Gå til innhold

Hvordan har du det akkurat nå?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, JeSuisLouise skrev:

Takk @Perelandra :hjerte: Jeg har hatt katten i 8 år og hun var en fantastisk katt. Likevel en litt fin kveld, nå som jeg vet hun ikke lider mer. 

Ja, noen ganger er det best å la dyret få slippe mer lidelser selv om det gjør fryktelig vondt å ta avskjed. Jeg savner fortsatt katten min som ble avlivet for snart tre år siden. Han ble 15 år gammel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, JeSuisLouise skrev:

Jeg er så lei meg. Katten min måtte avlives i dag :cry3:Har grått i flere timer nå. Høres sikkert rart ut for de som ikke har noen interesse av katter, men hun var virkelig spesiell. Er likevel litt glad fordi kjæresten min var veldig støttende i stad og sa han kunne komme til meg.. og venner/familie er veldig støttende og. Glad jeg har så bra folk rundt meg. 

Uff det er saa vondt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
Akkurat nå, Rumle skrev:

Uff det er saa vondt :hug:

Ja virkelig altså. Også så jeg Jesper-pus på NRK i stad og da begynte jeg å gråte enda mer.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, JeSuisLouise skrev:

Jeg er så lei meg. Katten min måtte avlives i dag :cry3:Har grått i flere timer nå. Høres sikkert rart ut for de som ikke har noen interesse av katter, men hun var virkelig spesiell. Er likevel litt glad fordi kjæresten min var veldig støttende i stad og sa han kunne komme til meg.. og venner/familie er veldig støttende og. Glad jeg har så bra folk rundt meg. 

Det var forferdelig trist å høre :( Jeg har aldri hatt et kjæledyr men jeg vet hvor knyttet folk blir til kjæledyrene sine og at de blir til din beste venn. Sender deg varme klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, JeSuisLouise skrev:

Jeg er så lei meg. Katten min måtte avlives i dag :cry3:Har grått i flere timer nå. Høres sikkert rart ut for de som ikke har noen interesse av katter, men hun var virkelig spesiell. Er likevel litt glad fordi kjæresten min var veldig støttende i stad og sa han kunne komme til meg.. og venner/familie er veldig støttende og. Glad jeg har så bra folk rundt meg. 

Så trist :(:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, JeSuisLouise skrev:

Jeg er så lei meg. Katten min måtte avlives i dag :cry3:Har grått i flere timer nå. Høres sikkert rart ut for de som ikke har noen interesse av katter, men hun var virkelig spesiell. Er likevel litt glad fordi kjæresten min var veldig støttende i stad og sa han kunne komme til meg.. og venner/familie er veldig støttende og. Glad jeg har så bra folk rundt meg. 

Så trist... Føles jo nesten verre enn miste noen av mennskene siden man kommer så nært på dyr...  Føler med deg. Gir deg derfor en stor trøsteklem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise
12 timer siden, Sonic skrev:

Daten sovnet 1 time etter at jeg kom på besøk. 4 timer med tog for ingenting :frkk:

Tuller du? Så utrolig kjedelig :( Hva gjorde du da? Forstår at man kan være trøtt etter en uke med skole/jobb, men hvis man skal ha besøk så kan man jo skjerpe seg litt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...