Gå til innhold

Hvordan har du det akkurat nå?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 Temmelig iIrritert!

En amerikansk TV-serie som jeg hadde fulgt med på (over internett) kommer ikke tilbake for noen sesong to. Selv om det endte med DEN store cliff-hanger, mot slutten av den første sesongen.

Det ble til og med opprettet en slags internett-kampanje med underskrifter for å få den TV-serien tilbake igjen for en ny sesong. Men jeg oppdaget faktisk ikke denne  kampanjen før relativt nylig. :angry:

https://www.change.org/p/abc-the-family-needs-a-season-2

Det er forbanna irriterende hver gang en eller annen idiotisk TV-serie plutselig ikke gidder å følge opp med det dem har gjort. I tillegg gidder de aldri å fortelle hvordan de eventuelt hadde planlagt å fortsette med denne TV-serien. Dermed blir jo seerne bare sittende og spekulere på hva som eventuelt kunne ha skjedd videre.

Anonymkode: b1bde...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dritings, men blid.  😜

I motsetning til i går kveld : Dritings og rasende av frustrasjon.  😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ganske fint og godt her jeg sitter akuratt nå!! :D
 sitter i stoor hettegenser på sofaen, nettopp spist en good frokost, Søppeltv på  TV´n ( fruene.. nå greys) og min lille 4beinte hårball i armkroken!! 
Akuratt nå Smiler live til meg <3 så da smiler jeg tilbake!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, en tråd fra 2006 som lever i beste velgående uten å egentlig gjøre annet enn å la folk få fortelle litt om seg selv..... Leser noen den?

Ikke rart Facebook er så populært..............:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her går det opp og ned. Jeg er litt overfølsom,så jeg kan være på glad og trist på samme tid :) Var på Søstrene grene i dag,og var der forrige uke også. Det er et eller annet med musikken der som begge gangene har gjort meg veldig trist. Haha,det er så rart.

Jaja,det var litt tilfeldig informasjon der,men jeg har det stort sett bra :)

Anonymkode: 8087a...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LadyAntebellum

Har det veldig vanskelig og føler meg så alene siden man jo er alene om og være "syk". Har mest sannsynlig fått prolaps med isjias, og korsryggen har gitt helt opp. Presser meg på jobb til hver vakt men sliter veldig (hardt fysisk arbeid). Jeg er ikke en person som ber om sykemelding noen sinne.. Men vet ikke om det er bra eller dårlig slik jeg har det nå. Har fra før OCD og depresjon og jeg kjenner at denne situasjonen er mat for depresjonen. Kunne tenkt meg et stort hull og grave meg ned i, og legge en stor tung stein over til jeg føler meg bedre, men det går jo ikke.

 

 

sorry sytinga.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, LadyAntebellum skrev:

Har det veldig vanskelig og føler meg så alene siden man jo er alene om og være "syk". Har mest sannsynlig fått prolaps med isjias, og korsryggen har gitt helt opp. Presser meg på jobb til hver vakt men sliter veldig (hardt fysisk arbeid). Jeg er ikke en person som ber om sykemelding noen sinne.. Men vet ikke om det er bra eller dårlig slik jeg har det nå. Har fra før OCD og depresjon og jeg kjenner at denne situasjonen er mat for depresjonen. Kunne tenkt meg et stort hull og grave meg ned i, og legge en stor tung stein over til jeg føler meg bedre, men det går jo ikke.

 

 

sorry sytinga.. 

Huff, dette høres ikke godt ut :( Er legen din klar over at du har en såpass hard fysisk jobb? Det må du i alle fall si klart i fra om. Det er bra å være i bevegelse, men du må være forsiktig også. Min erfaring er at fysisk sykdom påvirker psyken i høy grad, så veldig fint at du er obs på det. Ta vare på deg selv :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...