Gå til innhold

Hvordan har du det akkurat nå?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjeder meg! Pleier ikke å gjøre det i det hele tatt, grunnen nå er at jeg hadde forventninger om annet. Jeg var på date i forrigår og likte han og jeg ville gjerne ha en date nr 2, men det ville ikke han.... så jeg kjeder meg, for jeg hadde forventning om å sitte i hans eller min sofa nå og drikke te og prate å bli kjent. Er litt trist ja.

Anonymkode: b0708...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:baby:

Stakkars små sytepaver, jeg har det fortreffelig. Avslutte-arbeider-til-jul-stresset er i høy grad tilstede, men det å ha tid og ta seg tid til medmennesker er det som gir meg glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det ordtlig dritt! Siste dag på jobb. Trist etter 6 år. Har ikke sagt det til alle kollegaene, klump i halsen og noen tårere. Hardt å bli offer for nedskjæringer. Trøster meg med at jeg at juleølet jeg har brygget er ferdig :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har det ordtlig dritt! Siste dag på jobb. Trist etter 6 år. Har ikke sagt det til alle kollegaene, klump i halsen og noen tårere. Hardt å bli offer for nedskjæringer. Trøster meg med at jeg at juleølet jeg har brygget er ferdig :bolledeig:

:hug: 

Endret av Snelgrove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...