Gå til innhold

Hvordan ser du ut på passbildet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser helt fantastisk og fresh ut på mitt passbilde. Jeg tror ikke at jeg kunne vært mer fornøyd egentlig. 

Anonymkode: e6859...0bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som om jeg må skikkelig nr.2.. 😅 Fikk beskjed om at man skulle ha avslappa fjes, men det var krav til at munnen måtte vøre helt lukka, dvs leppene sammen, og det er ikke sånn mitt naturlige avslappa fjes er.. 

Dessuten måtte jeg ha alt håret bak de veldig utstående ørene(som synes mer enn godt nok selv med håret foran!) , men hijab som dekker ørene er greit. 

Anonymkode: 7d17a...49b

Skrevet

Ser ut som en sur utgave av meg selv, men det gjør man jo, når man ikke får lov å smile.

Anonymkode: f3e3b...d22

Skrevet

Forrige passbilder var helt jævlig , blant annet forblåst og skjev frisyre. Neste gang var jeg kjempenøye med håret, valg av overdel, hadde time litt utpå dagen så jeg ikke skulle være morrahoven rundt øynene, passet på at det ikke var maskarasmuler rundt øynene. Fikk passet; oppdager at jeg skjeler på det ene øyet når jeg har blikket festet på angitt punkt under bildetaking 🙄🙄🙄 Får bare være glad jeg slipper inn i landet igjen etter reise. 

Skrevet

Sinna.

Anonymkode: 26d3e...c9c

Skrevet

Ser helt jævlig ut. Ser skikkelig tjukk ut i ansiktet 😆 

Anonymkode: f4cd1...ea6

Skrevet

Nokså helt nøytral og vel vitende om at ikke mange skal se det bildet...så gjør det meg ikke noe
at jeg ser både blodfattig og vettaskremt ut. :fnise: 

Skrevet

Jeg hadde et fint passbilde, men så måtte jeg fornye passet og det gikk ikke så bra…..nå har jeg et bilde der jeg ser smellfeit ut, det ser ut som om jeg har potteklipp og i tillegg så ser jeg så sløv ut i øynene at jeg ser rusa ut🤣🤣 Helt fantastisk👏🏼👏🏼🤪

Anonymkode: 7592b...519

Skrevet

Jeg ser ut som om jeg har lyst til å myrde noen siden jeg har en sinnarynke 😄

Skrevet

Som en forbryter, det er skikkelig «mug shot» (er det ikke det det heter da?)

Skrevet

I mitt nåværende pass ser jeg ut som en gammel skapsprenger eller noe annet kriminelt. Hehe 😂

Passet jeg hadde på 90-tallet derimot, der så jeg nydelig ut. Det var lov å smile på passbildet den gangen, og det gjorde jeg. Blond var jeg også på den tiden, og solbrun på bildet. Alt i alt et veldig pent bilde. Lett å være pen når man er ung, da.

• Liker 1
Skrevet

Litt sur og gretten og gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...