere som har det, men det er ikke min vanlige «look». Anonymkode: e4941...f5f 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Ganske så stygg og kjerring. Men nå har jeg aldri vært fotogen og er faktisk en kjerring. Anonymkode: 9de49...128
AnonymBruker Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august Haha! Jeg ser ut som offer for menneskehandel fra et slavisk land. Anonymkode: 61a02...636
AnonymBruker Skrevet 15. august #9 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Haha! Jeg ser ut som offer for menneskehandel fra et slavisk land. Anonymkode: 61a02...636 Hvorfor ikke skandinavisk land? Anonymkode: cf8d9...d33 1
Hydrium Skrevet 15. august #10 Skrevet 15. august Har du sett serien "my name is Earl?" Han klarer aldri å få bra bilder, de blir alltid blinke bilder. Måtte ta bilde mange ganger og nøye meg med ett der jeg bare ser veldig sløv ut. "Man ser nok av øynene så det får gå" 😅 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #11 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke skandinavisk land? Anonymkode: cf8d9...d33 Mine 5% gener fra Øst-Europa popper frem under bildetaking på politistasjonen? Anonymkode: 61a02...636
AnonymBruker Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august Passbildet mitt ble helt grusomt. Håper neste bilde i 2030 blir bedre. Krysser fingrene. Anonymkode: 01aa9...6c7 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #13 Skrevet 15. august Det ser grusomt ut. Jeg er ikke særlig fotogen så ser alltid rar ut på bilder, og det hjalp ikke akkurat at jeg var veldig forkjølet da jeg tok bildet… Anonymkode: 78d96...1a9
AnonymBruker Skrevet 15. august #14 Skrevet 15. august Helt grusom 🤣 også på førerkort og gamle bankkort. Er penere i virkeligheten trur eg.. Anonymkode: b29f0...70a 3
Daisy-love Skrevet 15. august #16 Skrevet 15. august Som @Stor pike så jeg kjempefin ut på forrige, og ut som jeg ikke har sovet på 10år + ruser meg på tyngre stoffer på det jeg har nå 🥶🤣🫣 For ordens skyld så har jeg aldri brukt testet noe som helst illegalt, selv om passet mitt gir meg en ide om hvordan jeg da ville sett ut 🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 15. august #17 Skrevet 15. august Ser ut som et spøkelse! Anonymkode: b5e72...343
AnonymBruker Skrevet 15. august #18 Skrevet 15. august Egentlig helt grei. Ser jo mindre blid ut enn på andre bilder, men det er ikke spesielt stygt. Egnet for formålet, i hvert fall. Anonymkode: 72072...cc9
AnonymBruker Skrevet 15. august #19 Skrevet 15. august Ser ut som om det er redigert for å lure ansiktsgjenkjenningssystemer, hahaha Anonymkode: bba1f...c43 1 1
Pawn Hearts Skrevet 15. august #20 Skrevet 15. august Ikke så bra som på det forrige passet, men likevel bedre enn i virkeligheten. Jeg skulle ønske jeg fremdeles så ut som på studiekortet fra syttenhundreogdentid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå