Gå til innhold

Hvordan har du det akkurat nå?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Helt rævva!

I går var jeg ute en tur, og noen i familien hadde besøk fra noen de kjenner. Av en eller annen grunn, så ville de forsøke å bruke MIN bærbare datamaskin. :ohmy: For deres egen datamaskin viss nok var opptatt med en eller annen oppdatering eller noe. Men mine hodetelefoner og strøm-kabel, var jo fremdeles koblet til datamaskinen min. Så når de idiotene skulle løfte opp maskinen (og bære den med seg) så datt tingene mine selvfølgelig ganske hardt i gulvet. Så nå fungerer ingenting som det skal, lenger! :angry:

Hodetelefonene veksler mellom å gi fra seg en slags statisk lyd, og komme med en irriterende pipe-lyd. Så det kommer pip pip ddrrrrsss pip pip dddrrrrrrr piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip pip drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr pip pip piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip pip drrrrrrrrrrrrr piiip pip pip drrrr piiiiiiiiiiiiiiip dddddddrrrrrrrrrrrrrrrrrrr pip ddddrrrrr piip!

Forbanna irriterende ulyder! De fikk jo (selvfølgelig!) ikke muligheten til å benytte seg av maskinen min, i det heile tatt! For jeg bruker jo selvfølgelig ett passord, som de ikke har noen peiling på hva er. Så når de ikke klarte å komme seg forbi dette passordet, så bare slengte de hele datamaskinen fra seg. De slengte maskinen bare bort på en liten sofa, i steden for å legge maskinen pent fra! Så datamaskinen min datt i gulvet, og nå har den vifte-greia begynt å fuske. Den begynner å surre og knitre, bare jeg forsøker å skru den på!

Men de idiotene som står bak dette nekter plent for at alle eventuelle skader på utstyret mitt var deres skyld! De påstår at alle tingene mine bare var noe "ubrukelig skrot" uansett. Det data-utstyret jeg har var ikke så veldig mange år gammelt, og jeg har egentlig ikke råd til å kjøpe nytt utstyr heller. I tillegg røyk det cirka 10 år gamle kjøleskapet mitt, for ikke så veldig lenge siden. Dette sprengte budsjettet mitt, både for i år og neste år....

:rasende:

Anonymkode: 824c8...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

2 timer siden, Chroma skrev:

Ikke så bra på grunn av prolaps i ryggen. Vondt, vondt, vondt. :(

Uff, håper du får det bedre snart :unsure: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heftig angrepet av forkjølelse som kom som lyn fra klar himmel for et par dager siden. Hoster ustanselig, snørrete, går hardt utover pakken med toalettruller. Feber, press i hodet (kanskje en forsikring om at jeg tross alt har noe oppi der?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Jeg er heftig angrepet av forkjølelse som kom som lyn fra klar himmel for et par dager siden. Hoster ustanselig, snørrete, går hardt utover pakken med toalettruller. Feber, press i hodet (kanskje en forsikring om at jeg tross alt har noe oppi der?).

Hot-tea-with-honey-and-lemon.jpg

God bedring til deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
6 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg er heftig angrepet av forkjølelse som kom som lyn fra klar himmel for et par dager siden. Hoster ustanselig, snørrete, går hardt utover pakken med toalettruller. Feber, press i hodet (kanskje en forsikring om at jeg tross alt har noe oppi der?).

Jeg sender mange klemmer til deg :hug::klem::klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Arabella skrev:

Jeg er heftig angrepet av forkjølelse som kom som lyn fra klar himmel for et par dager siden. Hoster ustanselig, snørrete, går hardt utover pakken med toalettruller. Feber, press i hodet (kanskje en forsikring om at jeg tross alt har noe oppi der?).

De bå ha dod dedring drøken:forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...