AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #21 Skrevet 15. august 2025 Som en uteligger etter covid og norovirus samtidig, tipper jeg. Anonymkode: 4d19f...480
AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #22 Skrevet 15. august 2025 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): En sjelden artig tråd som fortjener å blåses nytt liv i! Anonymkode: 61a02...636 Du vet du kan blåse liv i en tråd ved å svare på den istedenfor å lage ny? Men for å svare på spørsmålet, ser ut som en straffange. De brukte lang tid da jeg skulle ta bildet, de ble aldri fornøyd. Man skal jo ikke smile, men selv politiet synes tydeligvis jeg ser for sur ut. Jeg hadde lyst til å si beklager, men det er slik jeg ser ut. Jeg har lært meg å leve med det, da bør dere også klare det 😛 Anonymkode: cb3dd...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #23 Skrevet 15. august 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du vet du kan blåse liv i en tråd ved å svare på den istedenfor å lage ny? Men for å svare på spørsmålet, ser ut som en straffange. De brukte lang tid da jeg skulle ta bildet, de ble aldri fornøyd. Man skal jo ikke smile, men selv politiet synes tydeligvis jeg ser for sur ut. Jeg hadde lyst til å si beklager, men det er slik jeg ser ut. Jeg har lært meg å leve med det, da bør dere også klare det 😛 Anonymkode: cb3dd...fdb Kan ikke det. Tråden er stengt for en eller annen grunn. Anonymkode: 61a02...636
AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #24 Skrevet 15. august 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan ikke det. Tråden er stengt for en eller annen grunn. Anonymkode: 61a02...636 Ser det nå, så rart, står ingen grunn heller. Stadig aktuelt tema i hvert fall, Gleder meg til det blir heldigitalt så vi ikke trenger å gå med en pappkartong med forbryterbilde av oss selv på. Anonymkode: cb3dd...fdb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #25 Skrevet 15. august 2025 Jeg ser ut som den ukjente søstra til Vidkun Quisling. Streng og lite flatterende 😂 Anonymkode: a1633...162 1
Sola de Skrevet 15. august 2025 #26 Skrevet 15. august 2025 På mitt nåværende pass, ser jeg helt ok ut. På mitt gamle derimot En blanding mellom druknet ørkenrotte og olmsk okse Ingen kjente meg igjen på det. Så på bildet, på meg, på bildet på meg igjen 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #27 Skrevet 15. august 2025 Med tanke på hvor mange uheldige pass bilder det finnes der ute så lurer jeg på om det er opptaksprøve til de som skal sjekke pass, jeg har så lav impulskontroll at jeg kan bryte ut i latter haha. Anonymkode: 4d19f...480
AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #28 Skrevet 15. august 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med tanke på hvor mange uheldige pass bilder det finnes der ute så lurer jeg på om det er opptaksprøve til de som skal sjekke pass, jeg har så lav impulskontroll at jeg kan bryte ut i latter haha. Anonymkode: 4d19f...480 Er nesten ingen som sjekker passet lengre. Kun da jeg skulle til London, men da scannet jeg bare passet selv i kontrollen. Heldigvis Anonymkode: a1633...162
AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #29 Skrevet 15. august 2025 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er nesten ingen som sjekker passet lengre. Kun da jeg skulle til London, men da scannet jeg bare passet selv i kontrollen. Heldigvis Anonymkode: a1633...162 Jeg har flydd en del på mindre steder i Europa og der vil de se pass for å skrive ut billetter feks, mange steder det ikke er automater Anonymkode: 4d19f...480
AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #30 Skrevet 15. august 2025 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg ser ut som den ukjente søstra til Vidkun Quisling. Streng og lite flatterende 😂 Anonymkode: a1633...162 Det legges jo opp til det, man skal være streng og med håret gredd vekk fra øra. Siden meningen er man skal ligne seg selv, burde man egentlig hatt to pass, ett for utreise full av forventning 😃 og ett for hjemreise, sliten og sur når ferien er over 😒 Anonymkode: cb3dd...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #31 Skrevet 15. august 2025 Jeg ser helt apatisk og antisosial ut. Resting bitch face og stirrer rett inn i kamera, ser faktisk litt skummel ut 😳 Anonymkode: 9cb99...a14
AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #32 Skrevet 15. august 2025 Mitt passbile er ganske ok. Forgje var også fint. Men på id kortet er jeg ikke fornøyd. Det ser latterlig ut grunnet pannelugg og vise ørene regelen. Førerkortet er også ok. Litt morsomt bilde bare fordi jeg ser sint ut men ikke stygt. Anonymkode: a3a0b...1c1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2025 #33 Skrevet 15. august 2025 Ikke som meg selv, i alle fall. Ble kontrollsjekket med adresser tilbake i tid da jeg skulle fornye sist. Måtte ramse opp hvor jeg har bodd, og når. Anonymkode: d5031...8fe
AnonymBruker Skrevet 16. august 2025 #35 Skrevet 16. august 2025 På mitt siste pass så ser jeg ganske pen ut til å være meg. Ikke objektiv dog. På mitt forrige så såg jeg ut som en død person, og jeg tuller ikke.. jeg såg ut som et lik. Anonymkode: 018d8...307 2
Rødvinsfilosofen Skrevet 16. august 2025 #36 Skrevet 16. august 2025 Som om jeg er skyldig i å ha vasket katter i vaskemaskinen og tørket babyer i mikrobølgeovnen, og what not galskap mugshots-americanerne finner på å gjøre. Har to mål i livet: 1) Å aldri ende opp med å ligne på passbildet mitt 2) Å aldri ende opp med å ligne på førerkort-bildet mitt Det største komplimentet jeg får er «Jøss. Det ligner ikke på deg i det hele tatt» 1 2
Gjest Peanut Skrevet 16. august 2025 #37 Skrevet 16. august 2025 På mine forrige pass 🇳🇴🇺🇸, så jeg henholdsvis ut som et troll, og som meg selv. På nåværende pass ser jeg mye mer ut som meg selv på begge. Litt lang i ansiktet på det norske, vel og merke <_<
Skogkatten Skrevet 16. august 2025 #38 Skrevet 16. august 2025 Jeg er fascinerende lite fotogen, men av en eller annen merkelig grunn er bildet i nåværende pass et av de beste som noen gang er tatt av meg. Jeg har ingen forklaring på hvorfor, men det er såpass bra at jeg noen ganger måtte se på det da passet var nytt. Trodde aldri jeg kunne se sånn ut på et bilde. Det er nesten så jeg tenker at det ikke kan være meg. Og i Paris i fjor, mellomlanding på vei hjem fra Sør-Amerika, var automaten tydeligvis enig i at det ikke var meg. For den ble jo stående å surre i en liten evighet, helt til en vakt slapp meg ut igjen og fikk meg inn i køen for manuell kontroll.
Daria Skrevet 16. august 2025 #39 Skrevet 16. august 2025 Sliten og medtatt og trist - mest fordi bildet måtte tas der og da, og etter å ha sittet i venteomtådet på politihuset en stund var jeg ganske gåen. Når jeg i tillegg måtte ta av meg brillene (som gjør skjelingen mye mer framtredende), holde hodet i en vinkel som gir en liten og tydelig valk på halsen og ikke fikk lov til å smile, ble ikke resultatet særlig flatterende. Sånn sett er det jo en trøst at jeg ikke ser ut som meg selv...
Gratis Skrevet 16. august 2025 #40 Skrevet 16. august 2025 Som en kriminell, det eneste jeg mangler er dette skiltet rundt halsen 😯
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå